Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ste obstali v prometu? Ne jezite se, Alenka Bratušek bo poskrbela za letala
Strani: 1
sporočil: 1.251
Morda pa ne razumemo te logike: če bomo imeli letalskega prevoznika, bomo z njim in zaradi njega vsi skupaj toliko služili, da bomo hitreje gradili ceste in železnice. Ja, kaj hočemo, oprostite nam, če nismo dovolj pametni, prosim.To je povsem enaka logika kot tista, po kateri naj bi tudi revni postali bogatejši, če bogati še bolj obogatijo. Od novinarjev tako uglednega neoliberalnega časnika se pričakuje, da to logiko razumejo ;)
sporočil: 1.474
O tem fantomskem tretjem pasu poslušamo že vsaj 15 let, storilo se
ni pa še nič. Že zgolj z podaljšanjem uvozov/izvozov na
avtocestinih križiščih bi odpravili marsikateri zastoj, ampak
očitno pri nas tudi tega niso sposobni urediti.. Sanjati kako bo
vseh teh problemov konec, ko bomo nekoč imeli urejeni javni prevoz,
in da zato ne potrebujemo širših hitrih cest in avtocest, je pa
itak totalno butasto in odrezano od realnosti.
sporočil: 1.184
Končno je prišlo do situacije, ko je sodu izbilo dno. To kar se
danes dogaja na cestah ni več niti normalno, niti sprejemljivo. Za
to so odgovorni ljudje na položajih v državi in lokalno. Lokalno
tudi za to, ker marsikje se obnavlja cesto, odseka 100 ali 200m
leto ali več. Še arheologi bi z njihovimi žličkami prej to
dokončali. Večinoma je videvati 3 do 5 delavcev, na celem odseku,
ljudje pa pred semaforji v kolonah.
Sprašujem se, komu je interes, da se tako dela oz kdo služi na ta račun. Drugače si takega početja ne znam razlagati..... no, morda z nesposobnostjo.
Sprašujem se, komu je interes, da se tako dela oz kdo služi na ta račun. Drugače si takega početja ne znam razlagati..... no, morda z nesposobnostjo.
sporočil: 2.922
Saj je vseeno, če je zraven Bratuškova ali kdo drug.
V Sloveniji se je vedno napačno načrtovalo !!!
Ko so je pričelo z gradnjo Pomurske AC A5 je bil takratni promet 100 % večji, kot na začetku na načrtovanja.
Zato je ta AC brez odstavnega pasu in z omejitvijo 110km/h.
Še mimogrede kako so se takrat načrtovanja lotili šalabajzarsko.
Več tednov so šteli promet, angažirali so podjetje in študente v ta namen.
Zanimal jih je predvsem tovorni tranzitni promet.
Promet se je dnevno povečeval in, kot sem že navedel je bil ob pričetku gradnje bistveno višji, kot ob pričetku načrtovanja.
In tega ni upošteval nihče od načrtovwlcev in tudi ne od odgovornih politikov.
No, glede štetja in povečanja prometa.
Znanec, ki je takrat bil policist na mejnem prehodu Dolga vas je povedal, da so oni imeli dnevne točne podatke o številu vozil, ampak jih nihče nikoli ni vprašal o tem.
Namesto raziskovanja, študij in podobno bi samo po telefonu vprašali mejno policijo in bi dobili vse podatke.
V bistvu se pri nas vedno načrtuje na podlagi nekih zastarelih podatkov.
Vsak vsaj malo razgledan človek ve, da se bo količina prometa povečala.
Ker je Slovenija zelo tranzitna država je ta faktor potrebno še bolj upoštevati.
V Sloveniji se je vedno napačno načrtovalo !!!
Ko so je pričelo z gradnjo Pomurske AC A5 je bil takratni promet 100 % večji, kot na začetku na načrtovanja.
Zato je ta AC brez odstavnega pasu in z omejitvijo 110km/h.
Še mimogrede kako so se takrat načrtovanja lotili šalabajzarsko.
Več tednov so šteli promet, angažirali so podjetje in študente v ta namen.
Zanimal jih je predvsem tovorni tranzitni promet.
Promet se je dnevno povečeval in, kot sem že navedel je bil ob pričetku gradnje bistveno višji, kot ob pričetku načrtovanja.
In tega ni upošteval nihče od načrtovwlcev in tudi ne od odgovornih politikov.
No, glede štetja in povečanja prometa.
Znanec, ki je takrat bil policist na mejnem prehodu Dolga vas je povedal, da so oni imeli dnevne točne podatke o številu vozil, ampak jih nihče nikoli ni vprašal o tem.
Namesto raziskovanja, študij in podobno bi samo po telefonu vprašali mejno policijo in bi dobili vse podatke.
V bistvu se pri nas vedno načrtuje na podlagi nekih zastarelih podatkov.
Vsak vsaj malo razgledan človek ve, da se bo količina prometa povečala.
Ker je Slovenija zelo tranzitna država je ta faktor potrebno še bolj upoštevati.
sporočil: 1.251
[0730ULtra3]Najbrž s tem nihče ne služi, to pač počnejo zato, ker lahko. Pa ni samo pri cestah tako. Poglej npr. gradbišče Šumi. Že ene tri leta gradijo eno ubogo stavbo, pri tem je cel čas zaprt pločnik in kolesarska steza, večino dneva tudi en vozni pas. Saj morajo za te zapore najbrž plačati, a to jih sploh ne moti, bodo pač za kakega jurja ali dva podražili kvadratni meter, pa bo. Ne pa tako kot bedaki v preostalem svetu, ki zaprejo javno površino za minimalev čas, v katerem se maksimalno potrudijo, da ta ne bo prekoračen. Si ne predstavljam, kako bi potekalo življenje v Shanghaju, če bi bile ceste in pločniki zaprti ves čas gradnje nebotičnikov.
O tem fantomskem tretjem pasu poslušamo že vsaj 15 let, storilo se ni pa še nič. Že zgolj z podaljšanjem uvozov/izvozov na avtocestinih križiščih bi odpravili marsikateri zastoj, ampak očitno pri nas tudi tega niso sposobni urediti.. Sanjati kako bo vseh teh problemov konec, ko bomo nekoč imeli urejeni javni prevoz, in da zato ne potrebujemo širših hitrih cest in avtocest, je pa itak totalno butasto in odrezano od realnosti.
sporočil: 31.954
Zadnja sprememba: najobj 12.06.2023 15:32
... Kaj nam bodo državna letala, če se moraš premikati po
jajcih, da prideš do recimo Velenja ali Ilirske Bistrice?
...... eh, že spet en pristranski članek na Financah brez vpogleda v širšo sliko, ki je Peter seveda ne vidi ... khmm, ker če bi Peter širšo sliko videl, bi mogoče le razumel, da brez državnih letal zaljubljeni wannabe mladenič Robi svojo mlado izbranko Tino to soboto ne bi mogel peljati siol.net/sportal/nog...kla-608767 na po prikazani igri ne glih najbolj spektakularni finale nogometne lige prvakov v Istanbul ...
P.S.: če se je Golob s Tino Gaber v Istanbul in nazaj kljub bedni premierski plači na svoje stroške peljal z rednim poletom iz Zagreba ali pa se je kljub prometnemu kolapsu na dolgo pot na zasebni obisk v Turčijo odpravil s svojim avtom, se mu seveda globoko opravičujem in našemu sončnemu kralju v opravičilo podarjam www.youtube.com/watc...ecMFtsdN3U poletnemu času primerni šlager enega izmed - ne ljubi se mi guglat, kdo je ta pjevač - v naših krajih ziher popularnih pevcev šlagerjev iz ene izmed bratskih republik bivše Juge ...
sporočil: 803
Novinar uglednega čćasopisa to logiko že razume (in jo lahko, res
lahko tudi argumentira!), trocki pa je tu bolj švoh, skladno s
svojim nickom.
sporočil: 10.368
[lojze1]... kot na primer lojz gleda na svet binarno. Janša: super, karkoli neJanša: zaEnKurc.
Novinar uglednega čćasopisa to logiko že razume (in jo lahko, res lahko tudi argumentira!), trocki pa je tu bolj švoh, skladno s svojim nickom.
sporočil: 803
Hvala na razsvetljenju. Zelo intelektualno, jaz sem sicer predvsem
delavec in 100% davkoplačevalec, kot vsi v moji družini.
sporočil: 10.368
[lojze1]Ne vem točno, kaj mi želiš povedati s tem. Kar bodi predvsem delavec. Blue collar. Roba za Kordiša in Mesca.
Hvala na razsvetljenju. Zelo intelektualno, jaz sem sicer predvsem delavec in 100% davkoplačevalec, kot vsi v moji družini.
sporočil: 7
Žal zdrava pamet ni kriterij za izbiro in potrditev
politikov.
Pri nas laiki in nepoznavalci odločajo o naši prihodnosti in nas vodijo ...... Narod, ki ga zastruplja malodušje zaradi nemoči in razočaranosti ne more biti produktiven.
Dober članek g. Peter Frankl.
Pri nas laiki in nepoznavalci odločajo o naši prihodnosti in nas vodijo ...... Narod, ki ga zastruplja malodušje zaradi nemoči in razočaranosti ne more biti produktiven.
Dober članek g. Peter Frankl.
sporočil: 7.993
Sem nekje napisal, da je baje Dars 10 let nazaj imel 2 ali 3
študije, da tretjega pasu sploh ne bomo potrebovali vsaj še 20
let.
Ko sem to 8,9 let nazaj izvedel, sem si rekel, da je očitno, da imamo zrolane ljudi na odgovornih mestih.. brez stika z realnostjo in brez občutka za prihodnost.
Potem pa dobimo razne Inštitute o trajni mobilnosti, financirane s strani države in EU, noter sedijo geografi in sociologi, ter na vso moč razpredajo, da ne potrebujemo tretjega pasu, češ da bo pol, ko ga bomo imeli, samo še slabše v prometu.
Očitno imamo zrolane kar v naših vrstah, ne vem, zakaj naj bi bila za vse kriva (politično šibka) ministrica. Predstavljajte si, da zmagaš na volitvah s pomočjo civilne družbe in potem ti ta nasprotuje (na državne stroške), če želiš kaj pametnega narediti.
Kaj bi Frankl naredil kot minister?... nič, malo pomodroval in potem ugotovil, da se je z mlini na veter težko boriti... ter nazadnje odstopil.
Ja, žal, potrebujemo, razsvetljenega absolutista, sicer se nič ne premakne. En tak tipični primerek je Janković, ki mu imajo vsi nekaj za očitati, a projekte izpelje... za razliko od drugih. Zokija malo ljudi mara, a človek projekt izpelje, navkljub 100 polenom. Sedaj se bo treba pa vprašati, koliko demokratov in korektnih filozofov želimo v oblastni operativi?
Ko sem to 8,9 let nazaj izvedel, sem si rekel, da je očitno, da imamo zrolane ljudi na odgovornih mestih.. brez stika z realnostjo in brez občutka za prihodnost.
Potem pa dobimo razne Inštitute o trajni mobilnosti, financirane s strani države in EU, noter sedijo geografi in sociologi, ter na vso moč razpredajo, da ne potrebujemo tretjega pasu, češ da bo pol, ko ga bomo imeli, samo še slabše v prometu.
Očitno imamo zrolane kar v naših vrstah, ne vem, zakaj naj bi bila za vse kriva (politično šibka) ministrica. Predstavljajte si, da zmagaš na volitvah s pomočjo civilne družbe in potem ti ta nasprotuje (na državne stroške), če želiš kaj pametnega narediti.
Kaj bi Frankl naredil kot minister?... nič, malo pomodroval in potem ugotovil, da se je z mlini na veter težko boriti... ter nazadnje odstopil.
Ja, žal, potrebujemo, razsvetljenega absolutista, sicer se nič ne premakne. En tak tipični primerek je Janković, ki mu imajo vsi nekaj za očitati, a projekte izpelje... za razliko od drugih. Zokija malo ljudi mara, a človek projekt izpelje, navkljub 100 polenom. Sedaj se bo treba pa vprašati, koliko demokratov in korektnih filozofov želimo v oblastni operativi?
sporočil: 1.251
[lojze1]Važno, da se družinska tradicija prenaša iz roda v rod ;)
Hvala na razsvetljenju. Zelo intelektualno, jaz sem sicer predvsem delavec in 100% davkoplačevalec, kot vsi v moji družini.
sporočil: 202
Zadnja sprememba: MatevzGroboljsek 13.06.2023 12:17
To sporočilo je izbrisal avtor (03.08.2023 09:10)
Strani: 1