Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dušan Lukič, Moon: V prihodnje nas čaka ali nekoliko dražji osebni prevoz ali pa še bolj drag javni prevoz
Strani: 1
Pa vseeno me je nasmejal, ko je rekel, da bo Porsche imel rešitev za " blokovce ".
No, ponekod že, marsikje pa ne.
Najbvolj je pa smešno, ker nekateri ne razumejo, da ne gre primerjati določenbih držav in mest med seboj, kot tudi ne Ljubljane in podeželja.
Eni pa iz svojih pisarn ne vidijo dlje, kot do Trzina.
orf.at/stories/3316290/
S 13 električnimi avtomobili smo se podali na pot v Dalmacijo.
www.zurnal24.si/avto...mg4-405911
Stanovalci bloka so na sestanku dali na mizo predlog, sledilo je tole
www.zurnal24.si/avto...ole-405563
dalje, kot dober planer bi lahko drzava zacela par pilotskih projektov na to (in pravzaprav vse ostale) temo v razlicnih regijah/mestih in potem zbrala na kup dobre prakse, jih prilagodila na lokalno okolje in razvijala zadevo generacijsko naprej. nekako podobno "verzioniranje" se grejo (ali pa so se sli) na nekem ministrstvu (mi je uslo iz glave katerem) na tajvanu.
[primvla]Verjetno obstaja denar za take projekte, vprašanje pa koliko bi tak projekt stal...
ce bi se drzava malo potrudila in postudirala dnevne migrantske tokove in na tem delala azurno in ustrezno planirala in dimenzionirala transportne poti in sredstva, bi se celokupni promet (javni + osebni) precej pocenil, da ne omenjam clovek-ur, ki jih zapravljamo v kolonah. ce se bojimo javnega kot hudic kriza, za to obstajajo razpisi za privat realizatorje, same iniciative na takem nivoju (celo mesto ali regija npr.) pa privat sfera defakto ni zmozna.
dalje, kot dober planer bi lahko drzava zacela par pilotskih projektov na to (in pravzaprav vse ostale) temo v razlicnih regijah/mestih in potem zbrala na kup dobre prakse, jih prilagodila na lokalno okolje in razvijala zadevo generacijsko naprej. nekako podobno "verzioniranje" se grejo (ali pa so se sli) na nekem ministrstvu (mi je uslo iz glave katerem) na tajvanu.
[]Stellantis čez 15 let zelo verjetno niti obstajal ne bo več.
Stvari se zapletajo in se še bodo.
orf.at/#/stories/3316859/
Med tem, ko oni sanjajo in grozijo z ustavitvijo fabrike za baterije, drugi to že imajo in širijo biznis na nove trge.
youtu.be/lvSmMUdC_nA
[primvla]Dobro napisano.
ce bi se drzava malo potrudila in postudirala dnevne migrantske tokove in na tem delala azurno in ustrezno planirala in dimenzionirala transportne poti in sredstva, bi se celokupni promet (javni + osebni) precej pocenil, da ne omenjam clovek-ur, ki jih zapravljamo v kolonah. ce se bojimo javnega kot hudic kriza, za to obstajajo razpisi za privat realizatorje, same iniciative na takem nivoju (celo mesto ali regija npr.) pa privat sfera defakto ni zmozna.
dalje, kot dober planer bi lahko drzava zacela par pilotskih projektov na to (in pravzaprav vse ostale) temo v razlicnih regijah/mestih in potem zbrala na kup dobre prakse, jih prilagodila na lokalno okolje in razvijala zadevo generacijsko naprej. nekako podobno "verzioniranje" se grejo (ali pa so se sli) na nekem ministrstvu (mi je uslo iz glave katerem) na tajvanu.
Glede na promet, koncentracijo ljudi v glavnem mestu, pritisk na stanovanja in še kaj, sem pristaš decentralizacije.
Javni promet pa je na podeželju oziroma v manjših krajih povsem nekaj drugega, kot v Ljubljani ali drugih večjih mestih.
V Sloveniji je stotine vasi, kamor avtobus ni nikoli peljal in nikoli ne bo.
Da o vlaku ne pišem.
Strani: 1