Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) Napake Slovencev za volanom, ki vodijo do velike žeje avtomobilov
Strani: 1
sporočil: 7.327
Nasveti za zmanjšanje porabe so sicer načeloma korektni, razen
tega:
6. Uporabljajte tempomat, porabo goriva tako zmanjšamo za do pet odstotkov.Moje izkušnje pravijo (in izkušnje vsaj še nekaj ljudi), da tempomat POVEČA porabo in sicer vsaj za 10-15%! Zakaj? Enostavno - ker sistem konstantno dodaja plin, ko pade hitrost za kakšen km ali dva in ko govorimo o klancu, ki nima povsem enakomernega naklona, je takih "popravkov" veliko preveč.
sporočil: 3.976
9. Redno servisiranje vozila lahko pripomore k zmanjšanju porabe goriva za od pet do 20 odstotkov.To je res. Redno je treba menjavati olje in oljni filter, zelo pomemben pa je tudi zračni filter. Če imate istega že dve-tri leta, takoj menjati (tudi če po navodilih menjava še ni predpisana), se bo poraba opazno zmanjšala (pa tudi motor bo bolje tekel.
Vsake toliko pa pomaga tudi "italian tune-up" - motor za nekaj minut pognati na polno obremenitev (idealna možnost je recimo energična vožnja pokakem ljubeljsem klancu nazgor), da se 'prepiha' zapacanost motorja, če sicer veliko časa deluje pri majhnih obratih.
sporočil: 5
S člankom se načeloma strinjam. Dodal bi, naj vozniki ne zaupajo
porabi, ki jo računalnik izmeri, ampak naj jo sami izračunajo, ko
gredo tankat.
Pri proizvajalcih mi gre pa na k*rac, ker lovijo procente porabe tu in tam, in jih je potem polna usta, koliko so zmanjšali porabo... na koncu pa ugotoviš, da ti 15 let star avto z enako varčno tehniko vožnje požre manj, kot nov. Enostavno - bil je 20% lažji.
Pri proizvajalcih mi gre pa na k*rac, ker lovijo procente porabe tu in tam, in jih je potem polna usta, koliko so zmanjšali porabo... na koncu pa ugotoviš, da ti 15 let star avto z enako varčno tehniko vožnje požre manj, kot nov. Enostavno - bil je 20% lažji.
sporočil: 9.333
Porabo veča tudi (pre)pogosto
opuščanje vključitve smerne
utripalke, varnost vožnje v
krožiščih pa terja večjo pozornost
z leve strani prihajajoče avto znamke.
[Mar ni javna Tv dolžna tudi tozadevno izobraževati svoje gledalce ?]
Sodražan
opuščanje vključitve smerne
utripalke, varnost vožnje v
krožiščih pa terja večjo pozornost
z leve strani prihajajoče avto znamke.
[Mar ni javna Tv dolžna tudi tozadevno izobraževati svoje gledalce ?]
Sodražan
sporočil: 92
čas vnosa: 03.10.14 09:24
Brezvezni nasveti oz. nasveti, ki povzročajo gnečo na cesti.
Z počasnim pospeševanjem na izbrano končno hitrost ne samo, da se dela večja gneča, ampak tudi vozilo, vsaj bencinsko gnano, več porabi - ravno obratno kakor piše v članku, 10. točka. Bencinski motor ima boljši izkoristek pri polno odprtem plinu, torej bolje pospešiti čimhitreje, s polno močjo, na izbrano hitrost. Da ne omenjam prestavljanja, to ni vožnja pri čim nižjih obratih, ker motor ni nujno v optimalnem območju delovanja.
Sicer pa, jaz vozim kakor mi ustreza. Za porabo goriva mi je vseeno. Če pa to "boli" potem pa se nabavi cenejše, šibkejše, manjše, lažje vozilo. Gorivo je samo manjši del celotnega stroška lastništva in uporabe vozila.
Da ne bi uporabljal udobja klima zaradi večje porabe??? Kaj če bi še ostale električne porabnike ugašali, luči, itd, to se tudi pozna.
Z počasnim pospeševanjem na izbrano končno hitrost ne samo, da se dela večja gneča, ampak tudi vozilo, vsaj bencinsko gnano, več porabi - ravno obratno kakor piše v članku, 10. točka. Bencinski motor ima boljši izkoristek pri polno odprtem plinu, torej bolje pospešiti čimhitreje, s polno močjo, na izbrano hitrost. Da ne omenjam prestavljanja, to ni vožnja pri čim nižjih obratih, ker motor ni nujno v optimalnem območju delovanja.
Sicer pa, jaz vozim kakor mi ustreza. Za porabo goriva mi je vseeno. Če pa to "boli" potem pa se nabavi cenejše, šibkejše, manjše, lažje vozilo. Gorivo je samo manjši del celotnega stroška lastništva in uporabe vozila.
Da ne bi uporabljal udobja klima zaradi večje porabe??? Kaj če bi še ostale električne porabnike ugašali, luči, itd, to se tudi pozna.
sporočil: 4.098
Vidim, da vas je vecina ze kdaj nabasala name, :)
Po AC v glavnem vozim konstantnih 140 in mi se na misel ne pride, da bi se umikal kamikazam, ki se mi zalepijo za rit. To pa cisto prekticnih razlogov. Umikanje takim tipom na desni pas za tovornjake z njihovimi 80 ali 100 je zame in za moje vozilo precej butasto, predvsem pa nevarno pocetje. Sploh ko ves, da ti ob naslednjem prehitevanju tovornjaka od zadaj vedno lahko uleti prepotentnez z 200km/h.
Zanimivo, da se v celi debati okoli tega ni oglasil nihce, ki bi se obregnil ob to to, da je levi pas na nasih cestah le "prehitevalni pas" navaden BS. V USA, kjer to pravilo ne velja, pac pa velja pravilo "follow the flow", sem uspel ze prevoziti skoraj ze celo pot od Vegasa do Los Angelesa ob boku istemu vozilu. Taksna voznja je neprimerno bolj sproscujoca, predvsam pa varna.
Z mentaliteto "prehitevalnega pasu" v kakem Los Angeleskem "bumper to bumper" prometu vsi slovenski frajerji pogorite na prvem kilometru. Garantiram.
Po AC v glavnem vozim konstantnih 140 in mi se na misel ne pride, da bi se umikal kamikazam, ki se mi zalepijo za rit. To pa cisto prekticnih razlogov. Umikanje takim tipom na desni pas za tovornjake z njihovimi 80 ali 100 je zame in za moje vozilo precej butasto, predvsem pa nevarno pocetje. Sploh ko ves, da ti ob naslednjem prehitevanju tovornjaka od zadaj vedno lahko uleti prepotentnez z 200km/h.
Zanimivo, da se v celi debati okoli tega ni oglasil nihce, ki bi se obregnil ob to to, da je levi pas na nasih cestah le "prehitevalni pas" navaden BS. V USA, kjer to pravilo ne velja, pac pa velja pravilo "follow the flow", sem uspel ze prevoziti skoraj ze celo pot od Vegasa do Los Angelesa ob boku istemu vozilu. Taksna voznja je neprimerno bolj sproscujoca, predvsam pa varna.
Z mentaliteto "prehitevalnega pasu" v kakem Los Angeleskem "bumper to bumper" prometu vsi slovenski frajerji pogorite na prvem kilometru. Garantiram.
sporočil: 3.218
Lahko rečem, da se držim skoraj vseh napotkov, ki so našteti, razen
tistega ugašanja v križiščih. So pa moje izkušnje drugačne. Res je,
da imam večji del voženj v prometu, ampak motor je postal len,
zamorjen, poraba višja. Moje razmišljanje je, da sicer lahko
zmanjšaš porabo s pravilnim načinom vožnje, lahko pa to prinese
druge slabe učinke.
sporočil: 1
čas vnosa: 10.10.14 01:11
V prostem teku avto pije več kot če bi bil v 4 prestavi na klancu
navzdol ! dokazano z (audi ,a4,a6, bmw 5,m3, renault laguna 1.9 dci
in še in še..)
Zakaj ?
Ker mora motor delovati da avto (obdrži prižgan), a če je v prestavi avto poganja motor oz sila sama in ni potrebe po dolivanju bencina, nafte...
Zakaj ?
Ker mora motor delovati da avto (obdrži prižgan), a če je v prestavi avto poganja motor oz sila sama in ni potrebe po dolivanju bencina, nafte...
sporočil: 924
Razlika med varčno in nevarčno vožnjo predstavlja razliko 1% pri
TCO-ju avtomobila in je brez veze proti drugim možnostim za
prihranek.
Primer: Avto 10 let, 150k kilometrov. Če se trpinčiš z varčno vožnjo, letno prihraniš 50 EUR od 5000 EUR, kolikor te stane, da avto imaš.
Največji prihranek je, da si življenje organiziraš tako, da ne potrebuješ avta, ker to stane nekaj 1000 EUR na leto. Tipični slovenci: Spending pounds to save pennies.
Primer: Avto 10 let, 150k kilometrov. Če se trpinčiš z varčno vožnjo, letno prihraniš 50 EUR od 5000 EUR, kolikor te stane, da avto imaš.
Največji prihranek je, da si življenje organiziraš tako, da ne potrebuješ avta, ker to stane nekaj 1000 EUR na leto. Tipični slovenci: Spending pounds to save pennies.
Strani: 1