Strani: 1

kosmrlj sporočil: 568
[#3024167] 24.07.23 12:32
Odgovori   +    10
Mislim, da nas precej (vsaj moške populacije) pogreša tip trgovke v tekstilni trgovini, po navadi zrelejših let in ne nujno oblečena po zadnji modi, ki te je na vratih pogledala od glave do pete in ti takoj povedala na kateri polici imajo oblačila zate.
Zdaj pa se študentje čudijo, kaj je narobe s tabo, ko sprašuješ, kje imajo oddelek za moške, ker imajo na moškem oddelku največjo majico velikosti M.
0512SEMAF sporočil: 307
[#3024173] 24.07.23 12:48
Odgovori   +    4
Pri v preteklosti intenzivno sanirani slovenski banki je tako, da osebnega bančnika sploh ne morem več dobiti, na mail ne odgovori, ko ga pa prikličem, je pa iz pogovora jasno, da je zasut z delom in da preprosto nima časa odgovoriti.

Tako je tudi s kontaktno osebo za poslovni račun. Ljudje niso čisto nič krivi, saj se niso sami odločili za radikalno rezanje stroškov.

Če osebnega kontakta nimam, takrat ko ga (zelo redko) potrebujem, potem lokalni ponudnik nima več nobene prednosti. Čisto vseeno je, če potem izberem neko online banko iz EU.

Upam, da se lokalne družbe tega zavedajo, in da so sposobne pridobiti avstrijsko ali hrvaško stranko, ko lokalno izgubijo.
aljosalp sporočil: 178
[#3024180] 24.07.23 14:35
Odgovori   +    2
Podobni problemi v trgovini opažam tudi sam. Na zadnje sem primerno obuvalo (št 46 z visokim nartom) našel v Milanu. Po nekaj mesecih sem bil ponovno v Milanu in se odločil kupiti še dva ista para. Enostavno perfektne Geox sem našel za manj kot 150€.. Pa glej ga zlomka, isti model nisem mogel dobiti. Podoben da, ni pa imel visoki nart. Kakšna škoda, da je vse turbo optimizirano. Tisti, ki imamo karkoli ki ni mainstream številka je teško dobiti kaj ustreznega.

Drugače pa, če se tempo učinkovitosti ne bo umiril, bodo ljudje postali apatični oz. to kar danes še uspe hitra moda bo postalo nekaj kar si nihče ne bo želel več.. Ker bo ožigosano z negativno konotacijo...

Strani: 1