Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Fantki z letali

Strani: 1

Froc sporočil: 2.033
[#3021752] 04.06.23 16:55
Odgovori   +    25
In za to bomo davkoplačevalci vsako leto plačali 100 do 200 mil. €. In nič imeli od tega. Imeli pa bodo vladniki in njihovi poslovni partnerji, ki imajo že sicer dovolj lastnega denarja, da si privoščijo normalno ceno karte, a bodo izsilili da jim jo plačamo davkoplačevalci iz proračuna. Njim subvencionirana cena sploh ni potrebna.
David69 sporočil: 96
[#3021753] 04.06.23 17:01
Odgovori   +    27
To bi bila spet vreča brez dna. Vsake toliko časa potrebne dokapitalizacije, ker itak bi bila vseskozi izguba, ne vem kakšni multiplikativni učinki - to je pa bolj zgodba za lahko noč.
Jože P. Damjan bo analiziral in verjetno dobro zaslužil, šivilja se pa tako ali tako rada ukvarja z letališči in avioni. Naslov članka je dober, fantkom bi dodal še punčke.
bigl sporočil: 18.363
[#3021756] 04.06.23 18:53
Odgovori   +    15
Tudi brez te "nove letalske družbe" je slovensko gospodarstvo beležilo rekordne rasti. Lep dan.
P.S.: V premislek, da so možne tudi druge mnogo ugodnješe rešitve, ki pa jih očitno tile ne najdejo, al pa se sploh ne potrudijo, da bi jih in bi raje razmetavali davkoplačevaski denar za svoj luksus.
bigl sporočil: 18.363
[#3021759] 04.06.23 19:08
Odgovori   +    10
Povprašal sem tudi OpenAi kaj meni o smiselnosti ustanovitve nove letalske družbe:
"
Odločitev o ustanovitvi nove letalske družbe v Sloveniji po bankrotu prejšnje je kompleksna in odvisna od različnih dejavnikov. Tu je nekaj ključnih vidikov, ki jih je treba upoštevati:

Analiza vzrokov za bankrot prejšnje letalske družbe: Pomembno je ugotoviti, kaj so bili glavni vzroki za propad prejšnje letalske družbe. Če so bili problemi strukturne narave ali so bili povezani z dejavniki, ki jih ni mogoče preprečiti, bi lahko to vplivalo na smiselnost ustanovitve nove družbe.

Tržna analiza: Pomembno je oceniti povpraševanje po letalskih storitvah na slovenskem trgu. Raziskati je treba konkurenco, možnosti rasti in tržne priložnosti. Če obstaja tržna niša, ki je trenutno neizpolnjena ali slabo pokrita, bi to lahko povečalo možnosti uspeha nove letalske družbe.

Poslovni model: Ustanovitev nove letalske družbe zahteva trden poslovni model, ki temelji na realnih finančnih projekcijah, oceni stroškov in prihodkov ter upravljanju tveganj. Pomembno je, da je podjetje sposobno doseči dovolj prihodkov, da pokrije svoje operativne stroške in doseže donosnost.

Upravljanje tveganj: Letalska industrija je znana po visokih stroških, veliki konkurenci in drugih tveganjih, kot so nihanje cen goriva, regulativne zahteve in globalne gospodarske razmere. Ustanovitev nove letalske družbe zahteva temeljito načrtovanje, upravljanje tveganj in finančno stabilnost.

Izkušnje in strokovnost: Ključnega pomena je imeti ekipo z izkušnjami in strokovnostjo na področju letalske industrije. Poznavanje industrije, operativnih postopkov, upravljanja letalske flote, trženja in poslovnih veščin so ključni za uspeh nove družbe.

Podpora države: Ustanovitev nove letalske družbe lahko zahteva podporo države v obliki finančnih spodbud, ugodnih regulativnih pogojev ali drugih oblik podpore. Pomembno je preučiti politično podnebje in odnos države do letalske industrije.

V skupnosti strokovnjakov in investitorjev obstajajo različna mnenja o smiselnosti ustanovitve nove letalske družbe po propadu prejšnje. Pomembno je opraviti temeljito analizo in presojo tveganj ter pretehtati vse dejavnike, preden se odločite za ustanovitev nove letalske družbe v Sloveniji." Lep dan.
londra sporočil: 406
[#3021769] 05.06.23 08:52
Odgovori   +    4
Kljucen problem!, ki pa ga nihce noce ( upa) omeniti, je Fraport. Ce bi upravljalec znizal cene svojih uslug, bi zanesljivo kaksna letalska druzba na Brnik organizirala bazo in preselila vsaj nekaj avionov. Fraport pa je zaenkrat nepopustljiv!

Strani: 1