Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bremena ostajajo posel današnjih dni, avto pa je že desetletja predvsem storitev
Strani: 1
sporočil: 149
To je rešitev za kratek čas kako se rešiti pred porazom. A avte
imamo več kot tri ali štiri leta. Povprečna starost je čez deset
let. Trg rabljenih jih bo kmalu streznil, ko za rabljene storitve
ne bo kupcev.
sporočil: 285
Ful zanimivo je, da če gledaš kitajski trg, je v zadnjih 2 letih
tako ogromna konkurenca, da si zbijajo cene za 30-70%. Res da za
EVje, a očitno je z EVji sedaj isto kot je bilo s smetišči novih
električnih koles, s smetišči novih električnih skirojev itd.
Precej zanimiva primerjava z vedno višjimi cenami avtomobilov v EU - torej, po ZKP, očitno evropejci z višjimi cenami subvencioniramo kitajske potrošnike, evropejci z zeleno agendo, za katero se ne zmeni nihče razen "nas", plačujemo CO2 kupone, ter prelivamo denar iz naših industrij/podjetij (ki jih po drugi strani spet subvencioniramo) v privatne roke itd. itd.
Precej zanimiva primerjava z vedno višjimi cenami avtomobilov v EU - torej, po ZKP, očitno evropejci z višjimi cenami subvencioniramo kitajske potrošnike, evropejci z zeleno agendo, za katero se ne zmeni nihče razen "nas", plačujemo CO2 kupone, ter prelivamo denar iz naših industrij/podjetij (ki jih po drugi strani spet subvencioniramo) v privatne roke itd. itd.
sporočil: 1.810
Avtotrgovci v zadnjih letih ves čas ponavljajo, da bodo v prihodnje prodajali storitve, in ne avtomobilovTo je svetovni zajeb.
Namreč, podobno kot pri programski opremi, pri kateri gre trend v najem in ožemanje najemnikov, bi se še avtomobili najemali..
Namesto da investiraš 30K v avto + 10K za vzdrževanje in registracijo v 10 letih, boš plačal 10K letno za "Avto as a service" :)
Noro, kam gre ta svet.
Nazadnje bomo v garaži sestavljali romobile :)
Strani: 1