Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Knezova uprava z najvišjo variabilo, na avtocestah pa zastoji
Strani: 1 2
sporočil: 1.049
Glede na to, kakšna štala se jim za vikende dogaja zaradi zaprtja
enega kraka avtoceste čez Trojane, 10 km zastoji in čakalna doba
1,5 ure, kar bi se seveda dalo urediti s preusmeritvijo prometa na
drugi krak, si vsi zaslužijo odpoved, ne pa nagrado. Banda
nesposobna!
sporočil: 6.303
Tehnologija črpanja denarja in prelivanja v zasebne žepe kjerkoli
je še kaj denarnega toka ne pozna meja! To vse skupaj je že ogabno,
Slovenija je zaradi tega ekonomsko in moralno že povsem propadla,
ampak ta "štorija" se še kar nadaljuje. Pa kdo bo že enkrat
presekal in ustavil to ropanje države in državljanov, ki vse skupaj
plačujemo že dražje kot v ZDA in Evropi. Kdo bo to zdržal na dolgi
rok?
sporočil: 6.948
Čestitam! Toda ne upravi, temveč uporabnikom slovenskih avtocest,
ki potrpežljivo prenašamo teror DARSA. Vedno višje cestnine in
vedno manj pretočne avtoceste so res vredne nagrade. O kvaliteti pa
pove vse nujno vzdrževanje avtocest!
sporočil: 819
DARS bi moral biti predvsem servis za uporabnike, ne pa subjekt za
molzenje uporabnikov. Na tak način bi lahko vsi delali dobiček.
Podražiš vinjete za 20%, potem pa se hvališ z dobičkom.
sporočil: 2.599
Upravi Darsa najvišja možna variabila za poslovno uspešnostKdor je dober, je dober. Med konkurenčnimi upravljalci avtocest na slovenskem so daleč najboljši.
sporočil: 3.052
Zadnja sprememba: anon-221230 05.06.2014 10:00
Dvigneš cestnine, dobesedno prisiliš ljudi, ki potrebujejo
avtoceste, da jih plačajo, podebljaš dobiček in si zato upravičen
do nagrade!? Po kaki logiki, če si izsilil večje prihodke na račun
uporabnikov? To je po komunajzersko uspešno vodenje?? Ni čudno, da
smo tam, kjer smo!
sporočil: 1.660
čas vnosa: 05.06.14 08:36
banda lublanska, sam šoferje colajo, kovačiča so pa milijonsko
odplačal za tisto njivo
sporočil: 124
čas vnosa: 05.06.14 08:51
Ja in praktično nično vzdrževanje AC. Še cestninskih niso uspeli
podreti.
Manj vzdrževanja pomeni manj dela, pomeni preglavice preložene na naslednja leta, pomeni najvišjo nagrado za vodstvo. Zanimivo.
Tako je, ko se vse meri po dobičku.
Manj vzdrževanja pomeni manj dela, pomeni preglavice preložene na naslednja leta, pomeni najvišjo nagrado za vodstvo. Zanimivo.
Tako je, ko se vse meri po dobičku.
sporočil: 370
Zadnja sprememba: anon-310206 05.06.2014 10:33
V tej "državici" lahko vsakdo počne , kar hoče! Nobene osebne
odgovornosti, kolektivna sui generis (npr.t.i. nadzorni sveti), pa
ne obstaja!
sporočil: 1.637
Državna služba je zaradi čim višje plače, in to redne, drugo ni
pomembno. Za denarni tok in investicije bo poskrbel nekdo drug, ki
je toliko naiven in dobrohoten ter ima živce, teh pa v sloveniji
praktično ni več...
sporočil: 3.961
Kaj se cudite?
Tako je ce si v komunajzarski drzavi pri koritu. Delas kar hoces, pazis edino, da ne zapravis manj kot tvoj predhodnik, oz, da napravis vec puha, kot ga je napravil on.
Tako je ce si v komunajzarski drzavi pri koritu. Delas kar hoces, pazis edino, da ne zapravis manj kot tvoj predhodnik, oz, da napravis vec puha, kot ga je napravil on.
sporočil: 807
Zadnja sprememba: anon-256028 05.06.2014 11:02
Verjamem, da je največji uspeh uprave (in nadzornikov )DARSa
znižanje euribora in da so zato tudi upravičeno nagrajeni.Ne gre pa
prezreti niti njihovih zaslug pri umirjanju prometa na gradbiščih
in zaporah na AC, kar nedvomno izdatno vpliva na dobro počutje
uporabnikov...
sporočil: 3.698
uspešnosti poslovanja družbe (do dve tretjini ali 20 odstotkov celotne plače)OK, to je računovodski akrobatizem. Prikaže se lahko tako ali drugače.
zadovoljstva zaposlenih in uporabnikov (do ene tretjine ali deset odstotkov celotne plače).Tole mi pa ni jasno. Kako za boga miloga tole ovrednotijo?
sporočil: 3.218
'Največji delež odplačil zapade v letošnjem letu, okoli 325
milijonov evrov, kar je precej več, kot je Dars sposoben odplačati
s trenutnim denarnim tokom.'
To je najbrž razlog za povišanje nagrad ??
To je najbrž razlog za povišanje nagrad ??
sporočil: 2.154
Bravo. Jaki manager moraš biti, da uspešno menegiraš tole
socialistično državno podjetje, s 100% monopolom na trgu. V bistvu,
kaj so pa naredili, razen dviga cestnin in cen vinjet? Se je
urejenost ali pretočnost povečala? So postavili kakšno info tablo,
ki bi delovala? SO zarezali v stroške? Kaj tretjega.
Sramota, 120 jurjev za gretje političnega stolčka......
Sramota, 120 jurjev za gretje političnega stolčka......
sporočil: 111
V normalnih poslovnih okoljih je uprava plačana po učinku oz.
uspešnosti.
No, kar se tiče te organizacije so pa pravila brez konkurence še socijalistična oz. napredno EU komunistična. Konkurence še lep čas ne bo, pretočnost avtocest se slabša, obveščanje voznikov preko LED svetilnih tabel nad avtocestami je brez kritike..., izvajalci na avtocestnih odsekih enkrat so vidni, enkrat ne in tako naprej itd..., da ne bi našteval. Je pa to eden od neštetih (še) otočkov za politično kadrovanje, ki mu ni in ni konca in ki je dobesedno sanjsko plačano. Mladi pa brez služb, še subvencije bi jim pobrali, eni se pa mastijo!
No, kar se tiče te organizacije so pa pravila brez konkurence še socijalistična oz. napredno EU komunistična. Konkurence še lep čas ne bo, pretočnost avtocest se slabša, obveščanje voznikov preko LED svetilnih tabel nad avtocestami je brez kritike..., izvajalci na avtocestnih odsekih enkrat so vidni, enkrat ne in tako naprej itd..., da ne bi našteval. Je pa to eden od neštetih (še) otočkov za politično kadrovanje, ki mu ni in ni konca in ki je dobesedno sanjsko plačano. Mladi pa brez služb, še subvencije bi jim pobrali, eni se pa mastijo!
sporočil: 3
čas vnosa: 05.06.14 15:30
Reklamiranje DARS? Nisem opazila. Videla samo napotke za varno
vožnjo, kar se mi zdi smiselno in uproabno. Koliko starih ljudi je
delalo izpit, ko avtocest sploh še ni bilo, danes pa vozijo tako,
da te je strah ko ga vidiš.
Meni se zdi prav, da se objavljajo tovrstni napotki in opozorila. S tem je nesreč manj, manj je posledično tudi zastojev.
In znan mi je podatek, koliko tuji upravljalci avtocest pokurijo za akcije obveščanja. Avstrijski upravljavec Asfinag je dal lani za akcijo »Reši življenje« 3 milijone evrov.
Meni se zdi prav, da se objavljajo tovrstni napotki in opozorila. S tem je nesreč manj, manj je posledično tudi zastojev.
In znan mi je podatek, koliko tuji upravljalci avtocest pokurijo za akcije obveščanja. Avstrijski upravljavec Asfinag je dal lani za akcijo »Reši življenje« 3 milijone evrov.
sporočil: 3
čas vnosa: 05.06.14 15:49
res da imamo v SLO še na marsikaterem področju socializem ...
a sem vseeeno zasledila malo manj socialistično: da ima DARS najnižje stroške upravljanja avtocest v primerjavi s tujimi upravljavci avtocest.
pa končno se bo zgradil odsek Draženci Gruškovje - zakaj so bivši magnati sploh spustili teh 13 kilometrov??!
a sem vseeeno zasledila malo manj socialistično: da ima DARS najnižje stroške upravljanja avtocest v primerjavi s tujimi upravljavci avtocest.
pa končno se bo zgradil odsek Draženci Gruškovje - zakaj so bivši magnati sploh spustili teh 13 kilometrov??!
sporočil: 788
O groza, denarja za vračanje kreditov ni, za nagrade pa je. Sedaj
vsaj vemo zakaj so podražili vinjete, da bodo še več pospravili v
svoje žepe. Banda pokvarjena, kredite bodo pa prenesli na slabo
banko, da bo narod še enkrat preplačal avtoceste, pravzaprav hitre
ceste. Kaj so avtoceste, pojma nimajo! Avstrijci se nam smejejo in
pljuvajo obenem, ker kar naprej popravljajo Karavanke, to svet še
ni videl. Nismo balkanci, ampak cigani.
sporočil: 23
čas vnosa: 05.06.14 17:41
A delavci bodo tudi nagrajeni?
Aja oni so že nagrajeni ko bemtimo nad njimi ob vsakem zastoju.
Pa saj se bo uprava odrekla nagradi in jo razdelila med delavce...
Aja oni so že nagrajeni ko bemtimo nad njimi ob vsakem zastoju.
Pa saj se bo uprava odrekla nagradi in jo razdelila med delavce...
sporočil: 1.741
Tako pa je če so "naši" politični kadri tako v upravi kot v
nadzornem svetu! Tipičen primer klientenizma! Kaj pa predor
Markovec, ki bi moral biti zgrajen že 2009, AC Draženci - Gruškovja
se sploh še ne gradi, tretja razvojna os se že 10 let išče varianto
itd.
Ta uprava in nadzorni svet samo pobirajo smetano, ki so jo ustvarili njeni predhodniki, predvsem prva uprava DARSa. Tako pa je če prideš pravi čas na pojedino in imaš politično podporo. Zato pa je v Sloveniji tako kot je. Tisti, ki bi morali delati ne delajo in mastno služijo, prostovoljci (gasilci, humanitarne organizacije, civilna združenja itd) pa rešujejo tisto kar so zafurali politični kadri na položajih. DARS je enkaltanten primer tega. Prometni ministri in Alenka pa nič!
Ta uprava in nadzorni svet samo pobirajo smetano, ki so jo ustvarili njeni predhodniki, predvsem prva uprava DARSa. Tako pa je če prideš pravi čas na pojedino in imaš politično podporo. Zato pa je v Sloveniji tako kot je. Tisti, ki bi morali delati ne delajo in mastno služijo, prostovoljci (gasilci, humanitarne organizacije, civilna združenja itd) pa rešujejo tisto kar so zafurali politični kadri na položajih. DARS je enkaltanten primer tega. Prometni ministri in Alenka pa nič!
sporočil: 210
Strokovnjaki za zastoje na Darsu .
V torek so asfaltirali prehitevalni pas med Lomom in Uncem. Postavijo samo kamionček s svetlobnimi znaki da pojdite desno. Niso sposobni postavit tablo in usposobit označbe da naj se vozi po voznem in odstavnem pasu in večina voznikov pretežno vozi v dve koloni in še nekako leze stvar naprej. Sprejemljivo..
Toda vmes se najdejo bolj papeški vozniki kot papež ki ne dovolijo vožnjo v dveh kolonah-po voznem in odstavnem pasu in se postavijo na sredino pasov......sramota
V torek so asfaltirali prehitevalni pas med Lomom in Uncem. Postavijo samo kamionček s svetlobnimi znaki da pojdite desno. Niso sposobni postavit tablo in usposobit označbe da naj se vozi po voznem in odstavnem pasu in večina voznikov pretežno vozi v dve koloni in še nekako leze stvar naprej. Sprejemljivo..
Toda vmes se najdejo bolj papeški vozniki kot papež ki ne dovolijo vožnjo v dveh kolonah-po voznem in odstavnem pasu in se postavijo na sredino pasov......sramota
sporočil: 1.067
Na Darsu so nam povedali še, da variabilni del sicer predstavlja do 30 odstotkov celotnih prejemkov uprave, odvisen pa je od:Glede unih 20% je grdo sploh podvomiti, glede 10% pa je tudi jasno: potem, ko so (nekateri) zaposleni zvedeli, da so dobili 20%, so bili neverjetno zadovoljni, s čimer jim avtomatično pripada še 10% po drugem kriteriju.
* uspešnosti poslovanja družbe (do dve tretjini ali 20 odstotkov celotne plače) ter
* zadovoljstva zaposlenih in uporabnikov (do ene tretjine ali deset odstotkov celotne plače).
Strani: 1 2