Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj Dars protihrupne ograje postavlja tam, kjer ni hiš?
Strani: 1
sporočil: 2.565
Tole je žal šele začetek, če se ne bo tečnarilo. Nekaj je šlo
narobe pri normativih, če so ti previsoko postavljeni, potem se bo
gradilo protihrupno zidovje povsod. Ekstremen primer tega je
Poljska:
i.imgur.com/kywBSYC.jpg
i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
i.imgur.com/kywBSYC.jpg
i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
sporočil: 48
čas vnosa: 10.11.14 22:56
Zakaj gradijo ograde tam, kjer ni hiš? A si ti šele včeraj z lune
padla, da ti ni jasno?
sporočil: 4.450
"Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje
tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča
(Brezovica) premikati...
sporočil: 807
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:19
Danes tam zaselkov še ni, bodo pa čez kakšnih 222 let.Pa naj kdo
reče, da DARS nima vizije...p.s.: Na odsekih, kjer je protihrupna ograja na obeh straneh AC, bodo čez naredili streho.Prvi projekti so že v pripravi, izvajalci so že znani...
sporočil: 807
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:14
To sporočilo je izbrisal avtor (11.11.2014 07:16)
sporočil: 3.043
Potočnik bo "Resource manager":
unep.org/newscentre/...11059&l=en
The Panel's goal is to steer us away from over-consumption, waste and ecological harm to a more prosperous and sustainable future. - See more at: unep.org/newscentre/...Eo6t2.dpuf
Ograje so le del "Sustainable future"....
unep.org/newscentre/...11059&l=en
The Panel's goal is to steer us away from over-consumption, waste and ecological harm to a more prosperous and sustainable future. - See more at: unep.org/newscentre/...Eo6t2.dpuf
Ograje so le del "Sustainable future"....
sporočil: 2.561
Zadnja sprememba: 7175S 11.11.2014 08:10
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne
ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah
dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas
visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih
samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje
dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z
direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako
financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po
eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar,
zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu
z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne
lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje
"spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega
enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.
sporočil: 4
čas vnosa: 11.11.14 08:11
Zanima me tudi zakaj so za omenjeni krak LJ-Vrhnika utrjevali
temelje za to ograjo kot da gradijo novo pristajalno stezo na
Brniku. Sprašujem se tudi zakaj so to ograjo postavili tako, da bo
čez 5 let, ko bo med LJ in Vrhinko potreben še en pas, samo
prestavitev ograje stala naslednjih 20 mio EUR...aja ker se je
najbrž na darsu spet nekdo pošteno omastil in se bo v prihodnosti
še enkrat... Zrelo za novo kazensko ovadbo če mene prašate!
sporočil: 34
Živim v Ljubljani, tik ob avtocesti. Postavljena pa le nizka
protihrupna ograja, tako da se vidi in sliši vsak malo višji kombi,
ki se pelje mimo. Ko vidim te 5-metrske protihrupne ograje na
štajerski avtocesti, ki pred hrupom ščitijo polja in travnike, mi
grejo vse kocine pokonci ...
sporočil: 273
Tu je le treba povedati, da je dnevna frekvenca vozil na cesti
Ljubljana Vrhnika 60.000 vozil, da je hrup res močan še več sto
metrov od ceste še posebej na dvignjenih lokacijah in da to močno
znižuje kvaliteto bivanja. Alternativa je seveda zmanjšanje
frekvence prometa (uvedba dnevnih cestnin ali bistvena podražitev
vinjet, prevoz blaga po tirih...) in znižanje hitrosti na 100 km/h,
s čemer bi se nivo hrupa bistveno znižal, sicer pa močno podpiram
izgradnjo učinkovitih protihrupnih zaščit, pa čeprav niso poceni.
sporočil: 2.568
Kolega je kupil hišo na Uncu in letos so tam postavili protihrupno
ograjo. Pravi da cca 100m prekratko, saj še vedno hrup vozil
prihaja do hiš.
sporočil: 1.095
To je zato, da eden lahko krepko zasluži!!!
A ni bilo včasih nedovoljeno, da dela državno podjetje na projektu, ki je financiran iz države??
A ni bilo včasih nedovoljeno, da dela državno podjetje na projektu, ki je financiran iz države??
sporočil: 1.500
glavno da se troši denar, več kot ga bo uspel porabiti, več bo
kan'lo po stran',
naslednje leto bo DARS menda pričel graditi protihrupne ograje ''na zalogo ''
torej tudi tam kjer bo v prihodnosti potekala nekakšna tretja razvojna os...
čez 100 let za luno press...
naslednje leto bo DARS menda pričel graditi protihrupne ograje ''na zalogo ''
torej tudi tam kjer bo v prihodnosti potekala nekakšna tretja razvojna os...
čez 100 let za luno press...
sporočil: 768
Neverjetno, kako lahkotno in brez potrebe ze troši denar, ceste ki
so nujno potrebne vzdrževanja pa se ne popravljajo. V izvedbi teh
ograj se tudi zelo pretirava. Gradijo močne temelje in tudi po 5 m
visoke zidove. Neverjetno!! Slovenske AC bodo izgledale kot
koridorji v hišah strahov. Nikamor se izza teh ograd ne vidi, kar
je slabo tudi za turizem. Najlaže je zapraviti denar da zapreš
raven del AC in začneš kopati temelje in postavljati zidove brez
potrebe. Poglejte AC na Nizozemskem, na Finskem ali Švedskem.
Človeku se kar utrga ko gleda tele neumnosti ob
hkrati...neprevoznih mostovih, povsem uničenih ostalih državnih
cestah...itd! Pa kaj ko nič ne pomaga, saj bi se človek še potrudil
s pisanjem o teh zapažanjih, pa je vse brez veze!!
sporočil: 16
"V zadnjih mesecih je Dars na primorskem in štajerskem kraku
avtoceste začel postavljati protihrupne ograje. A tudi na odsekih,
kjer naselij, ki naj bi jih ograje varovale pred hrupom avtomobilov
in tovornjakov, sploh ni - ali pa so ta oddaljena več sto
metrov."
Te "novo odkrite" fizikalne posebnosti, se lahko zgodijo samo pri DARSU.
Zgled pa so dobili pri kitajskem zidu.
Seveda jih ne bo noben vprasal po zdravju, saj je denar tako in tako davkoplacevalski. Band.o je treba nagnat, vse do kitajskega zidu.
Te "novo odkrite" fizikalne posebnosti, se lahko zgodijo samo pri DARSU.
Zgled pa so dobili pri kitajskem zidu.
Seveda jih ne bo noben vprasal po zdravju, saj je denar tako in tako davkoplacevalski. Band.o je treba nagnat, vse do kitajskega zidu.
sporočil: 1
čas vnosa: 11.11.14 17:30
Ne samo, da silijo v nebo, so tudi "glomazne", grde in imaš
občutek, da gre za protiatomsko zaščito, ne le za protihrupno.
Celotne so iz betona in sicer iz stebrov, med katere vstavljajo
preklade, ki so debele vsaj 10 cm. A takšen način gradnje s tako
debelino tudi predvideva citirani program. Koliko pa uhaja hrup med
prekladami, saj robovi preklad verjetno ne vsebujejo posebne
protihrupne zaščite? Zanimivo bi bilo izvedeti za koliko so te
ograje dražje od onih na Dolenjki, ki so iz pleksija. Te so prav
gotovo lepše še zlasti tiste s pticami, saj ne zakrivajo pogleda in
nimaš občutka utesnjenosti. Zanima me a so v razpisu predvidevali
takšno potratnost? Naj dajo podatke o ceni na km pa bo vse jasno tu
brez programov.
Strani: 1