Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.879
[#3020850] 15.05.23 19:45
Odgovori   +    6
No, ta stric sicer malo bolj razumno razmišlja od kakšnih drugih sanjačev, ki živijo nekje v oblakih.

Pa vseeno me je nasmejal, ko je rekel, da bo Porsche imel rešitev za " blokovce ".

No, ponekod že, marsikje pa ne.

Najbvolj je pa smešno, ker nekateri ne razumejo, da ne gre primerjati določenbih držav in mest med seboj, kot tudi ne Ljubljane in podeželja.

Eni pa iz svojih pisarn ne vidijo dlje, kot do Trzina.
FIN-544124 sporočil: 2.879
[#3020852] 15.05.23 19:53
Odgovori   +    1
Stvari se zapletajo in se še bodo.

orf.at/#/stories/3316859/
FIN-544124 sporočil: 2.879
[#3020853] 15.05.23 20:02
Odgovori   +    5
Hmm, ko Uršuli Lajnovi njeni lastni politiki obračajo hrbet in jo kritizirajo, je jasno, da je nekaj hudo, hudo narobe.

orf.at/stories/3316290/
0126Bacis sporočil: 3.032
[#3020862] 16.05.23 06:18
Odgovori   +    6
Pred nabavo električarja preberi ta 2 članka:

S 13 električnimi avtomobili smo se podali na pot v Dalmacijo.
www.zurnal24.si/avto...mg4-405911

Stanovalci bloka so na sestanku dali na mizo predlog, sledilo je tole
www.zurnal24.si/avto...ole-405563
MF-353411 sporočil: 12
[#3020868] 16.05.23 08:34
Odgovori   +    6
Kako boste premaknili npr. 100 el. vozil, ki bodo obtičala v večurnem zimskem zastoju, s praznimi baterijami?
primvla sporočil: 703
[#3020877] 16.05.23 10:03
Odgovori   +    0
ce bi se drzava malo potrudila in postudirala dnevne migrantske tokove in na tem delala azurno in ustrezno planirala in dimenzionirala transportne poti in sredstva, bi se celokupni promet (javni + osebni) precej pocenil, da ne omenjam clovek-ur, ki jih zapravljamo v kolonah. ce se bojimo javnega kot hudic kriza, za to obstajajo razpisi za privat realizatorje, same iniciative na takem nivoju (celo mesto ali regija npr.) pa privat sfera defakto ni zmozna.

dalje, kot dober planer bi lahko drzava zacela par pilotskih projektov na to (in pravzaprav vse ostale) temo v razlicnih regijah/mestih in potem zbrala na kup dobre prakse, jih prilagodila na lokalno okolje in razvijala zadevo generacijsko naprej. nekako podobno "verzioniranje" se grejo (ali pa so se sli) na nekem ministrstvu (mi je uslo iz glave katerem) na tajvanu.
hostamox sporočil: 8.460
[#3020879] 16.05.23 10:58 · odgovor na: primvla (#3020877)
Odgovori   +    0
[primvla]
ce bi se drzava malo potrudila in postudirala dnevne migrantske tokove in na tem delala azurno in ustrezno planirala in dimenzionirala transportne poti in sredstva, bi se celokupni promet (javni + osebni) precej pocenil, da ne omenjam clovek-ur, ki jih zapravljamo v kolonah. ce se bojimo javnega kot hudic kriza, za to obstajajo razpisi za privat realizatorje, same iniciative na takem nivoju (celo mesto ali regija npr.) pa privat sfera defakto ni zmozna.

dalje, kot dober planer bi lahko drzava zacela par pilotskih projektov na to (in pravzaprav vse ostale) temo v razlicnih regijah/mestih in potem zbrala na kup dobre prakse, jih prilagodila na lokalno okolje in razvijala zadevo generacijsko naprej. nekako podobno "verzioniranje" se grejo (ali pa so se sli) na nekem ministrstvu (mi je uslo iz glave katerem) na tajvanu.
Verjetno obstaja denar za take projekte, vprašanje pa koliko bi tak projekt stal...
primvla sporočil: 703
[#3020880] 16.05.23 11:42 · odgovor na: hostamox (#3020879)
Odgovori   +    1
ne gre za denar in projekt, gre za pristop. mobilnost resujejo stohasticno (in precej stihijsko) sedaj privatne iniciative kot so razna avtobusna in skiro "podjetja". vsekakor je to bolje kot nic, ampak je absolutno predalec od optimuma. jaz se tu ne mislim izpostavljat kot clovek z resitvijo, ampak ce bi drzava skoordinirala recimo car/skiro sharing na ravni obcine do prvega medobcinskega javnega prevoza, ki bi moral biti ustrezno frekventen in na ustrezno rezervirani trasi (vlak) in potem ko pride do vpadnice v vecje mesto isto na tisti strani oz. ustrezno plasirala in po potrebi celo menjavala poti in frekvence mestnega prevoza glede na dnevno razporeditev potreb in ce bi bili kaki parametri v zraku, jih se vedno lahko pilotsko testira na ravni hubov (mest/regij) in potem drobi v podezelje (obcine) in na vsake kvatre pobere in redistribuira dobre prakse in odstrani slabe, ne bi bilo nic narobe, zadevo bi se dalo postaviti z obstojeco infrastrukturo, zasebnimi partnerji, edin dodaten strosek bi bil vzpostavitev dobrega informacijskega sistema za odjemalce in par folka zbrcat na upravi, da zadevo logisticno izpeljejo. tu ne vidim nekih silnih investicij.
OgnjenAnto sporočil: 221
[#3020903] 16.05.23 19:17 · odgovor na: FIN-544124 (#3020852)
Odgovori   +    1
[]
Stvari se zapletajo in se še bodo.

orf.at/#/stories/3316859/
Stellantis čez 15 let zelo verjetno niti obstajal ne bo več.
Med tem, ko oni sanjajo in grozijo z ustavitvijo fabrike za baterije, drugi to že imajo in širijo biznis na nove trge.

youtu.be/lvSmMUdC_nA
FIN-544124 sporočil: 2.879
[#3020906] 16.05.23 22:08 · odgovor na: primvla (#3020877)
Odgovori   +    0
[primvla]
ce bi se drzava malo potrudila in postudirala dnevne migrantske tokove in na tem delala azurno in ustrezno planirala in dimenzionirala transportne poti in sredstva, bi se celokupni promet (javni + osebni) precej pocenil, da ne omenjam clovek-ur, ki jih zapravljamo v kolonah. ce se bojimo javnega kot hudic kriza, za to obstajajo razpisi za privat realizatorje, same iniciative na takem nivoju (celo mesto ali regija npr.) pa privat sfera defakto ni zmozna.

dalje, kot dober planer bi lahko drzava zacela par pilotskih projektov na to (in pravzaprav vse ostale) temo v razlicnih regijah/mestih in potem zbrala na kup dobre prakse, jih prilagodila na lokalno okolje in razvijala zadevo generacijsko naprej. nekako podobno "verzioniranje" se grejo (ali pa so se sli) na nekem ministrstvu (mi je uslo iz glave katerem) na tajvanu.
Dobro napisano.

Glede na promet, koncentracijo ljudi v glavnem mestu, pritisk na stanovanja in še kaj, sem pristaš decentralizacije.

Javni promet pa je na podeželju oziroma v manjših krajih povsem nekaj drugega, kot v Ljubljani ali drugih večjih mestih.

V Sloveniji je stotine vasi, kamor avtobus ni nikoli peljal in nikoli ne bo.

Da o vlaku ne pišem.
Z1 sporočil: 674
[#3020917] 17.05.23 09:29
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (02.06.2023 11:14)

Strani: 1