Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.873
[#3033691] 04.01.24 21:29
Odgovori   +    13
So videli, kaj se dogaja in jih je srečala zdrava pamet.

Zlati časi dizla se vračajo, oziroma niso nikoli popolnoma minili.

Kakšnih 20, 30 let nazaj je bilo 2/3 VW dizlov.

Legendarni Passati skoraj vsi.

TDI legenda !
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#3033697] 05.01.24 00:06
Odgovori   +    2
Renault izgublja kompas in prodajni delež...
MAN-354355 sporočil: 307
[#3033700] 05.01.24 00:50 · odgovor na: FIN-379669 (#3033697)
Odgovori   +    4
tukaj bi pa težko bolj falil, saj so imeli za seboj odlično leto, prihodki za 30% gor, dobiček večji za 250%.

Luca de Meo dobro dela Renaulution strategijo.
FiskalnaFinta sporočil: 106
[#3033710] 05.01.24 07:41
Odgovori   +    0
Kdo je tukaj nor, se vprašam?

Lep pozdrav,

TDI
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#3033713] 05.01.24 08:56 · odgovor na: MAN-354355 (#3033700)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 05.01.2024 08:57
Verjamem, da Di Meo dela dobro in dviguje dobičkovno maržo na posamezno vozilo, a rezultate si oglej tu:
www.factorywarrantyl...sales.html

Stvar interpretacije. In ja, nisem nič kiksnil v oceni. Že leta rešuje Renault znamka Dacia (ki jo je peljal strateško legendarni Carlos Ghosn) in prenos proizvodnje in prodaje cheap modelov Renaulta v revnejše države.

A Renault generalno pada. Z 48 mlr eur prihodkov za celo grupo v vsem svetu z razpršeno proizvodnjo... to je palček, ki bo težko konkuriral na področju novih tech novim avto velikanom.
Nollem sporočil: 967
[#3033714] 05.01.24 09:13
Odgovori   +    8
Prejšnji teden sem se z 9 let starim S-maxom peljal v Nemčijo skoraj do Luksemburga. Hitrost nekaj nad omejitvijo, 4 potniki s prtljago, poraba 6,7l/100km. 930 km brez vmesnega tankanja. Cena dizla v SLO je 1,42, v NEM pa 1,62 EUR/l (88 oz. 100 EUR v eno smer)

če bi šel na pot z BEV, bi se moral za polnjenje ustaviti 4x za vsaj pol ure, za 200kWh štroma v eno smer pa bi moral pri denimo Ionity odšteti 138 EUR (0,69EUR/kWh).

hibrid ima na odprti cesti porabo krepko nad 10l...
MAN-354355 sporočil: 307
[#3033747] 05.01.24 12:50 · odgovor na: FIN-379669 (#3033713)
Odgovori   +    0
iz njihove uradne strani prihajajo drugačni podatki kot iz tvoje strani:

Renault Group's global sales amounted to 2,051,174 vehicles in 2022, down 5.9%

Iz tega je izključen Renault Russia in AVTOVAZ.

Glede na to, da so napovedali, da bo prodaja vozil padla, ker se bodo fokusirali na višjo dobičkovno maržo in ne več na štancanje poceni modelov, se mi to zdi na mestu. In dobičkovna marža se povečuje.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#3033773] 05.01.24 15:22 · odgovor na: MAN-354355 (#3033747)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: FIN-379669 05.01.2024 15:27
Dobičkovna marža se povečuje, ker že delajo in prodajajo na t.i. obstranskih eksotičnih državah: Brazilija, Maroko, Turčija... za low budget avte... v EU Dacia.
Iz Rusije so že šli in tako podobno se jim bodo vrata zapirala v Afriki, muslimanskem svetu in J Ameriki...

Francozi bodo ratali ameriški vazalčki, česar niso nikoli želeli postati. Pa bodo. Že postajajo v resnici.

Drugače pa so Renaultovi avti od prodajne vrednosti 35 jurjev gor PRODAJNO in DOBIČKOVNO čista bula.

Torej, ostali bodo low profile proizvajalci... vse dokler jih ne bo Kitajc vse bolj izrinjal iz raznih trgov. Še ene 10 let se bodo šlepali na ta koncept low budget - low costs... in upali, da se najde formula za E-Clio, ki jim bo spet prinašala dobičke.

Zato pa je Makaron neuradno jezen na Kitajce... ker ti bodo ravno francoske avte počasi izrinjali iz svetovnega trga, na amriškega pa ne bodo niti zahajali. No, v USA tudi nočejo francoskih vozil... torej.

Morda je izid boja že jasen.

No, tisti, ki boja za vozila v segmentu pod 30 jurji ne bo zdržal, bo verjetno tudi Volkswagen... a to oni vedo in se počasi usmerjajo v higher middle class.
FIN-467473 sporočil: 1.747
[#3033837] 07.01.24 02:07
Odgovori   +    0
Pa ševedno je polizdelek.
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3033854] 07.01.24 13:21
Odgovori   +    0
Tole je pa joke stoletja, mislim kokice v roke in te fore :)

Strani: 1