Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenski avtomobilski trg: Cene so 10 odstotkov previsoke, proti temu se bojujemo tudi prodajalci
Strani: 1
[1212virtu]Komentar na mestu, smo dopolnili s cenami Tesle.
Zakaj pa Tesle ni na seznamu? Nekako teza članka pade, če to dodaš...
Dvomim, da bo taka politika vzdržala, cene novih marsikje že padajo in se ponujajo popusti, tudi pri samem nakupu se da dobiti lepe diskonte. Veča se tudi ponudba rabljenih vozil, kjer se tudi cene že znižujejo. Bo še pa trajalo nekaj časa, da pride do normalizacije, manjko vozil zaradi časa korone je enostavno prevelik, da bi se lahko hitro uravnala povpraševanje in ponudba
A v tem primeru so krajšo potegnili kupci, ki so bili na avtomobile zaradi zmanjšane proizvodnje prisiljeni čakati precej dljeMeni se pa zdi, da so s tem kupci potegnili daljšo. Če je nekdo ćakal na nov avto leto dlje, bo leto kasneje kupil naslednjega, torej je privarčeval.
V teh trenutkih pa je zelo težko oceniti pravo in realno ceno avtomobilov, saj so motorji in podvozja nekaterih avtomobilov povsem enaki, tako, da bi morale biti cene zelo primerljive.
Žal se na temu področju zelo počasi premika na bolje, saj prodajalci po večini forsirajo prodajo preko leasing hiš. Zato bi morali proizvajalci uvesti direktno prodajo svojih vozil brez posrednikov, ki si zaračunajo svoj del pogače, ki jo na koncu plača kupec.
Še nedolgo nazaj je veljajo, da so edini avtomobili, ki pridobivajo na vrednosti, starodobniki, pa se je sedaj očitno po enormnih povišanjih in spremembah cen, vse obrnilo na glavo...
[jSujica]Hvala za (še eno) potrditev. Sam namreč trenutno povprašujem po (novem) avtu in gre za moje trenutne izkušnje, podobno izkušnjo je imela prejšnji mesec sodelavka, ki je dobila lep popust na že znižano ceno. Na TW spremljam par zanesljivih EU/svetovnih poznavalcev, ki prav tako pravijo podobno
Drži. Gre za redne maloprodajne cene, a se da pri trgovcih, še posebej za vozila iz zaloge v večini primerov izboriti še kakega tisočaka popusta, tudi na gotovinsko plačilo.
[trocki]
> A v tem primeru so krajšo potegnili kupci, ki so bili na avtomobile zaradi zmanjšane proizvodnje prisiljeni čakati precej dlje
Meni se pa zdi, da so s tem kupci potegnili daljšo. Če je nekdo ćakal na nov avto leto dlje, bo leto kasneje kupil naslednjega, torej je privarčeval.... ja, in če kupec nov avto ne kupi niti leto kasneje, je privarčeval še več in če novega avta sploh ne kupi nikoli, je privarčeval največ ...
P.S.: malo sem žleht, priznam ...
Strani: 1