Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.873
[#3033319] 25.12.23 10:18
Odgovori   +    2
Vsak razumen človek beži od elektrike.

V športnih avtomobilih pa itak nima kaj iskati.

Sestavni del športnika je tudi pravi zvok iz izpuhov in vonj po bencinu.

Tudi dizel ne more biti, ker bi dobil občutek, da voziš traktor ali tovornjak.
FIN-366556 sporočil: 179
[#3033322] 25.12.23 17:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3033319)
Odgovori   +    0
No, imel sem 750D.
Če ti praviš, da ni športni, ti je za verjeti. Čeprav jaz vem drugače. Še kako športen je.
Zdaj čakam 760. Tudi tega praviš, da ni za imeti, ker je elektrika noter.
Bomo videli, če imaš prav.
bigl sporočil: 18.363
[#3033355] 26.12.23 19:08
Odgovori   +    1
Drage "kočije" :), nobene od teh znamk ni vozil James Bond. Lep dan.

P.S.: V bistvu so beg pred inflacijo, možna paje tudi kakšna freudovska razlaga.
murje sporočil: 5.120
[#3033379] 27.12.23 12:39
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: murje 27.12.2023 12:54
PLAČE TOP MANAGERJI ITALIJA - 2022

Borza, lestvica najbolje plačanih menedžerjev na Piazzi Affari. Manley (Fca) v vodstvu
Za managerje je bilo leto 2022 zlato leto.
Bruto zaslužek prvih desetih je dosegel 231,2 milijona, kar je +17 % glede na 197,4 milijona leta 2021.

* Mike Maley - exCFA FCA - 51,18 milijonov €
* Fulvio Montipo - Interpump - 48,1 milijonov €
* Marco Tronchetti Provera - vice predsednik AD Pirelli - 19,9 milijonov €
* Muccia Prada - AD Prada - 18,14 milijonov €
* Patricio Bertelli - AD Prada - 18,14 milijonov €
* Carlo Cimbri - predsednik UNIPOL - 16,46 milijonov €
* Giovanni Tamburi - predsednik AD Tip - 15 milijonov €
* Carlo Tavares - AD Stellantis - 14,9 milijonov €
* Scott Wine - AD CNH - 14,3 milijonov €
* Marco Gobbetti - ACE AD Ferragano - 13,9 milijonov €
* Geritt Marx - Iveco Group - 5,6 milijonov €
Borsa, la classifica dei manager più pagati a Piazza Affari. In testa Manley (Fca) - 24+ (ilsole24ore.com)

* glede na nakupne možnosti športnih avtomobilov, bi imeli zmožnosti lahkotnega nakupa vsi zgoraj omenjeni, a tudi pri teh nakupih velja vsekakor uporabljati tudi davčno previdnost. Na tem področju vsekakor prednjači lastnik Fiata, Ferrarija, Juventusa, avv.Giovanni "Gianni" Agnelli, ki je kljub ogromnemu premoženju ostal zvest tradiciji in bojazni pred davčno upravo. Zato je raje vozil in uporabljal njegova ljubljena modela Fiat 125 S - letnik 1967 in Fiat 130 Famigliare "Villa d'Este" - letnik 1971.
it.motor1.com/news/4...ima-parte/
www.quattroruote.it/...llery.html
en.wikipedia.org/wik...ni_Agnelli
it.wikipedia.org/wik...azienda%29

Strani: 1