Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dobro vino napolni usta
Strani: 1
sporočil: 178
No, omenjena vina se da dobiti tudi po nižji ceni. Recimo Latour
1995 za cca 400 evrov ali celo še manj in Pichon Lalande 1996 za
cca nekaj nad 100 evrov. Mogoče pa je v zgoraj omenjene cene
vključena še kakšna dodatna storitev.
Poleg bordojcev bi kot naložbo bilo potrebno omeniti vsekakor tudi burgundce.
Za veliko rdeče 1996 v magnumu Movia Aleš Kristančič jamči 20-odstotno letno rast.
Ta trditev pa je zelo zanimiva. Torej, če se lastnik omenjenega vina odloči le-tega prodati po določenem obdobju, mu dotični vinar, če kupec zanj na trgu ne iztrži boljše cene, izplača zajamčen donos. Skratka sanje vsakega vlagatelja. In to še 20 % zajamčen letni donos. Mogoče bi avtor vedel povedati, ali se ob nakupu omenjenega vina podpiše tudi takšna pogodba. Kar se kot hudič križa otepajo vsi skladi in izdajatelji delnic - jamstva za donos v prihodnosti namreč - je za omenjenega slovenskega vinarja očitno pravi mačji kašelj. Za vlagatelje torej nič lažjega, samo kupiti je potrebno čimveč steklenic omenjenega vina.
Movia je kultna znamka lahko samo v Sloveniji, izven njenih meja pa o tej kultnosti ni ne duha ne sluha. O tem več kot zgovorno priča tudi resna tuja vinska literatura.
Če bi bil malce zloben, bi še dodal, da so podobna favoriziranja določenih slovenskih vinarjev v slovenski vinski publicistiki skoraj pravilo, izjeme so zelo redke. Zakaj je temu tako, pa menda tudi ne bo težko uganiti.
Marko
Poleg bordojcev bi kot naložbo bilo potrebno omeniti vsekakor tudi burgundce.
Za veliko rdeče 1996 v magnumu Movia Aleš Kristančič jamči 20-odstotno letno rast.
Ta trditev pa je zelo zanimiva. Torej, če se lastnik omenjenega vina odloči le-tega prodati po določenem obdobju, mu dotični vinar, če kupec zanj na trgu ne iztrži boljše cene, izplača zajamčen donos. Skratka sanje vsakega vlagatelja. In to še 20 % zajamčen letni donos. Mogoče bi avtor vedel povedati, ali se ob nakupu omenjenega vina podpiše tudi takšna pogodba. Kar se kot hudič križa otepajo vsi skladi in izdajatelji delnic - jamstva za donos v prihodnosti namreč - je za omenjenega slovenskega vinarja očitno pravi mačji kašelj. Za vlagatelje torej nič lažjega, samo kupiti je potrebno čimveč steklenic omenjenega vina.
Movia je kultna znamka lahko samo v Sloveniji, izven njenih meja pa o tej kultnosti ni ne duha ne sluha. O tem več kot zgovorno priča tudi resna tuja vinska literatura.
Če bi bil malce zloben, bi še dodal, da so podobna favoriziranja določenih slovenskih vinarjev v slovenski vinski publicistiki skoraj pravilo, izjeme so zelo redke. Zakaj je temu tako, pa menda tudi ne bo težko uganiti.
Marko
sporočil: 18.121
Povprečna 11,25% letna rast v 20 letih pomeni, da se steklenica iz
9,85 poveča na 83,06.
Strani: 1