Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Prihodnje poletje bo vroče - prihaja Toyota na vodik
Strani: 1
sporočil: 71
"Ob tem vozilo na vodik v zrak oddaja zgolj vodno paro kot
posledico reakcije med vodikom in kisikom, škodljivih izpustov tako
ni."
Odvisno od načina pridobivanja vodika.
Odvisno od načina pridobivanja vodika.
sporočil: 234
Črpalka v Sloveniji je še en fantastičen neuporaben projekt
financiran iz EU sredstev! Zakaj? Predvidevali so, da bodo v Lescah
kupili avtobuse na vodik. Tehnologija je zastarela in uporablja
300bar pritiska in ne 700bar kot bo standard pri vozilih. Poleg
tega doleočeni proizvalaci vozil zahtevajo močno ohlajen vodik pri
polnjenju (še večja energijska gostota).
sporočil: 234
[bikog]Tako je! Če se napaja direktno s stisnjenim vodikom potem dejansko izpušča vozilo samo vodno paro oz čisti H2O.
"Ob tem vozilo na vodik v zrak oddaja zgolj vodno paro kot posledico reakcije med vodikom in kisikom, škodljivih izpustov tako ni."
Odvisno od načina pridobivanja vodika.
Če pa se uporablja bolj ekonomična in enostavna tehnologija pretvorbe metana v vodik pa se izloča še CO2. Metan se ceneje shranjuje v vozilu kot vodik in polnilnice so vsaj v Italiji in Nemčiji že precej gosto posejane, v Slo pa imamo celo tri!
sporočil: 71
[GV-3786]V mislih nisem imel same tehnologije v avtu, temveč način pridobivanja vodika v "rafinerijah". Če se pridobiva iz ogljikovodikov (nafta, plin), ni velike spremembe, le izpusti se preselijo iz cest na lokacijo proizvodnje vodika. Pridobivanje iz vode pa zahteva velike količine elektrike, ki pa zaradi zapiranja NE sloni na fosilnih gorivih (pa smo zopet pri CO2 izpustih).
> [bikog]
> "Ob tem vozilo na vodik v zrak oddaja zgolj vodno paro kot posledico reakcije med vodikom in kisikom, škodljivih izpustov tako ni."
>
> Odvisno od načina pridobivanja vodika.
Tako je! Če se napaja direktno s stisnjenim vodikom potem dejansko izpušča vozilo samo vodno paro oz čisti H2O.
Če pa se uporablja bolj ekonomična in enostavna tehnologija pretvorbe metana v vodik pa se izloča še CO2. Metan se ceneje shranjuje v vozilu kot vodik in polnilnice so vsaj v Italiji in Nemčiji že precej gosto posejane, v Slo pa imamo celo tri!
sporočil: 3.087
[turkda]Futurizem in nizek količnik zračnega upora. Za tistih 10 jurjev prodanih avtov na leto dovolj. Nišni produkt za testiranje nove tehnologije. Raja pride na vrsto čez desetletje, če se vmes tehnologija sploh prime.
Kaj jih je omejevalo, da je rezultat taka spaka od avta?
Kakšne tehnične omejitve?
sporočil: 1.195
[turkda]To sem se jaz spraševal dolga leta potem pa ugotovil, da je vse oblikovalce električnih avtomobilov pošteno stresla elektrika in so izgubili občutek, sploh za zadke teh stvorov... Nizek količnik se da narediti veliko lepše ..
Kaj jih je omejevalo, da je rezultat taka spaka od avta?
Kakšne tehnične omejitve?
sporočil: 961
čas vnosa: 27.06.14 10:19
trenutno slovenski trg ni primer za take avtomobile in podobno kot
so še hibridi ali elektro vozila, saj nam standard zaradi politikov
ne dopušča boljših oz. večjih plač, ki bi jih nujno rabili za nakup
tako cenovno ovrednotene avtomobile.
realnost šele bo kruta ker se bomo naslednji 2 leti še kotalili proti dnu in bo veliko huje kot si lahko mislimo, če ne prodamo podjetja tujcem. žal sami nismo dobri upravljalci premoženja.
realnost šele bo kruta ker se bomo naslednji 2 leti še kotalili proti dnu in bo veliko huje kot si lahko mislimo, če ne prodamo podjetja tujcem. žal sami nismo dobri upravljalci premoženja.
sporočil: 524
Kot mi je znano je bistven problem vodika proti klasičnem gorivu,
da cena enote vodika za isto opravljeno pot stane 1,5 krat toliko
kot navadno gorivo + seveda še visoka osnovna cena vozila. Ko bodo
to poštimali bo vredu, samo so pa indici da bo to trajalo še zelo
dolgo... Sicer je pa pogonski sklop pri vozilih z gorivnimi
celicami in z baterijami isti, torej električen motor. Le medij
dovajanja električne energije je drugačen, nekje vodik drugje
baterije, tako da vsekakor razvoj v pravo smer.
sporočil: 621
[bikog]Dokazano je, da končni efekt je še vedno manj izpusta CO2 v zraku (če upoštevamo elektriko iz termo eletrarn), kot če bi se avti vozili na fosilna goriva.
> [GV-3786]
> > [bikog]
> > "Ob tem vozilo na vodik v zrak oddaja zgolj vodno paro kot posledico reakcije med vodikom in kisikom, škodljivih izpustov tako ni."
> >
> > Odvisno od načina pridobivanja vodika.
>
> Tako je! Če se napaja direktno s stisnjenim vodikom potem dejansko izpušča vozilo samo vodno paro oz čisti H2O.
> Če pa se uporablja bolj ekonomična in enostavna tehnologija pretvorbe metana v vodik pa se izloča še CO2. Metan se ceneje shranjuje v vozilu kot vodik in polnilnice so vsaj v Italiji in Nemčiji že precej gosto posejane, v Slo pa imamo celo tri!
V mislih nisem imel same tehnologije v avtu, temveč način pridobivanja vodika v "rafinerijah". Če se pridobiva iz ogljikovodikov (nafta, plin), ni velike spremembe, le izpusti se preselijo iz cest na lokacijo proizvodnje vodika. Pridobivanje iz vode pa zahteva velike količine elektrike, ki pa zaradi zapiranja NE sloni na fosilnih gorivih (pa smo zopet pri CO2 izpustih).
sporočil: 933
[turkda]Mislim da bo kar držalo kar je rekel Pečjak. Veliki proizvajalci avtomobilov preprosto nočejo z električnimi vozili konkurirati sami sebi in razultat so take spake.
Kaj jih je omejevalo, da je rezultat taka spaka od avta?
Kakšne tehnične omejitve?
sporočil: 295
čas vnosa: 01.07.14 00:54
električna lada samara z nalepljenimi dodatki iz ABS plastike
Strani: 1