Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ohranil je ime, a postal pravi zapeljivec
Strani: 1
sporočil: 31.945
... dizelske različice
1.6 e-HDi 92 Stop & Start Access, 14.920 € ...
... alzo, če ima avto Peugeot 308 1.6 e-HDi 92 Stop & Start Access v imenu modela najprej številko in šele potem neki tekst, se tisti tekstovni del imena v slovenskem jeziku pravilno - če je treba celo večkrat - piše z veliko začetnico ... čuj, kaj sem jaz zdaj tote vaše lektorje prav razumel, ha ? ...
P.S.: imen notranjosti (i-Cockpit) posameznih modelov in elektronskih dodatkov (Connected Services, Connected Apps) vaši lektorji očitno še niso jemali ...
1.6 e-HDi 92 Stop & Start Access, 14.920 € ...
... alzo, če ima avto Peugeot 308 1.6 e-HDi 92 Stop & Start Access v imenu modela najprej številko in šele potem neki tekst, se tisti tekstovni del imena v slovenskem jeziku pravilno - če je treba celo večkrat - piše z veliko začetnico ... čuj, kaj sem jaz zdaj tote vaše lektorje prav razumel, ha ? ...
P.S.: imen notranjosti (i-Cockpit) posameznih modelov in elektronskih dodatkov (Connected Services, Connected Apps) vaši lektorji očitno še niso jemali ...
sporočil: 2.054
Ko avtor žačne klobasati o VW Golf-u me običajno vse mine, da bi
bral naprej. Če je pred leti veljalo da so 'nemški' avti dobro in
kvalitetno narejeni in bi bila takšna primerjava smiselna, sedaj to
prav gotovo ni več res. Salbo mi je, ko slišim kakšne kolibocije
imajo lastniki avtomobilov, pa naj gre za nemške ali francoske
avtomobile, dejstvo je da v razredu, kamor spada ta avto, na žalost
izdelki niso na nivoju, ki bi ga človek pričakoval. Očitno so se
proizvajalci odločili, da bo življenska doba teh avtomobilov 3-4
leta, potem pa avto zamenjaj, ali pa plačuj drage servise. Glede na
te ugotovitve, sem ugotovil, da je bolj smiselno preskočiti v višji
razred, saj za 10.000 eurov več dobiš spodoben avto, ki je sposoben
10 let zagotavljati miren spanec lastniku, brez večjih šokov na
servisih. Na žalost, so trenutno najbolj cenjeni konstruktorji, ki
uspejo konstrukcijsko zagotoviti, da bo del odpovedal po pretečeni
garanciji, na drugi strani pa mehaniki na pooblaščenih servisih
praktično ne znajo delati drugega, kot menjati olje, zamenjati
zavorne diske, ponovno napolniti klimo in doliti tekočino za pranje
vetrobranskih stekel, za vse ostalo pa je menjava vsega po vrsti in
razlaga, kako je z prihodom elektronike v avte vse zjebano. Resnica
je nekje drugje, zanje je izgubljeno in se vse vrti samo še okrog
tega, kako bi nas kupce čimbolj elegantno obrali in nas ob tem
prepričevali, kako moramo biti srečni, da jih lahko plačamo.
sporočil: 4.758
Zadnja sprememba: jezst 30.09.2013 21:36
Ja, to je to! Krasen je!Ampak Mercedes A je še vedno lepši...
Strani: 1