Zasebnost
12 min
Fiatova mestna panda je postala velika in tudi električna
51 min
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi
1 ura
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike: "Za vas imamo v vsakem primeru le dobre novice"
2 uri
Kako postati izvoznik leta 2024
2 uri
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
2 uri
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
2 uri
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 1
3 ure
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
3 ure
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2 3
4 ure
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
4 ure
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
5 ur
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
5 ur
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?
6 ur
Pri Marjanu Simčiču: Skrivnost idealne vinogradniške lege
6 ur
Kako vam sejmi v tujini odpirajo vrata do novih kupcev? (Oglas)
7 ur
(fotoreportaža) Siliko za BMW in AMG v Sevnici izdeluje kompleksne dele iz gume in plastike
7 ur
Inovativne pomnilniške rešitve IBM za doseganje nove ravni poslovanja (Oglas)
10 ur
Katere slovenske delnice ima v portfelju Norveški pokojninski sklad

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Trije avtovelikani si režejo dve tretjini trga

Strani: 1

anon-292998 sporočil: 9
[#2437749] 28.07.14 13:36
Odgovori   +    3
Avtorja opozarjam, da številke ne grejo skupaj. Renault ni izgubil 10 odstotnih točk, temveč "zgolj" dobrih 3 in pol.
milos9 sporočil: 1.046
[#2437823] 28.07.14 15:11 · odgovor na: anon-292998 (#2437749)
Odgovori   +    3
Gre za znamko Renault, ta je izgubila več kot Skupina Renault - Nissan (+Dacia)
0709FRASX sporočil: 155
[#2438146] 29.07.14 10:35
Odgovori   +    0
V C razredu je bil 306 zadnji res lep peugeot. Nato so peugeotovi oblikovalci nekako izgubili dober okus: naslednji dve generaciji sta bili oblikovno porazni. 307 je pomenil pri dizajnu korak nazaj, ali celo dva. 308 pa je bil tako stripovski, kot kakšen batmobile. Že res, da so z 206 pri peugeotu oblikovno zadeli v terno, toda tega oblikovalskega jezika nekako niso uspeli zadovoljivo prenesti na C razred. Tudi po tehnični zanesljivosti sta menda bila 307 in 308 korak nazaj. Zaradi tega so pri novem 308 morda preveč zanihali v drugo smer: avto je zelo funkcionalen, a za spoznanje oblikovno nekoliko prepust. Kam je šla klasična eleganca 306, ki je še danes všečen na pogled?

Strani: 1