Strani: 1

anon-49373 sporočil: 5.712
[#2321979] 30.01.14 08:09
Odgovori   +    20
to je pravi avto leta za župane bankrotiranih slo občin ter za poslance vseh barv v parlamentu !
Veselo2012 sporočil: 474
[#2322009] 30.01.14 08:42
Odgovori   +    3
Za 11.000 dobil odličnega megana s full opremo in malo km star 3 leta, diesel seveda
hansi sporočil: 862
[#2322037] 30.01.14 09:00
Odgovori   +    6
kljub temu, da je Dacia bolj vzdrzljiva od Renaultov, ne more pa skriti porekla. Vozniki se na cesti ne pozdravljajo, ker so se zjutraj ze videli pri mehaniku.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2322089] 30.01.14 09:37
Odgovori   +    27
Gospodjenov avto je nov avto pa četudi Dacia.
Motorji so resda starejše Renaultove dieselske generacije a zanesljivi.
Kajti z novejšimi motorji pa velja ,če bi rad jezo kupi dieselskega Renaulta.
Glede passatov pa tole večina jih ima vsaj 180.ooo ,manj kilometerski izginejo že preden pridejo ,do dvorišča hendlerja.Pri passatih crkuje namreč skoraj malo dane vse od turbin,injektorjev,zelo rad je zračen preden most,pri 2.otdi pri nekaterih zelo rado razbije motot,zelo rado pretegne verigo,pokajo dvomasni vztrajniki,nagaja menjalnik(robotski),če k temu še prištejemo še redno vzdrževanje,olje,jermeni,diski,ploščice,filtri, katalizatorji,fap filtri tj. velik servis ko smo avtomovbil kupili lahko hitro v letu ,da dveh na avto znosimo še 5-15000 eur ob morebitnih večjih napakah isto velja za Audi le da so deli še dražji.Skratka treba je vedeti ,da se nekje od 130.ooo začnejo prve napake,vzdržavalna dela pa nekje od 80.000 naprej z naraščanjem kilometrov je zadeva vse hujša.Seveda pa je treba vedeti ,da tudi starost ne glede na število km. prinese tudi prve defekte in da je za avto huje kot da ga vozimo le še to da veliko stoji saj to zahteva pogosto menjavanje izušnih loncev in ostale krame "odspodaj" kar zna biti znaten strošek.
Naj ljudi opozorim naj vas "premium" marke ne zavedejo saj so tudi cene,delov in servisov "premium" ofibajte se vozil z oznakami M,S,R,RS,AMG ali tunerjev,kajti stroški lahko pri servisu dobesedno poletijo v nebo.
In še dva nasveta tudi "nemci" niso tisto kar so bili in tovarna (sedsj) predvideva življensko dobo vozila 4-5 let po 3h pa stroški vzdrževanja narasejo tako ,da je bolje kupiti novega-biznis.
notomi sporočil: 768
[#2322256] 30.01.14 11:00
Odgovori   +    9
Imam Laguni s 180. ooo km in do sedaj brez napak, razen rednega vzdrževanja. Je diesel 2000 kubikov 150 KS, teče kot nova, porabi 7,7 l/100km!
Odličen avto! Že tretja, vse sem prodal brez napak in vozil z vsako čez 200.000 km, prodal pa ker sem si zaželel novo! Prej sem imel tudi Renaulte in brez popravil!
jezst sporočil: 4.758
[#2323467] 31.01.14 15:13
Odgovori   +    2
11.000 EUR????

Audi A4 karavan 2.0 TDI, star tri leta, npr.

Dacia?
ne me smejat!
0709FRASX sporočil: 155
[#2323922] 02.02.14 09:20
Odgovori   +    0
Dacia mora že po defaultu imeti inferioren dizajn v razmerju do renaulta, ker je cenejša. Po drugi strani sta kia/hyundai takoj prejela všečnejši dizajn, ko sta se cenovno premaknila navzgor...
XVISO sporočil: 1.518
[#2324236] 03.02.14 09:06
Odgovori   +    7
Kdor kupi novo dacio kupi avto za uporabo,
tisti ki pa kupuje "priznane" blagovne znamke poleg prevoza zdravi tudi kratek k...
pomurski sporočil: 1.856
[#2335978] 21.02.14 16:53
Odgovori   +    0
"Za enako ceno dobite tudi renaulta megana grandtour 1.5 dci istega letnika in poslovnega citroëna C5 1.6 HDI ter opla astro 1.7 CDTI nove generacije."

Še čudno, da ni pisal z malo tudi c5 hdi pa cdti....
anon-200699 sporočil: 2.054
[#2341906] 03.03.14 10:15
Odgovori   +    1
Saj razumem da je potrebno prodajati, toda res ne vem zakaj bi kupoval avto ki je grd inferioren... pisanje o avtih kako se kvarijo je res dobro. Sam sem vozil C5, ki je preden sem ga dal v pokoj naredil 450.000 km. Servisi ki so bili na njem so pač normalni, tisto kar se troši, vendar je res da je to koliko in kaj se kvari odvisno od dveh dejavnikov. Prvi je lastnik, ki lahko zaradi slabega načina vožnje povzroči veliko težav, drugi pa mehanik,ki avto vzdržuje. Če se odrečeš lepih in uradnih servisov, ti je marsikaj prihranjeno. Moja osebna izkušnja z uradnimi servisi je bila slaba, saj znanje mehanikov tam ni ravni bleščeče, običajno ne obvladajo diagnostike in potem menjajo pač tisto kar prvo pride, toliko časa da žačne delati, saj se mu pri plači nič ne pozna, če lastnik plačuje dele, ki jih sploh ne bi bilo potrebno menjati. Znanec je imel enak avto kot jaz, vendar so mu praktično vsako leto zamenjali merilnik pretoka zraka, ker je pač tako pokazala osnovna daignostika, ker je pri meni v nekem obdobju kazalo enako napako in se je moj mehanik stvari lotil bolj natančno, je bila ugotovljena napaka na enem od zrčnih ventilov, ki pa stane 5x manj od merilnika pretoka zraka, ki pa v resnici ni bil nikoli zanič. Ker sem sam po osnovni profesiji elektronik in razumem kako je merilnik narejen, mi je bilo popolnoma jasno da ne more crknit, razen če se ga kdo loti z macolo ali pa odtrga žice. Torej prenehajte samo gledati na števce koliko ima avto prevoženih kilometrov, to je v resnici marginalni podatek, ki ga je enostavno spremeniti, raje povprašajte tiste ki znajo, katere mašine v posameznih avtomobilih so boljše ali slabše. Znano je da je dizel mašina 1.6 pri Citroenu/Peguot veliko slabša kot 2.0, verjetno enako velja tudi za druge znamke. Ko pogledam Dacijo in njene cenene materilae, me ne prepriča. Vedno se odločam po razmerju cena-kvaliteta, ker ne kupujem avto vsake 3 leta, vem da bo Dacija po 5 letih izgledala zastarela, je pa res da to ne bo nič novega tako izgleda že sedaj.

Strani: 1