Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako so logisti preživeli prvo leto rdečemorske krize
Strani: 1
sporočil: 276
Prosim da se v članek doda sposobnost žel. prog, ranžirnega
prostora pri Luki Koper itd. za skladiščenje tovora, ki čaka na
prevoz z žel. prevozom.
Deluje namreč, da ni nujno razlog v prepustnosti žel. proge, pač pa slabša organiziranost v sami luki/premalo prostora namenjenega skladiščenju ravno zaradi nepredvidljivosti ladijskega prevoza (če ta obstaja), saj je to znano relevantnim logistom v naprej (oz. je morebiti stalna praksa).
Iz takšnih člankov bralec ne ve, kaj je dejansko razlog temu, da 70% tovora ne gre na železnice. Ali je to dejansko zamuda ladij ali je prepustnost žel.proge Koper-Divača, morebiti le Divača-Ljubljana, ali morebiti le slaba organizacija v luki.
Davkoplačevalci bi želeli vedeti ali so miljardne investicije v železnice za izboljšanje prepustnosti tovornega prometa dejansko upravičene ali bi moral biti fokus drugje.
Deluje namreč, da ni nujno razlog v prepustnosti žel. proge, pač pa slabša organiziranost v sami luki/premalo prostora namenjenega skladiščenju ravno zaradi nepredvidljivosti ladijskega prevoza (če ta obstaja), saj je to znano relevantnim logistom v naprej (oz. je morebiti stalna praksa).
Iz takšnih člankov bralec ne ve, kaj je dejansko razlog temu, da 70% tovora ne gre na železnice. Ali je to dejansko zamuda ladij ali je prepustnost žel.proge Koper-Divača, morebiti le Divača-Ljubljana, ali morebiti le slaba organizacija v luki.
Davkoplačevalci bi želeli vedeti ali so miljardne investicije v železnice za izboljšanje prepustnosti tovornega prometa dejansko upravičene ali bi moral biti fokus drugje.
sporočil: 408
Zamude ladij niso povezane z organiziranostjo Luke Koper. Ker je
prihod ladij manj predvidljiv (zaradi obvoza okoli Afrike, neurij,
nabiranja zamud v pristaniscih ob poti)je lazje na hitro razvozit
tovor s tovornjaki.
Strani: 1