Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Vsaj 19 mrtvih zaradi okvar na vozilih iz skupine General Motors
Strani: 1
sporočil: 71
[exarkun]Nekje sem zasledil, da ravno zaradi zakonodaje o bankrotu, GM ni več odgovoren za napake, ki so vzrok za smrtne žrtve. Zato je GM tudi priznal napake.
"Super" reklama za GM. Ni čudno, da rinejo iz bankrota v bankrot.
sporočil: 71
[bikog]Prvo kakšne so bile napake:
> [exarkun]
> "Super" reklama za GM. Ni čudno, da rinejo iz bankrota v bankrot.
Nekje sem zasledil, da ravno zaradi zakonodaje o bankrotu, GM ni več odgovoren za napake, ki so vzrok za smrtne žrtve. Zato je GM tudi priznal napake.
www.youtube.com/watc...3XBZlt3CjY
In zakaj niso odgovorni:
thedailyshow.cc.com/...washington
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 16.09.2014 13:20
[Lime]Sem na posnetku videl kako nepravilno je bila utrjena podlaga za asfalt. Kot da so ga vlili po travniku. Naj se najprej naučijo delat makadamske ceste, potem pa naj polagajo asfalt. Ne pa kar po travi. Za nesrečnika je vse kar bodo sedaj naredili prepozno. Lep dan.
V Sloveniji sta vsaj dva mrtva zaradi malomarnosti države.
P.S: Za afne guncat z ograjami ob AC pa imajo denar.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 16.09.14 14:07
Temu se reče pravna država.
Firma naresi s..... in plača.
Pri EU proizvajalcih v EU pa se začne prepir in kreg in muka dokazovanje,pa izgovori in palamudenja.
Dve taki stvari so obstajali npr pri Passatih ,koso imeli prvič vgrajeno električno zavoro se je ta sama odpuščala in je par avtomobilov končalo na odpadu,VW je najprej pri prvem primeru tajil in se izgovarjal da ni res ,nato je zadeva pristala na sodišču,vmes pa se je pojavilo še več primerov,šele nato je W vpoklival sporno serijo enalo pa je bilo še pri seriji Audijev,nadalje je bila tudi napaka pri Ferrrariju,kjer se je zaradi ponesrčeno speljane cevi za olje vnel dober miljon vreden avto,kar seje zgodilo 4X in vozniki so komaj ušli iz bakle,in nenazadnje je žrtev pomankljivih zavor eden izmed Porschejevih modelo,kjer naj bi bile težave z zavorami oz. nivojem tekočine ter so preventivno vpoklicali vsa vozila tega tipa,očitno pa gre za hujšo napako kot jo priznavajo ,saj naj bi menjevali nekatere dele zavornega sistema.Verjetno je tudi ta vpoklic posledica že kakšne nesreče.
Firma naresi s..... in plača.
Pri EU proizvajalcih v EU pa se začne prepir in kreg in muka dokazovanje,pa izgovori in palamudenja.
Dve taki stvari so obstajali npr pri Passatih ,koso imeli prvič vgrajeno električno zavoro se je ta sama odpuščala in je par avtomobilov končalo na odpadu,VW je najprej pri prvem primeru tajil in se izgovarjal da ni res ,nato je zadeva pristala na sodišču,vmes pa se je pojavilo še več primerov,šele nato je W vpoklival sporno serijo enalo pa je bilo še pri seriji Audijev,nadalje je bila tudi napaka pri Ferrrariju,kjer se je zaradi ponesrčeno speljane cevi za olje vnel dober miljon vreden avto,kar seje zgodilo 4X in vozniki so komaj ušli iz bakle,in nenazadnje je žrtev pomankljivih zavor eden izmed Porschejevih modelo,kjer naj bi bile težave z zavorami oz. nivojem tekočine ter so preventivno vpoklicali vsa vozila tega tipa,očitno pa gre za hujšo napako kot jo priznavajo ,saj naj bi menjevali nekatere dele zavornega sistema.Verjetno je tudi ta vpoklic posledica že kakšne nesreče.
sporočil: 2.117
Bravo Američani, vsaj priznajo, pa čeprav iz preračunljivosti. V
Sloveniji in Evropi se to ne zgodi. V imenu višjega dobrega
(števila delovnih mest itd bla, bla...)? Malo morgen! V imenu
moralnega hazarda, dobička na račun mrtvihin poškodovanih.
sporočil: 210
Opel astra 1.4 NZ? Motor(60ps) l 92. Se mi je dogajalo podobno kot
bralki ii opisuje punta. Tudi pri vožnji po AC sem pristal na
odstavnem pasu. Zgodilo se mi je ene 3x vse skupaj med letoma
00-02. Se spomnim da sem enkrat vžigal 10 minut potem obupal.
Klical kolega da me pride šlepat s parkinga ob cesti. Ko pride do
mene mi želim pokazat kako avto vergla ne vžge pa ne. A glej ga,
vžgal je v prvo brez kašljanja in podobno. In tako je bilo v vseh
cca 3 primerih. Grem do znanega avtoelektričarja v šiški, zadevo je
odpravil korektno in na srečo v prvo za ne prevelik strošek. Menjal
je nek ”modul” ki je bil prišravfan v bližini blatnika se mi zdi.
Po tistem mi v nadaljnih 3 letih ni več crknila.
sporočil: 9.333
[Hanzi77]Hvala vam, Hanzi77 !
Opel astra 1.4 NZ? Motor(60ps) l 92. Se mi je dogajalo podobno kot bralki ii opisuje punta. Tudi pri vožnji po AC sem pristal na odstavnem pasu. Zgodilo se mi je ene 3x vse skupaj med letoma 00-02. Se spomnim da sem enkrat vžigal 10 minut potem obupal. Klical kolega da me pride šlepat s parkinga ob cesti. Ko pride do mene mi želim pokazat kako avto vergla ne vžge pa ne. A glej ga, vžgal je v prvo brez kašljanja in podobno. In tako je bilo v vseh cca 3 primerih. Grem do znanega avtoelektričarja v šiški, zadevo je odpravil korektno in na srečo v prvo za ne prevelik strošek. Menjal je nek ”modul” ki je bil prišravfan v bližini blatnika se mi zdi. Po tistem mi v nadaljnih 3 letih ni več crknila.
In srečno vožnjo na brezhibnih avtih vam voščim !
Sodražan
Strani: 1