Strani: 1

trocki sporočil: 1.224
[#3033149] 21.12.23 10:26
Odgovori   +    17
električni avto je že danes cenejši od bencinskega
To je morda res, a ne zato, ker naj bi se električni avti pocenili, ampak zato, ker so se bencinski podražili. Zato pa beremo o rekordnih dobičkih avtomobilske industrije kljub zmanjšani prodaji. Bomo videli, kdo "ima daljšega", avtoindustrija ali potrošniki.
hostamox sporočil: 8.460
[#3033163] 21.12.23 12:22 · odgovor na: trocki (#3033149)
Odgovori   +    4
Ko takole poslušam o visanju plač in primankljaju delavcev, težko da bojo šle cene dol.Visoki minimalci posledicno višje cene :)

Če je povprečna plača že nekje 1500 eur.
Za 20 k pa tudi že dobiš avto. Problem ni toliko cena, temveč za koliko km in let je narejen avto...
Froc sporočil: 2.029
[#3033165] 21.12.23 12:52 · odgovor na: trocki (#3033149)
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: Froc 21.12.2023 13:00
In prava meja bo kapaciteta električnega omrežja in mreža polnilnic. To dvoje kaže že zelo blizu volumna.
Nadaljni faktor bo cena vzdrževanja in cena rabljenega, ki ga nihče zaradi starosti baterij ne bo hotel kupiti razen morda zelo poceni. Da o zelenosti takega avta v procesu od pridobivanja rudnin, predelave teh do končnega uničevanja odsluženih delov ne govorimo. Lepo je iskati všečne podatke, a za celotno sliko je nujno navesti vse, tudi neprijetne, da se lahko potem morebitni kupci kompetentno odločajo. Električna vozila zaenkrat v taki primerjavi niso tista končna opcija, še kar nekaj časa se bo na področju tehnologij pogonov dogajalo, menjalo in spreminjalo. Zakonodaja ki na silo vpeljuje vanabe tehnologije v resnici ne pomaga, ampak prej omejuje razvoj.
trocki sporočil: 1.224
[#3033166] 21.12.23 12:57 · odgovor na: hostamox (#3033163)
Odgovori   +    8
glede na to, da ima avtoindustrija rekordne dobičke, ni problem v plačah. To bi lahko bil problem le, če bi bili dobički 0%. Koliko je cena problem, pa je odvisno od finančnega stanja in preferenc posameznika. Dejstvo pa je, da so se avti podražili mnogo bolj kot so se dvignile plače. Moj avto sem kupil 2007 novega za 12.400€, do pred kratkim je ta model (OK, z nekaj novotarijami, sicer popolnoma irelevantnimi zame, ki mi je pomembno, da me avto pripelje iz točke A v B) stal 30.000€. Zdaj ga ni več, ker so bencinske nehali delati. Čez palec sem izračunal, da bi moral glede na rast povprečne plače danes stati cca. 20.000.
hostamox sporočil: 8.460
[#3033180] 21.12.23 13:48 · odgovor na: trocki (#3033166)
Odgovori   +    0
Tole mal dvomim, da je bil toliksen skok.
Clio je bil 2015 12k, trenutno podoben mislim da je 16k mogoče 17.
trocki sporočil: 1.224
[#3033183] 21.12.23 14:35 · odgovor na: hostamox (#3033180)
Odgovori   +    1
Jaz imam Citroen Berlingo bencinski 1,6. Vem, da sem ga plačal 12.400€ leta 2007, ker imam še shranjen račun. Res pa je bilo takrat zadnje leto tistega modela, kmalu so začeli delati prenovljene, morda je bila zato cena nižja. Pa tudi vem, da je bila na Avtonet cena novega 30.000, dokler je še bil, še nekaj mesecev nazaj.
hostamox sporočil: 8.460
[#3033204] 21.12.23 20:13 · odgovor na: trocki (#3033183)
Odgovori   +    0
www.avto.net/Ads/res...PSORT=DESC

Tule so cene malo nad 20 k.
Tisto iz 2007 pa je bila najbrž res precej ugodna cena:).
trocki sporočil: 1.224
[#3033228] 22.12.23 08:54 · odgovor na: hostamox (#3033204)
Odgovori   +    2
Gledal sem bencinske par mesecev nazaj, in so bili 30k. Kakšnega tisočaka manj le z njihovim financiranjem, a to jim itak plačaš kasneje skozi servise. Kasneje nisem več gledal, ker sem ugotovil, da moj naslednji avto ne bo Berlingo, ker 200 km dometa je pač zame premalo.
info24 sporočil: 285
[#3033259] 22.12.23 14:05 · odgovor na: trocki (#3033228)
Odgovori   +    1
Berlingo, nov 2016, dizel, s kljuko, 16.200 EUR. Samo za občutek :) 5 prestav, brez S&S.
FIN-376882 sporočil: 15
[#3033266] 22.12.23 21:02
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: FIN-376882 22.12.2023 21:18
Ne seri Miloš, tud jaz bi sviral v ta " Električni" rog in živel trajnostno na tuj račun in bil za to še plačan! Prosim, da se prizemljite in zaključite to diktirano elektro sago!
comteo sporočil: 664
[#3033303] 23.12.23 19:26 · odgovor na: FIN-376882 (#3033266)
Odgovori   +    1
[FIN-376882]
Ne seri Miloš, tud jaz bi sviral v ta " Električni" rog in živel trajnostno na tuj račun in bil za to še plačan! Prosim, da se prizemljite in zaključite to diktirano elektro sago!
Resnična situacija je še bolj v prid elektro mobilnosti, kot jo opisuje Miloš.
Ker eni imamo še več izkušenj in smo v 12 letih zvozili več vozil.
Maja sem prodal Leafa s 248.000 km.
Kredit je bil 217€ mesečno nrez pologa. Torej, dobil sem avto in sem prvi obrok plačal čez 45 dni.
A obrok 217 je manj, kot bi plačeval bencin mesečno za 60.000 km letno, kolk je avto prepeljal.

Avto je bil dobesedno brezplačen. Oziroma prihranek.

Fosilni verniki imajo vedno znova neumestne komentarje.
Endimion sporočil: 10.312
[#3033305] 24.12.23 10:38 · odgovor na: comteo (#3033303)
Odgovori   +    0
[comteo]
> [FIN-376882]
> Ne seri Miloš, tud jaz bi sviral v ta " Električni" rog in živel trajnostno na tuj račun in bil za to še plačan! Prosim, da se prizemljite in zaključite to diktirano elektro sago!

Resnična situacija je še bolj v prid elektro mobilnosti, kot jo opisuje Miloš.
Ker eni imamo še več izkušenj in smo v 12 letih zvozili več vozil.
Maja sem prodal Leafa s 248.000 km.
Kredit je bil 217€ mesečno nrez pologa. Torej, dobil sem avto in sem prvi obrok plačal čez 45 dni.
A obrok 217 je manj, kot bi plačeval bencin mesečno za 60.000 km letno, kolk je avto prepeljal.

Avto je bil dobesedno brezplačen. Oziroma prihranek.

Fosilni verniki imajo vedno znova neumestne komentarje.
Spet lažeš

Če ti je avto delal 60.000 km letno, je to 164km na dan (če se voziš vsak dan). Doseg tega vozilca (letniki 2014 do 2015) pa je bil 125km. Ta velika baterija nje bila na voljo le v USA.

en.wikipedia.org/wik..._Leaf#2017
comteo sporočil: 664
[#3033364] 27.12.23 01:29 · odgovor na: Endimion (#3033305)
Odgovori   +    1
[Endimion]
> [comteo]
> > [FIN-376882]
> > Ne seri Miloš, tud jaz bi sviral v ta " Električni" rog in živel trajnostno na tuj račun in bil za to še plačan! Prosim, da se prizemljite in zaključite to diktirano elektro sago!
>
> Resnična situacija je še bolj v prid elektro mobilnosti, kot jo opisuje Miloš.
> Ker eni imamo še več izkušenj in smo v 12 letih zvozili več vozil.
> Maja sem prodal Leafa s 248.000 km.
> Kredit je bil 217€ mesečno nrez pologa. Torej, dobil sem avto in sem prvi obrok plačal čez 45 dni.
> A obrok 217 je manj, kot bi plačeval bencin mesečno za 60.000 km letno, kolk je avto prepeljal.
>
> Avto je bil dobesedno brezplačen. Oziroma prihranek.
>
> Fosilni verniki imajo vedno znova neumestne komentarje.

Leaf 2016 letnik ima 30 kWh bruto baterije in 26 kWh netto baterije.
Ko sem ga dobil sem šel v Zadar direkt (400km), a čez 30 dni kar v Pariz (1500 km).

Kaj hočete z vašim neumnim psotom dokazati?

Dnevno sem se peljal tudi 1500km (Pariz), ampak večinoma po Sloveniji (cca 400 km).

Pozneje s Kono, Nirotom, EV6 sem šel v enem dnevu recimo v Cluj, KAunas, Napulj, Rim, Firence, Amsterdam, Luverden....A do Gibraltara je bilo 3 dni poti.....(z ogledom več mest).

Ne razumem bedarij, ki jih pišete.

Spet lažeš

Če ti je avto delal 60.000 km letno, je to 164km na dan (če se voziš vsak dan). Doseg tega vozilca (letniki 2014 do 2015) pa je bil 125km. Ta velika baterija nje bila na voljo le v USA.

en.wikipedia.org/wik..._Leaf#2017
crt sporočil: 27.194
[#3033369] 27.12.23 07:59 · odgovor na: comteo (#3033364)
Odgovori   +    3
a ti si se pri sds ucil marketing? :)

Strani: 1