Strani: 1

anon-265647 sporočil: 2.049
[#2195805] 19.08.13 16:18
Odgovori   +    21
Mišiću šiptare i Popoviću i Jankoviću ću sada to sve da sredijo .. imajo oni i građevinarske reference, veze u inđenirskima kompanijama ala Grep doo i Grafist doo, eto kanal da bude gobok 50 metara in od Žusterne do Črnog Kala, nije to problem samo 20% nama u đep. dee
abrame sporočil: 1.628
[#2195828] 19.08.13 16:42
Odgovori   +    8
Koper s sosednjimi državami tudi ne bo (nikoli) povezano z dvotirno železniško progo:

1) ker jo nismo sposobni zgraditi za normalno ceno, tujcem pa tega ne bomo prepustili in
2) ker bi to po pripovedovanju našega nepokvarljivo pravovernega ESTABLIŠMENTA vzelo kruh še tisega malo mezdnim delavcem, ki so še ohranili delovna mesta.
anon-157433 sporočil: 3.720
[#2195833] 19.08.13 16:49
Odgovori   +    12
Avtorica in ostali, dobro premislite. Ali mislite, da je poglabljanje akvatorija in pristanišča edini problem? Vprašajte se, če je Luka Koper z zdajšnjo katastrofalno storitvijo in interno logistiko sploh zmožna razkladati tako ladjo v svetovno primerljivem času. Odgovor najbrž lahko predvidite. Glavno, da se štrajka, ko se želi kaj narediti na tem področju. S takim tempom in izgubo konkurenčnosti s Trstom in Reko,ki je že danes realnost, bo tudi ta edina še živeča večja firma v Istri šla po poteh ostale "srebrnine".
anon-288303 sporočil: 5.457
[#2195845] 19.08.13 17:18 · odgovor na: anon-157433 (#2195833)
Odgovori   +    11
[vojc17]
Avtorica in ostali, dobro premislite. Ali mislite, da je poglabljanje akvatorija in pristanišča edini problem? Vprašajte se, če je Luka Koper z zdajšnjo katastrofalno storitvijo in interno logistiko sploh zmožna razkladati tako ladjo v svetovno primerljivem času. Odgovor najbrž lahko predvidite. Glavno, da se štrajka, ko se želi kaj narediti na tem področju. S takim tempom in izgubo konkurenčnosti s Trstom in Reko,ki je že danes realnost, bo tudi ta edina še živeča večja firma v Istri šla po poteh ostale "srebrnine".
Saj zato pa pošiljajo tistega mišića v Luko
Saj komunisti ne dovolijo,
da bi bilo glavno mesto Istre bolj razvito
kot pa solatarjeva lubjana in murglje
anon-237417 sporočil: 2.617
[#2195847] 19.08.13 17:20
Odgovori   +    18
Če bi lani pozimi Maersk-u luko prodali, bi mogoča ta ladja pristala v Kopru.
anon-265647 sporočil: 2.049
[#2195855] 19.08.13 17:36 · odgovor na: anon-288303 (#2195845)
Odgovori   +    14
[pinpingvin]
> [vojc17]
> Avtorica in ostali, dobro premislite. Ali mislite, da je poglabljanje akvatorija in pristanišča edini problem? Vprašajte se, če je Luka Koper z zdajšnjo katastrofalno storitvijo in interno logistiko sploh zmožna razkladati tako ladjo v svetovno primerljivem času. Odgovor najbrž lahko predvidite. Glavno, da se štrajka, ko se želi kaj narediti na tem področju. S takim tempom in izgubo konkurenčnosti s Trstom in Reko,ki je že danes realnost, bo tudi ta edina še živeča večja firma v Istri šla po poteh ostale "srebrnine".

Saj zato pa pošiljajo tistega mišića v Luko
Saj komunisti ne dovolijo,
da bi bilo glavno mesto Istre bolj razvito
kot pa solatarjeva lubjana in murglje
kriminal je, da za tako mesto ni odprtega mednarodnega razpisa!! sramota, šiptarji bodo vodili neke firme vpete v globalne mreže. hahahahahah

od kje reference??? iz pekare?
anon-220145 sporočil: 9
[#2195871] 19.08.13 18:03
Odgovori   +    8
Spoštovana gospa Nataša, omenjena ladja v Kopru ne bi nasedla! Saj že sedaj pristajajo velikanke s 17m ugreza. Naslov članka je napačen oz. zavajajoč.
anon-84313 sporočil: 633
[#2195872] 19.08.13 18:04
Odgovori   +    5
Kdo se še spomni Berge Istra in njene sestre, mislim, da je bila Berge Vanga, ki sta tudi bili "naj" pa sta izginili neznano kam, skupaj s posadkama. Lahko je zgraditi ogromen kolos, malo težje pa je prepričati morje, da ga ne prelomi in potegne vase. To je tako kot z ladjico šejka iz emiratov - ima najdaljšo, a plovno je čisto zanič in je le spalnica ob pomolu.
ahafne sporočil: 2.363
[#2195897] 19.08.13 19:01 · odgovor na: anon-265647 (#2195805)
Odgovori   +    7
[ognjenorezilo]
Mišiću šiptare i Popoviću i Jankoviću ću sada to sve da sredijo .. imajo oni i građevinarske reference, veze u inđenirskima kompanijama ala Grep doo i Grafist doo, eto kanal da bude gobok 50 metara in od Žusterne do Črnog Kala, nije to problem samo 20% nama u đep. dee
Jurček je baje čist nervozen, ker ne more do parcel na morksem dnu pred koprskim pristaniščem :))
čarli sporočil: 13.178
[#2195927] 19.08.13 20:17 · odgovor na: anon-220145 (#2195871)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: čarli 19.08.2013 20:27
[maurop]
Spoštovana gospa Nataša, omenjena ladja v Kopru ne bi nasedla! Saj že sedaj pristajajo velikanke s 17m ugreza. Naslov članka je napačen oz. zavajajoč.
Zna biti še res kar pišeš;)
V luki Koper je trenutno največji dovoljeni ugrez 17.20 m.
www.fpp.uni-lj.si/mma_bin.php?id=2011110817 060500 (str. 7)

EDIT: Spet zajebava link. Je brez presledka med 7 in 0. V originalu je...
anon-157433 sporočil: 3.720
[#2196006] 19.08.13 22:43 · odgovor na: anon-220145 (#2195871)
Odgovori   +    4
[maurop]
Spoštovana gospa Nataša, omenjena ladja v Kopru ne bi nasedla! Saj že sedaj pristajajo velikanke s 17m ugreza. Naslov članka je napačen oz. zavajajoč.
Avtorica seveda ne ve, kaj piše, kar se na splošno vidi iz texta, ki ima sicer pozitivno bistvo in je pohvalno, če se koga strezne pri prepotrebnem razvoju. Res je, da lahko pridejo velikanke s 17 metrov ugreza, vendar ne na kontejnerski, kjer bi lahko razkladale. Tukaj je ugrez 11,4m, na EET pa je več kot 17m... Ampak saj so samo novinarji je nekoč rekel en komentator :) Dejansko pa imaš prav, ladja v Kopru ne bi nasedla.
Endimion sporočil: 10.357
[#2196119] 20.08.13 06:17 · odgovor na: anon-157433 (#2196006)
Odgovori   +    3
11,4m je zgolj luški maksimum, ki ga luka dopušča.

Ker ima Triple-E maksimalni ugrez 14,5m, naj bi torej "nasedla". Mærsk Mc-Kinney Møller bi z lahkoto pristajala v LK, če bi bila denimo naložena do nekje 2/3 polne kapacitete. kar pa pri 18000TEU enotah pomeni 12000TEU, in ne zgolj 8500.

Precej večji problem bi bila dolžina operativne obale. Mærsk Mc-Kinney Møller je namreč dolga 400m, komplet dolžina obale na kontejnerskem terminalu pa je 596m.

In.. Ali lahko z obstoječo infrastrukturo (dvigala, manipulatorji) učinkovito servisirajo tako velike ladje.
anon-101720 sporočil: 346
[#2196190] 20.08.13 09:02
Odgovori   +    5
Prihodnost ladjarstva.... Koper lahko mirno predate GGM-ju da se malo še igra preden se ga bodo ladjarji začeli izogibati ker je preplitev.
anon-319005 sporočil: 295
[#2196425] 20.08.13 12:41 · odgovor na: anon-84313 (#2195872)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 19.08.13 18:17
jourajt, aha...
anon-316128 sporočil: 4
[#2196443] 20.08.13 12:57
Odgovori   +    3
Na London Heathrow Airport - LHR bo pristalo tovorno letalo, ki bi na Brniku končalo v zelenici? Tovrstne primerjave niso ustrezne niti potrebne.
Se vprašamo, ali ne bi v primeru pristanka tovrstne ladje imeli drug problem, logistiko železniškega prevoza robe. Kaj ti pomaga primeren ugrez, če ostalo ni primerno za tako veliko ladjo.
anon-319005 sporočil: 295
[#2196516] 20.08.13 14:03 · odgovor na: anon-316128 (#2196443)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 20.08.13 13:28
govoriti o EEE v Kopru je brez pomena, navadno natolcevanje. Naj se avtorica raje loti vmesnega razreda ladij, za katere se bo Koper moral boriti. Za EEE pa rabiš tudi več žerjavov od trenutnih in še zadosti velikih. Kaj pomaga krajša razdalja ladji, ki itak pluje počasneje zaradi varčevanja goriva, ko pa bi njeno razkladanje potekalo neprimerljivo dlje kot v Rotterdamu. Dolgoročno bodo nogoče lahko v S Jadranu zaradi globine morja obstali le Hrvati.

Strani: 1