Strani: 1

londra sporočil: 382
[#3038954] 29.03.24 08:33
Odgovori   +    2
Kljucno vprasanje je, koliko se bo smela siriti luka Koper. Ce gremo po vzoru Rotterdama (potem pozabimo na turizem), potem bo vlakov res lahko 393, sicer pa bosta dva tira vec kot dovolj!
lazarand64 sporočil: 14
[#3038968] 29.03.24 11:18
Odgovori   +    3
Skratka na temo novih železnic ne bo nič novega še 50 let oziroma do konca tega stoletja. Načrtovalci infrastrukture so vse napore vložili v ceste in tudi tam se ne premika več nikamor. Posledično se nas bodo glavni tranzitni tokovi počasi ognili in če gledamo z druge perspektive to niti ne bo slabo. Bomo pač oaza s staro infrastrukturo - zanimivi za vse, ki si bodo zaželeli malo nostalgije in pot v preteklost - turistična niša za butično državo... Svet in razvoj drvita mimo nas, mi pa se največ časa ukvarjamo le sami s sabo.
Froc sporočil: 2.029
[#3038985] 29.03.24 12:55
Odgovori   +    1
Nikoli, železnice vodijo sindikati in tako bo ostalo. Zgleda da se dobro ujemajo tudi z Bratovškovo.
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3039030] 30.03.24 14:15
Odgovori   +    1
Moja teorija je , da so železnice v SLO nova gazela :)
Samo bo treba malo manj krast, oziroma omejit korupcijo, (vsaj kolikor je možno).
Sicer pa je to dober infrastrukturni projekt, sanjam o vlakih po slovenskem križu, ki peljejo po 200 km/h. In to bo razbremenilo tudi vedno (pre)natrpane avtoceste.
Pomoje se da, samo če se hoče :)

Strani: 1