Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Eko Road Trip:* s hibridom v Albanijo
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 14.05.14 08:06
Pozdravljen Borut!
pred 2-3 leti sem sam večkrat potoval na skoraj identični poti, le da sem v Črni gori zavil še v Podgorico in nadaljeval še naprej od Skadra v Albaniji čez prelaz na Kosovo v Prištino, nadaljeval v Skopje, šel do Beograda in končno čez Zagreb v Ljubljano ali obratno, torej vsakič cel krog med 2400 in 2600km. prevozno sredstvo Renault Megane karavan 1.5 dizel. ker tudi sam nisem največji divjak pišem da sem na celi poti v njega tankal samo dvakrat, malo sem vozil na hlape kot se temu rado reče, ko rezerva gori že polnih 100km, prvi tank na Čatežu, nazo v Prizrenu in končno še v Ljubljani. poraba nasproti vašemu naprednemu vozilu Toyoti je naravnost fantastična. užival sem v celi turi, kljub 42 stopinjam v Podgorici ali minus 10 stopinj na poti čez prelaz v Albaniji. ja vsega je bilo po malem. pa še 4 leta star avto me ni nikoli pustil na cedilu.
sem zelo kritičen do Japoncev saj se bodo morali ob svojih znastveno raziskovalni ekipi on predvsem finančnim zmožnostim pokloniti Slovenski ekipi zanesenjakov in še veliko naučiti od naših strokovnjakov, ki so ravno v teh dneh z popolnoma stroškovno dostopnim elektromobilom prevozili celih 700km. Tesla je le nekaj boljši od Toyote. res pa je da športni oddelek Toyote dela čudeže, vendar ne za vsakdanjo rabo. smo še daleč od pravih učinkov teh in njim podobnmim prevoznim sredstvom.
hibridi me ne navdošujejo, saj te zelo omejujejo zaradi še vedno previsoke bencinske porabe in to kljub sprejemljivi elekrto pomoči.
elktro vozila pa me zelo zanimajo prevdsem stavim na kombije, ki bi morali vsi po vrsti v Sloveniji voziti na elektriko, saj smo si po diagonali narazen ne več kot slabih 400km. torej teža kombija cca. 1800kg in zraven še 1000kg tovora. ko bodo to naredili pa se bo marsikaj spremenilo na bolje.porabili bomo vso doma proizvedeno elektriko v TEŠ6, torej bo BDP zrasel in še TEŠ6 bi se odplačeval. imeli bi manj prašnih delcev v zraku in s tem posledično povezano bolj zdrave prebivalce.to bi bil dober izziv v svetovnem merilu. v 4-5 letih bi zamenjali nekako do 30.000 kombijev z domačim delom in znanjem, torej bi dvignili gospodarsko rast in znižali zadolženost za naslednje 3-4 milijarde €, ki bih prebivalci Slovenije še kako potrebovali.
minister Omerzel pa naj neha zavajati vse nas, da bomo imeli največjo floto jebevejev in ne vem še česa. katerikoli naslednji minister bo imel teško nalogo da vsaj del tako zamišljenega programa uresniči.
trdim da smo na napačni transportni poti ker nimamo enotnih kart za javni prevoz, ki pa je tudi v velikih primerih neprimeren. predlagam ceno mesečnih kart po naslednji lestvici ua vse potnike, vključno od dojenčkov dalje in za vse turiste ali obiskovalce naše prelepe državice Slovenije:
- do 27 leta starosti 10€
- od 27 do 65 leta 20€
- nad 65 let 10€
ob tem bi razbremenili gospodarstvo in navadne državljane, ker se sedaj raje vozimo vsak zase kot z javnim prevoznim sredstvom. istočasno bi uvedel dohodnino za vse izplačane kilometrine po podjetjih.
še vedno pa premalo uporabljamo kot najbolj zdravo prevozno sredstvo to je kolo. na severu vedo kako se temu streže. a ne bi bilo lepo imeti po Sloveniji možnost jo prekolesarit po dolgem in počez. spet bi malo oživel gospodarsko rast z izgradnjo vseslovenskega kolesarskega omrežja. upam da se župani nebi med sabo smrtno skregal za traso. povečali bi število tujcev in vsega kar je še lahko povezanega z turisti. tega še ni storila nobena država, zakaj ne bi to bilo pri nas s pomočjo kohezijskih sredstev.
želim še naprej veliko sreče in uspehov tako sebi kot vsem vam na novi poti lepšega in boljšega življenja v naši preljubi domovinici SLOVENIJI.
ali jo sploh poznate kako lepa je????
pred 2-3 leti sem sam večkrat potoval na skoraj identični poti, le da sem v Črni gori zavil še v Podgorico in nadaljeval še naprej od Skadra v Albaniji čez prelaz na Kosovo v Prištino, nadaljeval v Skopje, šel do Beograda in končno čez Zagreb v Ljubljano ali obratno, torej vsakič cel krog med 2400 in 2600km. prevozno sredstvo Renault Megane karavan 1.5 dizel. ker tudi sam nisem največji divjak pišem da sem na celi poti v njega tankal samo dvakrat, malo sem vozil na hlape kot se temu rado reče, ko rezerva gori že polnih 100km, prvi tank na Čatežu, nazo v Prizrenu in končno še v Ljubljani. poraba nasproti vašemu naprednemu vozilu Toyoti je naravnost fantastična. užival sem v celi turi, kljub 42 stopinjam v Podgorici ali minus 10 stopinj na poti čez prelaz v Albaniji. ja vsega je bilo po malem. pa še 4 leta star avto me ni nikoli pustil na cedilu.
sem zelo kritičen do Japoncev saj se bodo morali ob svojih znastveno raziskovalni ekipi on predvsem finančnim zmožnostim pokloniti Slovenski ekipi zanesenjakov in še veliko naučiti od naših strokovnjakov, ki so ravno v teh dneh z popolnoma stroškovno dostopnim elektromobilom prevozili celih 700km. Tesla je le nekaj boljši od Toyote. res pa je da športni oddelek Toyote dela čudeže, vendar ne za vsakdanjo rabo. smo še daleč od pravih učinkov teh in njim podobnmim prevoznim sredstvom.
hibridi me ne navdošujejo, saj te zelo omejujejo zaradi še vedno previsoke bencinske porabe in to kljub sprejemljivi elekrto pomoči.
elktro vozila pa me zelo zanimajo prevdsem stavim na kombije, ki bi morali vsi po vrsti v Sloveniji voziti na elektriko, saj smo si po diagonali narazen ne več kot slabih 400km. torej teža kombija cca. 1800kg in zraven še 1000kg tovora. ko bodo to naredili pa se bo marsikaj spremenilo na bolje.porabili bomo vso doma proizvedeno elektriko v TEŠ6, torej bo BDP zrasel in še TEŠ6 bi se odplačeval. imeli bi manj prašnih delcev v zraku in s tem posledično povezano bolj zdrave prebivalce.to bi bil dober izziv v svetovnem merilu. v 4-5 letih bi zamenjali nekako do 30.000 kombijev z domačim delom in znanjem, torej bi dvignili gospodarsko rast in znižali zadolženost za naslednje 3-4 milijarde €, ki bih prebivalci Slovenije še kako potrebovali.
minister Omerzel pa naj neha zavajati vse nas, da bomo imeli največjo floto jebevejev in ne vem še česa. katerikoli naslednji minister bo imel teško nalogo da vsaj del tako zamišljenega programa uresniči.
trdim da smo na napačni transportni poti ker nimamo enotnih kart za javni prevoz, ki pa je tudi v velikih primerih neprimeren. predlagam ceno mesečnih kart po naslednji lestvici ua vse potnike, vključno od dojenčkov dalje in za vse turiste ali obiskovalce naše prelepe državice Slovenije:
- do 27 leta starosti 10€
- od 27 do 65 leta 20€
- nad 65 let 10€
ob tem bi razbremenili gospodarstvo in navadne državljane, ker se sedaj raje vozimo vsak zase kot z javnim prevoznim sredstvom. istočasno bi uvedel dohodnino za vse izplačane kilometrine po podjetjih.
še vedno pa premalo uporabljamo kot najbolj zdravo prevozno sredstvo to je kolo. na severu vedo kako se temu streže. a ne bi bilo lepo imeti po Sloveniji možnost jo prekolesarit po dolgem in počez. spet bi malo oživel gospodarsko rast z izgradnjo vseslovenskega kolesarskega omrežja. upam da se župani nebi med sabo smrtno skregal za traso. povečali bi število tujcev in vsega kar je še lahko povezanega z turisti. tega še ni storila nobena država, zakaj ne bi to bilo pri nas s pomočjo kohezijskih sredstev.
želim še naprej veliko sreče in uspehov tako sebi kot vsem vam na novi poti lepšega in boljšega življenja v naši preljubi domovinici SLOVENIJI.
ali jo sploh poznate kako lepa je????
Strani: 1