Strani: 1

metuzalem sporočil: 300
[#2472299] 10.11.14 22:58
Odgovori   +    11
Ehhh... Texsas....
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2472302] 10.11.14 23:28
Odgovori   +    19
Tole je žal šele začetek, če se ne bo tečnarilo. Nekaj je šlo narobe pri normativih, če so ti previsoko postavljeni, potem se bo gradilo protihrupno zidovje povsod. Ekstremen primer tega je Poljska:

i.imgur.com/kywBSYC.jpg

i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
anon-342977 sporočil: 48
[#2472318] 11.11.14 06:19
Odgovori   +    22
čas vnosa: 10.11.14 22:56
Zakaj gradijo ograde tam, kjer ni hiš? A si ti šele včeraj z lune padla, da ti ni jasno?
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2472354] 11.11.14 07:03
Odgovori   +    36
"Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...
anon-256028 sporočil: 807
[#2472355] 11.11.14 07:06
Odgovori   +    36
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:19
Danes tam zaselkov še ni, bodo pa čez kakšnih 222 let.Pa naj kdo reče, da DARS nima vizije...
p.s.: Na odsekih, kjer je protihrupna ograja na obeh straneh AC, bodo čez naredili streho.Prvi projekti so že v pripravi, izvajalci so že znani...
anon-256028 sporočil: 807
[#2472356] 11.11.14 07:09
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:14
To sporočilo je izbrisal avtor (11.11.2014 07:16)
0126Bacis sporočil: 3.043
[#2472363] 11.11.14 07:41
Odgovori   +    4
Potočnik bo "Resource manager":

unep.org/newscentre/...11059&l=en

The Panel's goal is to steer us away from over-consumption, waste and ecological harm to a more prosperous and sustainable future. - See more at: unep.org/newscentre/...Eo6t2.dpuf

Ograje so le del "Sustainable future"....
7175S sporočil: 2.561
[#2472370] 11.11.14 08:07
Odgovori   +    65
Zadnja sprememba: 7175S 11.11.2014 08:10
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar, zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje "spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.
anon-332445 sporočil: 4
[#2472375] 11.11.14 08:17
Odgovori   +    45
čas vnosa: 11.11.14 08:11
Zanima me tudi zakaj so za omenjeni krak LJ-Vrhnika utrjevali temelje za to ograjo kot da gradijo novo pristajalno stezo na Brniku. Sprašujem se tudi zakaj so to ograjo postavili tako, da bo čez 5 let, ko bo med LJ in Vrhinko potreben še en pas, samo prestavitev ograje stala naslednjih 20 mio EUR...aja ker se je najbrž na darsu spet nekdo pošteno omastil in se bo v prihodnosti še enkrat... Zrelo za novo kazensko ovadbo če mene prašate!
anon-125340 sporočil: 34
[#2472381] 11.11.14 08:39
Odgovori   +    33
Živim v Ljubljani, tik ob avtocesti. Postavljena pa le nizka protihrupna ograja, tako da se vidi in sliši vsak malo višji kombi, ki se pelje mimo. Ko vidim te 5-metrske protihrupne ograje na štajerski avtocesti, ki pred hrupom ščitijo polja in travnike, mi grejo vse kocine pokonci ...
anon-149767 sporočil: 194
[#2472384] 11.11.14 08:44
Odgovori   +    11
Me nihče ne prepriča, da je normalno, da se nekaj km ograj postavlja pol leta.
krimsport sporočil: 273
[#2472413] 11.11.14 09:49
Odgovori   +    1
Tu je le treba povedati, da je dnevna frekvenca vozil na cesti Ljubljana Vrhnika 60.000 vozil, da je hrup res močan še več sto metrov od ceste še posebej na dvignjenih lokacijah in da to močno znižuje kvaliteto bivanja. Alternativa je seveda zmanjšanje frekvence prometa (uvedba dnevnih cestnin ali bistvena podražitev vinjet, prevoz blaga po tirih...) in znižanje hitrosti na 100 km/h, s čemer bi se nivo hrupa bistveno znižal, sicer pa močno podpiram izgradnjo učinkovitih protihrupnih zaščit, pa čeprav niso poceni.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2472428] 11.11.14 10:12
Odgovori   +    3
Kolega je kupil hišo na Uncu in letos so tam postavili protihrupno ograjo. Pravi da cca 100m prekratko, saj še vedno hrup vozil prihaja do hiš.
anon-272577 sporočil: 1.095
[#2472449] 11.11.14 11:32
Odgovori   +    0
To je zato, da eden lahko krepko zasluži!!!
A ni bilo včasih nedovoljeno, da dela državno podjetje na projektu, ki je financiran iz države??
anon-16011 sporočil: 1.500
[#2472451] 11.11.14 11:42
Odgovori   +    0
glavno da se troši denar, več kot ga bo uspel porabiti, več bo kan'lo po stran',
naslednje leto bo DARS menda pričel graditi protihrupne ograje ''na zalogo ''
torej tudi tam kjer bo v prihodnosti potekala nekakšna tretja razvojna os...
čez 100 let za luno press...
notomi sporočil: 768
[#2472566] 11.11.14 16:28
Odgovori   +    5
Neverjetno, kako lahkotno in brez potrebe ze troši denar, ceste ki so nujno potrebne vzdrževanja pa se ne popravljajo. V izvedbi teh ograj se tudi zelo pretirava. Gradijo močne temelje in tudi po 5 m visoke zidove. Neverjetno!! Slovenske AC bodo izgledale kot koridorji v hišah strahov. Nikamor se izza teh ograd ne vidi, kar je slabo tudi za turizem. Najlaže je zapraviti denar da zapreš raven del AC in začneš kopati temelje in postavljati zidove brez potrebe. Poglejte AC na Nizozemskem, na Finskem ali Švedskem. Človeku se kar utrga ko gleda tele neumnosti ob hkrati...neprevoznih mostovih, povsem uničenih ostalih državnih cestah...itd! Pa kaj ko nič ne pomaga, saj bi se človek še potrudil s pisanjem o teh zapažanjih, pa je vse brez veze!!
anon-188735 sporočil: 16
[#2472570] 11.11.14 16:47
Odgovori   +    3
"V zadnjih mesecih je Dars na primorskem in štajerskem kraku avtoceste začel postavljati protihrupne ograje. A tudi na odsekih, kjer naselij, ki naj bi jih ograje varovale pred hrupom avtomobilov in tovornjakov, sploh ni - ali pa so ta oddaljena več sto metrov."

Te "novo odkrite" fizikalne posebnosti, se lahko zgodijo samo pri DARSU.
Zgled pa so dobili pri kitajskem zidu.
Seveda jih ne bo noben vprasal po zdravju, saj je denar tako in tako davkoplacevalski. Band.o je treba nagnat, vse do kitajskega zidu.
anon-344127 sporočil: 1
[#2472577] 11.11.14 18:23
Odgovori   +    3
čas vnosa: 11.11.14 17:30
Ne samo, da silijo v nebo, so tudi "glomazne", grde in imaš občutek, da gre za protiatomsko zaščito, ne le za protihrupno. Celotne so iz betona in sicer iz stebrov, med katere vstavljajo preklade, ki so debele vsaj 10 cm. A takšen način gradnje s tako debelino tudi predvideva citirani program. Koliko pa uhaja hrup med prekladami, saj robovi preklad verjetno ne vsebujejo posebne protihrupne zaščite? Zanimivo bi bilo izvedeti za koliko so te ograje dražje od onih na Dolenjki, ki so iz pleksija. Te so prav gotovo lepše še zlasti tiste s pticami, saj ne zakrivajo pogleda in nimaš občutka utesnjenosti. Zanima me a so v razpisu predvidevali takšno potratnost? Naj dajo podatke o ceni na km pa bo vse jasno tu brez programov.

Strani: 1