Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Izpoved avtomobilskega boomerja: kako me je avtoindustrija pustila na cedilu
Strani: 1
sporočil: 47
Če bi koga dejansko zanimala varnost, bi touch screene v avtih že
zdavnaj prepovedali. Ko voziš, voziš!
sporočil: 3.467
[FIN-205757]Točno tako, kot si povedal.
Če bi koga dejansko zanimala varnost, bi touch screene v avtih že zdavnaj prepovedali. Ko voziš, voziš!
Montirajo pa vsak dan večje in več funkcij.
sporočil: 2.229
Bo pa Dacia naredila kaj inovativnega,mogoče malo boljši avto od ID
bussa in še malo večji v Alžeriji ali pa mogoče tudi v
Romuniji.Nekoč smo se smejali,ko so v Turčiji delali zastarele
Renaulte 12 itd.Danes pa lahko samo sanjamo o bodočnosti EU
avtomobilskih tovaren in proizvodnji po ceni dostopnih avtov,pa
čeprav jih ravno tako sestavljajo od
turkov,bosancev,indijcev,nepalcev,srbov in tudi Albanci iz
Kosova,pa so še vedno predragi proti Umirajoči Kitajski.Žal se
nobena država ne zaveda da je s staranjem prebivalstva zmanjšati
proizvodnjo in porabo v državnemu proračunu.Po mojem pojmu bi moral
pasti proračun države na vsaj 2 x več kot naraste število
T.I:Penzionistov-to pomeni drastično zmanjšanje državnega
aparata-že zaradi uvedbe U.I. v državne organe.
sporočil: 40
čas vnosa: 19.09.24 08:31
[FIN-467473]Če je Kitajska umirajoča, kaj smo potem tu mi v EU in oni v ZDA? Prah v 500 let stari krsti?
Bo pa Dacia naredila kaj inovativnega,mogoče malo boljši avto od ID bussa in še malo večji v Alžeriji ali pa mogoče tudi v Romuniji.Nekoč smo se smejali,ko so v Turčiji delali zastarele Renaulte 12 itd.Danes pa lahko samo sanjamo o bodočnosti EU avtomobilskih tovaren in proizvodnji po ceni dostopnih avtov,pa čeprav jih ravno tako sestavljajo od turkov,bosancev,indijcev,nepalcev,srbov in tudi Albanci iz Kosova,pa so še vedno predragi proti Umirajoči Kitajski.Žal se nobena država ne zaveda da je s staranjem prebivalstva zmanjšati proizvodnjo in porabo v državnemu proračunu.Po mojem pojmu bi moral pasti proračun države na vsaj 2 x več kot naraste število T.I:Penzionistov-to pomeni drastično zmanjšanje državnega aparata-že zaradi uvedbe U.I. v državne organe.
Se pa strinjam, Dacia je tudi moje upanje, ampak zaenkrat še ni povohala družinske niše..
Če hočeš več sedežev in ŠE prtljažnik, moraš vzeti (pre)dragega kombija.
Še veliki terenci so zdaj samo v bebavih šminkerskih halftruck variantah.. Tiste, ki to imejo, še enkrat nisem videl tovorit kaj resnega zadaj na kripi, za paleto ceglov je prefino, za par potovalk pa čisti absurd.
Ponujajo nam še samo, kar se sveti dizajnerom, nič več tega, kar rabimo.
sporočil: 1
čas vnosa: 19.09.24 06:49
Cestitam.. dober in pravilen pogled. Potrebujete vec tega.
Kompas ne kaze proti severu
Kompas ne kaze proti severu
sporočil: 3.467
[FIN-467473]Mimogrede. Na našem koncu v Murski Soboti ima med drugim CSD v najemu prostore cca 200 kvadratnih metrov za katere zasebnemu podjetju plačuje 1.769,76 EUR mesečno !!!
Žal se nobena država ne zaveda da je s staranjem prebivalstva zmanjšati proizvodnjo in porabo v državnemu proračunu.Po mojem pojmu bi moral pasti proračun države na vsaj 2 x več kot naraste število T.I:Penzionistov-to pomeni drastično zmanjšanje državnega aparata-že zaradi uvedbe U.I. v državne organe.
Sedaj je CSD najel dodatne prostore v izmeri cca 500 kvadratnih metrov !!!
Razlog. Načrtovanje novih zaposlitev iz naslova DOLGOTRAJNE ODK4BE in spostavitev ... !!!
Nova najemnina za prostore bo tako znašala 6.094,62 EUR mesečno !!!
Dalje ne bom komentiral.
sporočil: 286
Dober prispevek, primeren času.
S temle se še posebej strinjam:
"Številni (ne vsi) kupci pa bi na drugi strani skoraj gotovo raje izbrali bolj preprost avtomobil z manj sistemi in posledično manj možnostmi za okvare, še zlasti če bi s tem privarčevali kakšnega tisočaka ali dva."
Res je, spomnim se časov avtomobilov kot so bili Astra Classic, Zafira, Clio Storia ipd., torej prejšnji modeli, a še vedno nezastareli glede na tisti čas. In so šli lepo v prodajo. Tu je sedaj torej prazna ena velika niša, ki je pa očitno noben evropski proizvajalec noče zapolnit. Še nekoč poceni Škode in Dacie to danes več niso (in prav tako v glavnem Korejci in Japonci). Pa mislim, da bi danes tak preprostejši, cenejši avtomobil bil še precej večji hit kot takrat.
In s temle tudi:
"Zdi se, da ne avtomobilska industrija ne Evropska unija, ki ves čas bijeta boj, povezan z varnostjo in tehnologijo novih avtov, ne pomislita na potrebe kupcev in na to, kaj dejansko potrebujejo. Namesto tega smo priča stalnemu barantanju in tarnanju industrije o slabih poslovnih rezultatih znamk, ki iz leta v leto kujejo večje marže, njihovi vodilni možje pa si letno izplačujejo honorarje v višini 40 milijonov evrov, brez upoštevanja nagrad."
Namesto, da bi se prisluhnilo kupcem se jim vsiljuje razne SUV, električne ali kako drugače netržne modele. Kje je danes kak večji karavan ali enoprostorec brez šiki-miki in po neki normalni ceni? SUV-ji so večinoma s smešno velikimi prtljažniki, kar so večji pa nenormalno dragi. Pohvalno, da vsaj od enoprostorcev ostaja Touran, ampak pretiravajo s ceno, ki bi gotovo lahko bila primernejša glede na dolg obstoj modela.
In jamranje ni potrebno, še vedno zelo lepe marže dosegajo proizvajalci avtomobilov (tule več o tem, podatki sicer za 2023: www.goodcarbadcar.ne...rofitable/ ).
In še večje marže bi lahko imeli, če bi prisluhnili potrebam kupcev.
S temle se še posebej strinjam:
"Številni (ne vsi) kupci pa bi na drugi strani skoraj gotovo raje izbrali bolj preprost avtomobil z manj sistemi in posledično manj možnostmi za okvare, še zlasti če bi s tem privarčevali kakšnega tisočaka ali dva."
Res je, spomnim se časov avtomobilov kot so bili Astra Classic, Zafira, Clio Storia ipd., torej prejšnji modeli, a še vedno nezastareli glede na tisti čas. In so šli lepo v prodajo. Tu je sedaj torej prazna ena velika niša, ki je pa očitno noben evropski proizvajalec noče zapolnit. Še nekoč poceni Škode in Dacie to danes več niso (in prav tako v glavnem Korejci in Japonci). Pa mislim, da bi danes tak preprostejši, cenejši avtomobil bil še precej večji hit kot takrat.
In s temle tudi:
"Zdi se, da ne avtomobilska industrija ne Evropska unija, ki ves čas bijeta boj, povezan z varnostjo in tehnologijo novih avtov, ne pomislita na potrebe kupcev in na to, kaj dejansko potrebujejo. Namesto tega smo priča stalnemu barantanju in tarnanju industrije o slabih poslovnih rezultatih znamk, ki iz leta v leto kujejo večje marže, njihovi vodilni možje pa si letno izplačujejo honorarje v višini 40 milijonov evrov, brez upoštevanja nagrad."
Namesto, da bi se prisluhnilo kupcem se jim vsiljuje razne SUV, električne ali kako drugače netržne modele. Kje je danes kak večji karavan ali enoprostorec brez šiki-miki in po neki normalni ceni? SUV-ji so večinoma s smešno velikimi prtljažniki, kar so večji pa nenormalno dragi. Pohvalno, da vsaj od enoprostorcev ostaja Touran, ampak pretiravajo s ceno, ki bi gotovo lahko bila primernejša glede na dolg obstoj modela.
In jamranje ni potrebno, še vedno zelo lepe marže dosegajo proizvajalci avtomobilov (tule več o tem, podatki sicer za 2023: www.goodcarbadcar.ne...rofitable/ ).
In še večje marže bi lahko imeli, če bi prisluhnili potrebam kupcev.
Strani: 1