Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek O kakšnih oderuških maržah pri trgovcih govori Golob?!
Strani: 1
V povprečju trgovci ustvarijo manj kot štiri cente dobička na evro prodanega blaga; Mercator in Tuš v čistih izgubah
Trgovci so lani povečali prihodke
Kljub večjim prihodkom manj dobičkaTe navedbe so kontradiktorne. Imamo 15,4% inflacijo pri hrani, pred dnevi je bil tukaj članek z navedbo, da se je prodaja živilskih trgovcev v zadnjem letu zmanjšala za dobrih 6%, zato vse navedeno ne more držati.
Ta o 4% marži tudi ne zveni čisto verjetna. Že glede na to, kakšne so razlike v cenah med posameznimi trgovci, pa gotovo nihče ne ne prodaja z izgubo.
lp, p
trgovec INTERŠPAR artikel RIO mare insalatisime po redni ceni prodaja po 6,17€. Pred nekaj tedni je na artikel nudil 50% popusta. V kolikor si arikel kupil v petek ali soboto si lahko uveljavil dodatnih 10% popusta. Upoštevaje vse navedne popuste si ta artikel lahko kupil za 2,78€ (oz s cca 55% popusta). In prepričan sem, da tudi pri takšnem popustu trgovec na tem artiklu ni ustvarjal izgube. .... toliko o jamranju trgovcev!
Na letni ravni je bil marca letos realni prihodek od prodaje v trgovini z živili za 8,3 odstotka manjši, poroča Surs. Prodaja na drobno še vedno upada. Aprila letos je bil realni letni prihodek od prodaje v primerjavi z aprilom 2022 manjši za 5,3 odstotka.
Res pa je pri 10% inflaciji pomemben podatek ali je pri številkah ta upoštevana ali ne.
Zna Golob take stvari dokaj prepričljivo povedati za laičnega opazovalca (povprečnega Slovenca), ampak tudi ti počasi spoznavajo da se njegovo govorjenje ne ujema z realnostjo. Slaba taktika na dolgi rok torej
[XSPIL]Možno je, da proizvajalec zniža ceno, bolje je tako, kot da trgovec ne proda izdelka in ga zaradi pretečenega roka vrne proizvajalcu.
trgovec INTERŠPAR artikel RIO mare insalatisime po redni ceni prodaja po 6,17€. Pred nekaj tedni je na artikel nudil 50% popusta. V kolikor si arikel kupil v petek ali soboto si lahko uveljavil dodatnih 10% popusta. Upoštevaje vse navedne popuste si ta artikel lahko kupil za 2,78€ (oz s cca 55% popusta). In prepričan sem, da tudi pri takšnem popustu trgovec na tem artiklu ni ustvarjal izgube. .... toliko o jamranju trgovcev!
[aimon]Ampak če proizvajalec zniža ceno, bo jasno to znižanje prevalil na tistega ribiča. Itak že ves čas poslušamo jamranja vseh v verigi, razen tistih, ki delajo in tistih, ki kupujejo na koncu. To so pa v principu isti. Od teh se pričakuje, da so pripravljeni delati za manjše plačilo, trošiti, in za kupljeno plačati več. Ker rast dobičkov se pač nikakor ne sme ustaviti.
Možno je, da proizvajalec zniža ceno, bolje je tako, kot da trgovec ne proda izdelka in ga zaradi pretečenega roka vrne proizvajalcu.
Wasa Original rženi kruhki:
Hofer 1.65€
Leclerc: 1,99€
Mercator: 2.39€
Spar: 2,55€
Če bi Hofer imel 0% marže, bi jo imel Spar 64%.
Da ne govorim o kopici letakov, ki konča po nabiralnikih. Bo kdo rekel, boj za kupca, ja, ok, ampak ta je prav tisti, ki na koncu to plača.
Dobro se spomnim prednovoletnih časov. Panetone v Sparu, močno (-30 ali celo -40%) znižan, še vedno 27€. Greš čez mejo in podoben panetone 7 do 8€.
Tako tudi z npr. olivami, parmezanom, testeninami, piškoti, kavo, olivnim oljem, itd...
No, pa še moj komentar na bilance, računovodstvo je pač raztegljiva stvar. Prikaz majhnega dobička ni nekaj tako posebnega, da je veliki in mali ne bi znali pofrizirati. Zelo enostavno, ne splača se prikazovati velikega dobička, zaradi davkov in zaradi javnega mnenja, ki se lahko obrne hitro proti tebi (kot smo pravkar videli).
lp
[XSPIL]Kupec morda razmišlja tako: rok trajanja na artiklu je šele v letu 2025, do takrat bom kupoval v Italiji, bolje je, da kupim artikle v Italiji. Na slovenskih policah artikli ostajajo, čeprav imajo dolg rok trajanja. Italijanski proizvajalec pa je razlog neprodaje vidi v visoki ceni v slovenskih trgovinah, bolje je, da jo zniža, kot da artikli niso prodani.
rok trajanja na artiklu je krepko v letu 2025 ...
Dobiček ali EBIT še popolnoma nič ne pove o tem, če so izdelki precenjeni ali ne.
Lahko nekdo odlično posluje in ima majhen dobiček.
Poznam podjetja, ki nikoli nimajo visokega dobička in jim ge zelo dobro.
Razlogov ne bom tukaj našteval.
V bistvu uredijo poslovanje in poslovne knjige tako, da je pač uradno dobička malo.
Vsakemu navadnemu človeku pa je jasno, da imajo ogromne marže, če lahko v akcijah izdelke znižajo za tretjino, polovico in podobno.
Cene enostavno prilagajajo trgu, kjer prodajajo.
Določene cene imajo tudi nekateri trgovci zelo podobne, kot bi se dogovorili.
Brez veze pisat dalje, ker nam je popolnoma jasno, da nas nategujejo, kolikor lahko.
Proizvajalci pa niso nič kaj drugačni.
Vedno jim kakšna situacija prav pride.
Enkrat vojna, drugič elektrika, potem suša, ali poplave.
Vsako stvar izkoristijo v svoj prid.
visoke cene v zivilskih trgovinah sicer odrazajo dejstvo, ds slovenci nocemo zapraviti 50 eur za frizerja, zato ostane dovolj denarja za specerijo
Veliki trgovci določajo cene po katerih kupujejo.
Kakšno večje proizvodno podjetje se mogoče še lahko malo pogaja.
Kaj veliko pa ne, ker imajo še ogromno drugih dobaviteljev.
Znanec, ki proizvaja neke izdelke manjših serij in jih prodaja pri znanem velike trgovcu mi je povedal, da so mu določili ceno, ki mu jo plačjo in plačilni rok 90 dni !!!!!!
Toliko o tem, kako so trgovci "ubogi" !!!
Strani: 1