Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Reportaža) Kitajski avti, ki bodo v Evropi snubili kupce BMW, Audija, Mercedes-Benza in Tesle
Strani: 1
sporočil: 784
Kitajci nas bodo (po)vozili. In prav je tako. Imajo protestantsko
etiko dela, ki smo jo Evropejci, skupaj z Nemci izgubili z woke
socializmom.
sporočil: 224
Da bodo Kitajci pripeljali svoje avte, je bilo znano.
Ampak, da bodo hkrati pripeljali še svoje hostese...
Ampak, da bodo hkrati pripeljali še svoje hostese...
sporočil: 3.030
Lepo, samo ne vem če bi kupil Kitajca:
- kaj je s servisno mrežo, kdo to popravlja?
- kaj je z rezervnimi deli (koliko čakaš na butnjena vrata, odbijač, luč, ogledalo)?
- kaj je z vzdržljvostjo (kako tak avto zgleda po 200.000km)?
- kako je s ceno rabljenega? Podobno kot z električarji, limitira proti 0?
- kaj je s servisno mrežo, kdo to popravlja?
- kaj je z rezervnimi deli (koliko čakaš na butnjena vrata, odbijač, luč, ogledalo)?
- kaj je z vzdržljvostjo (kako tak avto zgleda po 200.000km)?
- kako je s ceno rabljenega? Podobno kot z električarji, limitira proti 0?
sporočil: 224
Tu je še politični riziko. Če se Kitajci v stilu Rusov odločijo za
invazijo Tajvana, bomo čez noč sovražniki.
In potem seveda ne bo nobenih rezervnih delov več, pa garancije tudi ne.
Glede vrednosti rabljenih pa si že itak sam odgovoril, ker so Kitajci pač v glavnem električni. Odgovor je 0 ali v najboljšem primeru malo več kot 0.
In potem seveda ne bo nobenih rezervnih delov več, pa garancije tudi ne.
Glede vrednosti rabljenih pa si že itak sam odgovoril, ker so Kitajci pač v glavnem električni. Odgovor je 0 ali v najboljšem primeru malo več kot 0.
sporočil: 3.030
[GV-1113]Paše tole:
Tu je še politični riziko. Če se Kitajci v stilu Rusov odločijo za invazijo Tajvana, bomo čez noč sovražniki.
In potem seveda ne bo nobenih rezervnih delov več, pa garancije tudi ne.
Glede vrednosti rabljenih pa si že itak sam odgovoril, ker so Kitajci pač v glavnem električni. Odgovor je 0 ali v najboljšem primeru malo več kot 0.
Velike težave proizvajalca električnih avtov Fisker: pomemben dvom, ali so delujoče podjetje
Po tem, ko je nedavno Apple sporočil, da je konec z njihovim projektom električnih avtov, ameriški proizvajalec električnih avtov Fisker zdaj opozarja, da hodijo po robu insolventnosti. Fisker niti delno niti v celoti sam ne proizvaja svojih električnih avtomobilov. Njegov SUV Ocean, ki je na sliki, dela avstrijska Magna.
live.finance.si/veli.../a/9021584
Strani: 1