Strani: 1

leben1 sporočil: 149
[#3054724] 14.01.25 08:23
Odgovori   +    1
To je rešitev za kratek čas kako se rešiti pred porazom. A avte imamo več kot tri ali štiri leta. Povprečna starost je čez deset let. Trg rabljenih jih bo kmalu streznil, ko za rabljene storitve ne bo kupcev.
MatevzGroboljsek sporočil: 285
[#3055075] 19.01.25 16:06
Odgovori   +    0
Ful zanimivo je, da če gledaš kitajski trg, je v zadnjih 2 letih tako ogromna konkurenca, da si zbijajo cene za 30-70%. Res da za EVje, a očitno je z EVji sedaj isto kot je bilo s smetišči novih električnih koles, s smetišči novih električnih skirojev itd.

Precej zanimiva primerjava z vedno višjimi cenami avtomobilov v EU - torej, po ZKP, očitno evropejci z višjimi cenami subvencioniramo kitajske potrošnike, evropejci z zeleno agendo, za katero se ne zmeni nihče razen "nas", plačujemo CO2 kupone, ter prelivamo denar iz naših industrij/podjetij (ki jih po drugi strani spet subvencioniramo) v privatne roke itd. itd.
0531Zavar sporočil: 1.810
[#3055076] 19.01.25 16:31
Odgovori   +    0
Avtotrgovci v zadnjih letih ves čas ponavljajo, da bodo v prihodnje prodajali storitve, in ne avtomobilov
To je svetovni zajeb.
Namreč, podobno kot pri programski opremi, pri kateri gre trend v najem in ožemanje najemnikov, bi se še avtomobili najemali..

Namesto da investiraš 30K v avto + 10K za vzdrževanje in registracijo v 10 letih, boš plačal 10K letno za "Avto as a service" :)

Noro, kam gre ta svet.
Nazadnje bomo v garaži sestavljali romobile :)

Strani: 1