Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako smo pri prometni politiki zgrešili stoletje
Strani: 1
sporočil: 7.972
Čestitke za kratek komentar. Zmeda v naši državi se kaže povsod,
sedaj akutno v zdravstvu in prometni poltiki.
Če pa upoštevamo še spomenik svetovni neumnosti, da so Magno umestili sredi rodovitnega hoškega polja, in tam sameva kot opomnik neumnosti brez vizije in brez upoštevanja trajnostnih vidikov, celo subvencionirano z državnim denajem... potem vemo, kje smo. (Da ne pozabimo, minister, ki je to zgodbo forsiral, je bil protežiranec Cerarjeve, Šarčeve in Janševe vlade. Dokaz, da ni nobena obstoječa politika rešitev za Slovenijo.)
Prometno politiko so krojile vse leve in desne vlade doslej. Zmeda. Kaj drugega pa bi lahko pričakovali.
Če pa upoštevamo še spomenik svetovni neumnosti, da so Magno umestili sredi rodovitnega hoškega polja, in tam sameva kot opomnik neumnosti brez vizije in brez upoštevanja trajnostnih vidikov, celo subvencionirano z državnim denajem... potem vemo, kje smo. (Da ne pozabimo, minister, ki je to zgodbo forsiral, je bil protežiranec Cerarjeve, Šarčeve in Janševe vlade. Dokaz, da ni nobena obstoječa politika rešitev za Slovenijo.)
Prometno politiko so krojile vse leve in desne vlade doslej. Zmeda. Kaj drugega pa bi lahko pričakovali.
sporočil: 20
...če si res želijo rešitev, naj začnejo s LEX KOZARJE, kar pomeni,
da naj se danes usedejo predsednik vlade in vseh prometotvorih
ministrstev in podpišejo zakon, ki narekuje vsem državim organim
takojšno prioritetno rešitev prometne zagate Kozarja, kjer bomo
"samo" obstoječo avtocesto razširili za en ali pa vsaj pol voznega
pasu, nič več. Že to bi bil "velik korak za slovenske avtoceste in
predvsem njene uporabnike".
Trenutno kolikor razumem se pridobiva okoljevarstveno soglasje za razširitev avtoceste. Kakšna nebuloze .... pa avtocesta tam že je, vpliv na naravo tudi, kaj pa je za preverjati novega. Pri C0 ob Savi pa okoljske preverbe ni bilo, čeprav bi bila verjetno potrebna, ker posegamo v kmetijska zemljišča, v območje ob Savi in še v kaj.
Butale oj Butale!
Trenutno kolikor razumem se pridobiva okoljevarstveno soglasje za razširitev avtoceste. Kakšna nebuloze .... pa avtocesta tam že je, vpliv na naravo tudi, kaj pa je za preverjati novega. Pri C0 ob Savi pa okoljske preverbe ni bilo, čeprav bi bila verjetno potrebna, ker posegamo v kmetijska zemljišča, v območje ob Savi in še v kaj.
Butale oj Butale!
sporočil: 200
Zadnja sprememba: MatevzGroboljsek 29.06.2023 15:41
Bravo. Prosim več takšnih člankov.Pa kakšne izivalne intervjuje z odgovornimi npr., ne pa da nihče za nič ne odgovarja. Pa naj bo to DARS, SŽ, DRSI, DRI, ali pa na koncu tudi ministri, ki ne spoštujejo stretegij in vedno s svojimi agendami spreminjajo prioritete za tiste 2-4 leta ko imajo politično moč.
Še nisem videl pametnega (kritičnega) intervjuja na temo železnic ali avtocest, vedno se jim pusti govorit in preusmerjat temo ... tako kot zadnji Studio ob 17h na temo avtocest, ko se se v etru, na koncu oddaje, le uspeli dogovorit kdo je odgovoren za strategijo razvoja avtocest, da bi pa potem sledila poglobljena vprašanja kaj delajo na tem, za to je pa zmanjkalo časa.
Ali da bi kdo vprašal, zakaj potem toliko zaposlenih v teh podjetjih, ... ali pa da bi kdo vprašal, zakaj so tisti, ki so 15 let "sodelovali" pri takšnem strašnem napredku, še vedno zaposleni v teh podjetjih/javni službi, to je pa že fama.
sporočil: 1.298
cene stanovanj v lj gredo v nebo, vpadnice so za 20 let premalo
dimenzionirane. Folk bo pač počakal.
Strani: 1