Zasebnost
1 ura
Philipp Vorndran, investicijski strateg: Inflacija ni premagana. S svojim denarjem ravnajte takole
7 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
8 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
8 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
11 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
11 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
13 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
13 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
13 ur
Fantje igrajo monopoli 6
13 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
13 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
14 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
14 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
15 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
15 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
15 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
16 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.665
[#3021378] 27.05.23 19:45
Odgovori   +    4
Zakaj ene in iste da potem vlačijo agencijske delavce?
Froc sporočil: 2.033
[#3021388] 28.05.23 14:08
Odgovori   +    0
Ej, ej, ej. Če bi denar namenili v razvoj in razširitev polnilnega omrežja, bi ploskal. Tako pa od tega ne bomo imeli nič posebnega. Če govorite o razvoju, je najhujša kriza s polnilnim omrežjem, tu je napredek najbolj nujen, najbolj zaostajamo. Tako pa bodo od tega imeli nekaj samo proizvajalci avtov v Nemčiji in seveda te firme. Napredka za nas kot Slovence, pa ne bo videti.
0531Zavar sporočil: 1.323
[#3021389] 28.05.23 14:13
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: 0531Zavar 28.05.2023 14:15
Upam da avtoindustrija ne bo postala kot kmetijstvo, gospodarska panoga, ki se šlepa na subvencije.

Nemška avtomobilska industrija je namreč motor evropskega gospodarstva.
In še te bazira na vrednosti blagovne znamke, namreč Kitajci lahko naredijo tehnično gotovo boljši avto od nemškega, ampak ne bo nosil oznake BMW.

In to je vsa fora, zakaj mora evropska avto industrija preživeti, da bi tudi mi lahko preživeli (ker smo del tega sistema) :)
Froc sporočil: 2.033
[#3021392] 28.05.23 18:32 · odgovor na: 0531Zavar (#3021389)
Odgovori   +    0
Mislim da premijski trije proizvajalci ne bodo propadli, če le ga res kaj ne polomijo. Cena jih bo držala še nekaj časa, prav tako pretežno ICE ponudba v raznih kombinacijah za naslednjih deset do petnajst let. Samo če se trg res obrne v povsem električno smer, jih bi Kitajci povozili s kombinacijo cene in kakovosti, softwera in predvsem baterij. Na tem delu je tekma praktično že odločena, zato pravim da se brigajmo za svoje omrežje. To je faktor kjer EV stoji ali pade.

Strani: 1