Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V boju za avte Studia Moderna 99 dražiteljev; kako visoko so šle cene?
Strani: 1
sporočil: 106
Kakšne oslarije so v tem članku...
Za avtorja je bencinski TSI motor zaneslivejši od dizelskega TDI, kar seveda ni res.
Prav tako se mu zdi, da je 2200 prihranka boljši posel, kot 4000 prihranka.
Skratka, obup!
Za avtorja je bencinski TSI motor zaneslivejši od dizelskega TDI, kar seveda ni res.
Prav tako se mu zdi, da je 2200 prihranka boljši posel, kot 4000 prihranka.
Skratka, obup!
sporočil: 1.046
[FiskalnaFinta]Bencinski motor je bolj zanesljiv od dizelskega, stroški servisa pa so nižji.
Kakšne oslarije so v tem članku...
Za avtorja je bencinski TSI motor zaneslivejši od dizelskega TDI, kar seveda ni res.
Prav tako se mu zdi, da je 2200 prihranka boljši posel, kot 4000 prihranka.
Skratka, obup!
Glede cen. Pri Audiju govorim o razponu od dva do štiri tisoč, pri S-Maxu pa o 50 odstotkov nižji ceni od povprečne.
sporočil: 2.031
Ne kako visoko, ampak kako nizko so šle cene. Pa še hitro jih bodo
morali prodati, če naj kaj ostane v žepu.
sporočil: 2.878
Koliko od teh 99 je bilo tam, da dvigajo ali ne dvigajo cenebin s
tem služijo pa ne bomo vedeli.
Enega poznam, ki gre z raznih dražb domov s petstotakom ali več.
Enega poznam, ki gre z raznih dražb domov s petstotakom ali več.
sporočil: 106
[milos9]Morda kak vir za takšne lahkotne izjave? Zelo ste v zmoti gospod.
> [FiskalnaFinta]
> Kakšne oslarije so v tem članku...
>
> Za avtorja je bencinski TSI motor zaneslivejši od dizelskega TDI, kar seveda ni res.
>
> Prav tako se mu zdi, da je 2200 prihranka boljši posel, kot 4000 prihranka.
>
> Skratka, obup!
Bencinski motor je bolj zanesljiv od dizelskega, .......
sporočil: 210
Ni mi jasno da nekdo da okoli 20tisoč € ali še več za star avto s
preko 200tisoč prevoženimi km, ne glede na znamko.
Tu si najbolj kupiš pameti, stroški popravil znajo biti ogromni, sploh pri premium znamkah, kvaliteta že dolgo ni več taka da ne bi bilo treba menjavat stvari pri višjih km.
Srednje-dolgoročno gledano se cenovno bolj splača kupit nov ali novejši avto z manj prevoženimi. Pa še bolj siguren si v njega in ne čakaš skozi kdaj bo kaj šlo narobe.
Tu si najbolj kupiš pameti, stroški popravil znajo biti ogromni, sploh pri premium znamkah, kvaliteta že dolgo ni več taka da ne bi bilo treba menjavat stvari pri višjih km.
Srednje-dolgoročno gledano se cenovno bolj splača kupit nov ali novejši avto z manj prevoženimi. Pa še bolj siguren si v njega in ne čakaš skozi kdaj bo kaj šlo narobe.
sporočil: 411
Ja ga imam pasata 2014 2.0
Od 164000 km do 218000km sem za popravila dal okoli 2000€
Sam adijo pamet in passat velika popravila grelne svečke, sklopka, celinder pod sklopko, sklopil egr...
Od 164000 km do 218000km sem za popravila dal okoli 2000€
Sam adijo pamet in passat velika popravila grelne svečke, sklopka, celinder pod sklopko, sklopil egr...
sporočil: 2.986
Koliko od teh 99 je bilo tam, da dvigajo ali ne dvigajo cenebin s tem služijo pa ne bomo vedeli.Nobenega takšnega ni bilo, so pa znižane izklicne cene privabile več takšnih, ki so želeli kaj kupiti (malo) bolj ugodno, kot na trgu (in morda preprodati naprej). Konkretno za A6 št 15. je bilo 19 dražiteljev (oz 17, saj sta dva odstopila že prej), od cene 19k gor so ostali trije, na koncu je bila najuspešnejša neka dama in to brez talanja petstotakov.
Strani: 1