Zasebnost

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.957
[#3047729] 07.09.24 14:55
Odgovori   +    7
Kje mi živimo trg pravi drugače če bi radi prisilili e vozila naj jih p 100% subvencionirajo
FIN-467473 sporočil: 2.229
[#3047730] 07.09.24 16:03
Odgovori   +    1
Predlog za ukinitev Evropske unje in tudi vseh nepotrbnih Natov za vedno,ker mali ljudje od obeh institucij ,razen stroškov nimamo nič od tega-Violeta TomiĆ.
FIN-467473 sporočil: 2.229
[#3047731] 07.09.24 16:04
Odgovori   +    0
Predlog za ukinitev Evropske unje in tudi vseh nepotrbnih Natov za vedno,ker mali ljudje od obeh institucij ,razen stroškov nimamo nič od tega-Violeta Tom.
FIN-544124 sporočil: 3.467
[#3047733] 07.09.24 16:16
Odgovori   +    7
Bruselj na čelu s von der Hudičevko načrtno uničuje EU na vseh frontah !!!

Vprašanje, kako dolgo bo raja še to prenašala ?

Ko bo počilo bomo Ruse prosili, da bodo spet naredili red, kot pred 80 leti.

Zato tudi ne čudi, da se v večini držav povečuje podpora skrajnim levim in desnim.
GV-1113 sporočil: 592
[#3047743] 07.09.24 22:12 · odgovor na: slovenecnb1 (#3047729)
Odgovori   +    9
Definitivno drži, da nočemo EV. Pa dejstvo je tudi, da velika večina ljudi nima infrastrukture za polniti.

Bizarno pa je to, da proizvajalci avtov od klasičnih tiščijo v ospredje prodaje predvsem težke SUVe, ki so hkrati zelo slabi tudi pri aerodinamiku, sploh če veliko voziš po AC. Ni čudno, da je povprečni izpust CO2 tako visok.

Včasih se je prodalo največ majhnih avtov v polovem razredu, sledil pa je golfov razred. S sodobno tehniko bi lahko imeli mali avti še nižjo porabo bencina. Ampak proizvajalci pa jih ukinjajo, ker menda z njimi ne zaslužijo dovolj.
XDONA1 sporočil: 1.305
[#3047747] 08.09.24 06:28 · odgovor na: GV-1113 (#3047743)
Odgovori   +    5
[GV-1113]
Definitivno drži, da nočemo EV. Pa dejstvo je tudi, da velika večina ljudi nima infrastrukture za polniti.

Bizarno pa je to, da proizvajalci avtov od klasičnih tiščijo v ospredje prodaje predvsem težke SUVe, ki so hkrati zelo slabi tudi pri aerodinamiki, sploh če veliko voziš po AC. Ni čudno, da je povprečni izpust CO2 tako visok.

Včasih se je prodalo največ majhnih avtov v polovem razredu, sledil pa je golfov razred. S sodobno tehniko bi lahko imeli mali avti še nižjo porabo bencina. Ampak proizvajalci pa jih ukinjajo, ker menda z njimi ne zaslužijo dovolj.
To se jaz že leta sprašujem, v čem je finta teh SUV? Za v teren niso, in jih tudi 99% ne vidi makadama, v ovinkih so visoko nasajeni po defaultu nestabilni, količnik zračnega upora je pa tudi višji. Ne zakaj jih proizvajalci tiščijo naprej (višje marže), ampak kaj ljudje vidijo na njih?
GV-1113 sporočil: 592
[#3047753] 08.09.24 09:49 · odgovor na: XDONA1 (#3047747)
Odgovori   +    8
Problem je butasta EU politika. Če bi res zasledovali cilj nizkih emisij, bi davčno spodbujali prodajo majhnih lahkih avtov (ne glede na vrsto pogona) in destimulirali prodajo težkih SUVov. Ker čeprav električen, je 2-tonski SUV fizikalna in ekološka idiotija.

Strani: 1