Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#3035469] 30.01.24 08:54
Odgovori   +    4
Zakaj bi Reka prosperirala, Luka Koper pa ne? Gospod je dr. in celo Koprčan, pa tega odgovora ni podal v tem prispevku. Če Maersk bo investiral v Reki, posledično bo Luka za bagatelo... kao. Ali sem kaj narobe razumel?

Delni odgovor (CMA CGM in Cosco) si je že sam podal... vsekakor bo nekdo.

Problemi in izziv Luke so drugje. Kako bo ostala konkurenčna in ne predraga. Vse ostalo se bo zgodilo o tom potom. Drugi tir bo nedvomno pomagal, ne bo pa odločilen element v zgodbi.

Luka je v tekmi z ostalimi, spati ne sme... no, to je morda tisto sporočilo avtorja prispevka, ki je najbolj odmevno. To drži. Zdi se, da Luka malo preveč spi na nekdanjih lovorikah.
slovenecnb1 sporočil: 5.627
[#3035558] 30.01.24 19:40 · odgovor na: FIN-379669 (#3035469)
Odgovori   +    0
[]
Zakaj bi Reka prosperirala, Luka Koper pa ne? Gospod je dr. in celo Koprčan, pa tega odgovora ni podal v tem prispevku. Če Maersk bo investiral v Reki, posledično bo Luka za bagatelo... kao. Ali sem kaj narobe razumel?

Delni odgovor (CMA CGM in Cosco) si je že sam podal... vsekakor bo nekdo.

Problemi in izziv Luke so drugje. Kako bo ostala konkurenčna in ne predraga. Vse ostalo se bo zgodilo o tom potom. Drugi tir bo nedvomno pomagal, ne bo pa odločilen element v zgodbi.

Luka je v tekmi z ostalimi, spati ne sme... no, to je morda tisto sporočilo avtorja prispevka, ki je najbolj odmevno. To drži. Zdi se, da Luka malo preveč spi na nekdanjih lovorikah.
Svetujem izlet v Reko in bo vse jasno ko vidiš investicijski razcvet veliko Filipincev, kje je tako opevana Luka Koper? samo za aute ostalo bo šlo drugam sam problem nastaja da bo autov nekaj časa manj
hostamox sporočil: 8.460
[#3035585] 31.01.24 05:51
Odgovori   +    0
Dober članek. Pogrešam pa več cifer.
Endimion sporočil: 10.316
[#3035586] 31.01.24 06:13 · odgovor na: slovenecnb1 (#3035558)
Odgovori   +    1
Jaz pa ti svetujem, da si ogledaš lokacije teh "Hub and spoke" "terminalov v Rijeki...

ibb.co/rFYwFyz


Obstoječi terminal ima za povezavo proti notranjosti enotirno ŽP, ki pelje skozi naselje Sušak.

Novi terminal, pa ima za povezavo proti notranjosti enotirno ŽP, ki pelje bodisi skozi CENTER mmesta Reka, ali pa kontra, proti Kozini.

Noben od teh pa nima opcije povezave s 4-pasovnico na AC.

Tu imaš pa statistiko Lukje Koper za 2022 in 2023:
www.luka-kp.si/wp-co...023-22.pdf

Letos bo 30 let, kar sem se vpisal na Srednjo POmorsko Šolo. Leto dni kasneje je Luka Koper takrat presegla "pomemben" mejnik. Pretovorili so 6 milijonov ton tovora. In takrat je bil jok in stok, da brez drugega tira ne bo šlo čez deset. No z enim tirom so jih lani 22 mio. Ampak bolj pomembno. za potrojitev kapacitet in obsega, so potrebovali skoraj 30 let. Če želi to Rijeka ujeti... Morajo postavit NOVO pristanišče.
hostamox sporočil: 8.460
[#3035587] 31.01.24 06:16
Odgovori   +    0
Po priimku bi rekel, da ima komentator velikopoteznost v koreninah.
Slovenci tega nimamo.
Enostavno nimamo prostora za "unicevanje" nam se prebivalstvo povečuje, medtem ko hrvatom pada in imajo prostora in obale dovolj.
Vcasih je treba gledat malo širše in ja lkpg bo šla nizbrdo.
Ampak ok dokler ne bo izgub in promet soliden nič narobe, če nas ostali prehitijo.
Vsekakor pa se da kaj narediti bolje.
hostamox sporočil: 8.460
[#3035588] 31.01.24 06:29 · odgovor na: Endimion (#3035586)
Odgovori   +    0
Če gre razvoj zaledne regije naprej bojo vsi trije imeli dovolj dela.
Ko slišiš kake cifre o sevrnomorskih pristaniscih so tole tukaj res palčki. Ce bi v prihodnosti pretovorili 100 miljonov ton vsi trije je to za en Hamburg npr, v slabem letu :)
Endimion sporočil: 10.316
[#3035589] 31.01.24 07:00 · odgovor na: hostamox (#3035588)
Odgovori   +    2
Severno morska pristanišča futrajo srednjo Evropo. Mi tukaj smo za vzhodno.

To, kar beremo zgoraj, je PR članek nekega (neimenovanega) ladjarja. Ladjarji niso več le ladjarji, ampak celostni logisti. Seveda nim je v interesu "pohopsat" neodvisna pristanišča. Strokovno to zavijejo v celofan "strateškega partnerstva"

Pred kakim letom in pol je bil ravno tule članek z naslovom "Luka Koper tretja najslabša". In pol se je vsulo, kako naj damo to v upravljanje, ker itak ne znamo, pa fsejefkurci. No pol sem šel pa gledat izvor in ugotovil a) da je avtor študije ladjarski think Tank, in b) Koper je bil res "ocenjen" kot 3-i najslabši. A preostala dva za njim sta bila pa oba AP Mœller terminala v Long Beach-u (Kalifornija), in Newark (New Jersey). Oba v ZDA!

Luka Koper seveda ne sme spati. Ampak da bi pa njen primat na Severnem Jadranu pa ogrožala Rijeka, je pa nekoliko poševna.

Tudi Trst, ki ima bistveno boljše pogoje, za neko hudo razširitev nima tolko prostora.

Konkurenca je pa vedno zdrava. In je rast obeh pristanišč tudi s tega vidika za Koper dobra.

Strani: 1