2 min
Ko en klik stane milijone: zakaj podjetja gradijo sisteme za zgodnje opozarjanje (Oglas)
16 min
Samsung v drugem četrtletju s precej nižjim dobičkom
43 min
Trump z avgustom napovedal višje carine za 14 držav 1
1 ura
Zdravstveni dom Bled ima novega sodelavca, ki bo reševal življenja
1 ura
Kitajci v Evropo s pomočjo Toyotinega megatrgovca iz Savdske Arabije
4 ure
Tudi za kmete na voljo izobraževanje na daljavo
12 ur
Zmeda in neposlušnost pri umeščanju novih oblik mobilnosti
13 ur
Igor Bizjak: Pri umeščanju novih oblik mobilnosti se premalo poudarja vloga urbanistov 3
13 ur
Trump napovedal 25-odstotne carine za Japonsko in Južno Korejo; ameriške borze navzdol
13 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Evropske spodbude za inovacije v mestnem prometu: kaj se sofinancira
16 ur
Kako Renaultovo vsevidno oko pomaga letno prihraniti četrt milijarde evrov?
16 ur
Koledar: kdaj slovenske borzne družbe objavijo polletne rezultate
17 ur
Škodina največja novost na münchenskem salonu električna octavia?
18 ur
Gradbena dvigala v Sloveniji: zakaj zaostajamo za evropskimi standardi? (Oglas)
19 ur
INTERVJU Po drugi upokojitvi znova v sedlu – nekdanji Boschev menedžer na čelu slovenskega Elapheja
19 ur
Zaradi izbruha vulkana odpovedanih več kot dvajset letov na Bali
19 ur
For Brazil’s Criminals, Coffee Beans Are the Target
19 ur
Katere banke vam ponujajo fiksno obrestno mero pod tremi odstotki?
19 ur
Delnica Nvidie je na rekordu. Bi jo lahko poneslo na 250 dolarjev? 1

Izbrani forum: Servis

Izbrana tema: Panika, prosim pomoč

Strani: 1

anon-193160 sporočil: 1.682
[#924224] 14.09.10 18:07
Odgovori   +    0
Maloprej sem hotela vstopiti v Net Stik Pro in mi je 3 x napisalo, da sem vpisala napačen PIN in potem je seveda zablokiralo. Pin sem 1 0 0 % vpisala pravilen. Potem hočem odkleniti s PUKom in mi tudi tu javlja eror. Poleg tega sta bili danes zjutraj dve nakazili, ki do 15h še nista prilezli na račun. Kličem jaz Halcom, delajo do 16.30, pomoč uporabnikom po tej uri se jim očitno jebe. Kličem na banko, me odjebejo, ker oni s Halcomom nimajo nič. Mene grabi panika, da ni prišlo do kake zlorabe, sicer mi ni jasno, kako te stvari potekajo, ne znam pa si razližiti, kako mi lahko zaklene in piše, da je pin napačen, ko pa vem, da je pravilen. A mi lahko kdo pove ali imam razlog za paniko ali ne rabim skrbet. Ker jaz ne vem, kako bom dočakala jutri zjutraj brez možnosti ukrepanja.
anon-17087 sporočil: 1.583
[#924228] 14.09.10 18:11 · odgovor na: anon-193160 (#924224)
Odgovori   +    0
Zavoljo tvojega apela sem sam poskusil vstopiti v netStik banke Sparkasse d.d. in nisem imel nobenih težav.Deluje brez pripomb.
Pokliči na telefonsko bančništvo banke,ti so najbolj merodajni za take težave,načeloma sem pri njih podobne probleme hitro rešil.
anon-193160 sporočil: 1.682
[#924231] 14.09.10 18:14 · odgovor na: anon-17087 (#924228)
Odgovori   +    0
Ne, ti imaš net stik, se pravi, da dostopaš preko njihove spletne strani. Jaz pa imam Netstikpro, za podjetja in ne dostopam preko njihove spletne strani, pač pa preko Halcoma (ali kako že, skratka ne preko banke) in banka tu ne more pomagati. Halcom pa dela samo do 16.30, kar me je čisto šokiralo, ko vem, da imajo banke podporo 24ur.
anon-193160 sporočil: 1.682
[#924234] 14.09.10 18:20 · odgovor na: anon-193160 (#924231)
Odgovori   +    0
Torej, panika preklicana. Sem še enkrat vtaknila kartico v čitalec in vtipkala pin in ga je sprejelo. Mi ni jasno, kako je to tehnično mogoče, ker mi je kartico zaklenilo, za odklepanje pa potrebuješ puk, jaz sem že tudi vpisovala puk in vnašala nov pin. Sicer mi je zavrnilo in javilo eror, ampak dejstvo ostaja, da mi je kartico zaklenilo in odklepanje niti teoretično niti praktično ni možno brez vnosa puka in novega pina. No, jaz sem naredila prav to in mi je sprejelo. Meni ni nič jasno.

Strani: 1