Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Evropa v namišljenem svetu, kjer si z električnimi avti pokori svet
Strani: 1
sporočil: 8.295
Kitajci vladajo na trgu FV panelov, pri baterijah so že zdavnaj
spredaj v množični proizvodnji. Ker so baterije ključen strošek v
proizvodnji EV vozila, potem se ve kako in kaj.
Kitajci pa odločno stopajo na evropski trg. Bruselj noče Kitajcev, hoče Američane, Nemci hočejo ravno prav Kitajce, a jim Američani nagajajo...
... sedaj pa se Kitajci ponujajo celo za morebitne rešitelje ukrajinske industrije...
... ja, nič, se bo treba odločiti, ampak Kitajci že lep čas so na evropskih vratih, z eno nogo že noter. So jih Nemci in Švedi že pred časom povabili... in niso jih še odgnali. Tudi to ne želijo, mende.
Velike države v EU se bodo morale odločiti, kaj hočejo... in tudi malo bolj to Eu komisijo priviti, saj je ta že tud' gate prodala Amerigosom.
Kitajci pa odločno stopajo na evropski trg. Bruselj noče Kitajcev, hoče Američane, Nemci hočejo ravno prav Kitajce, a jim Američani nagajajo...
... sedaj pa se Kitajci ponujajo celo za morebitne rešitelje ukrajinske industrije...
... ja, nič, se bo treba odločiti, ampak Kitajci že lep čas so na evropskih vratih, z eno nogo že noter. So jih Nemci in Švedi že pred časom povabili... in niso jih še odgnali. Tudi to ne želijo, mende.
Velike države v EU se bodo morale odločiti, kaj hočejo... in tudi malo bolj to Eu komisijo priviti, saj je ta že tud' gate prodala Amerigosom.
sporočil: 11.135
EU in ZDA vodijo levicarski zblojenci. Levicarska Kitajska je bolj
racionalna. Ve, kaj dela. Zblojena zahodna levica proti vzhodni
levici. Stekleni pokrov nad EU, hja, pol sele bo manjkalo lufta.
sporočil: 6.006
[]Imaš prav mogoče moje razmišljanje da bo Rusija postala Kitajska kolonija in bo to za vse boljš.
Kitajci vladajo na trgu FV panelov, pri baterijah so že zdavnaj spredaj v množični proizvodnji. Ker so baterije ključen strošek v proizvodnji EV vozila, potem se ve kako in kaj.
Kitajci pa odločno stopajo na evropski trg. Bruselj noče Kitajcev, hoče Američane, Nemci hočejo ravno prav Kitajce, a jim Američani nagajajo...
... sedaj pa se Kitajci ponujajo celo za morebitne rešitelje ukrajinske industrije...
... ja, nič, se bo treba odločiti, ampak Kitajci že lep čas so na evropskih vratih, z eno nogo že noter. So jih Nemci in Švedi že pred časom povabili... in niso jih še odgnali. Tudi to ne želijo, mende.
Velike države v EU se bodo morale odločiti, kaj hočejo... in tudi malo bolj to Eu komisijo priviti, saj je ta že tud' gate prodala Amerigosom.
sporočil: 8.295
Mah, na kraju si bodo Rusi, Kitajci, Angleži, Američani in Poljaki
to ubogo Ukrajino razkosali. Ništa od nje ne ostade... Kitajci pa,
ja, bodo delali biznis tudi z Rusi. Kolikor pač lahko.
sporočil: 24
Bravo napisanemu. Edini mote katerega so imeli evropejci se je z
prehodom na električne avtomobile izgubil. Sploh nevem kaj bo imela
evropa še za ponudit in konkurirat pri celotnih izdelkih?(software
ne, elektronika ne, z elek. avtomobili izgubili bodo edini mote).
Mogoče če kdo drug ve in če lahko deli jaz ne vidim več...
sporočil: 1.627
[]
Kitajci vladajo na trgu FV panelov, pri baterijah so že zdavnaj spredaj v množični proizvodnji. Ker so baterije ključen strošek v proizvodnji EV vozila, potem se ve kako in kaj.
Kitajci pa odločno stopajo na evropski trg. Bruselj noče Kitajcev, hoče Američane, Nemci hočejo ravno prav Kitajce, a jim Američani nagajajo...
... sedaj pa se Kitajci ponujajo celo za morebitne rešitelje ukrajinske industrije...
... ja, nič, se bo treba odločiti, ampak Kitajci že lep čas so na evropskih vratih, z eno nogo že noter. So jih Nemci in Švedi že pred časom povabili... in niso jih še odgnali. Tudi to ne želijo, mende.
Velike države v EU se bodo morale odločiti, kaj hočejo... in tudi malo bolj to Eu komisijo priviti, saj je ta že tud' gate prodala Amerigosom.
Ne želi si prevlade Kitajcev, ker za njih je važen profit za Kitajsko, za ostalo jih pa prav malo briga :)
www.youtube.com/watc...-b2nw&t=1s
sporočil: 8.295
Kitajec se je vedno le učil pri - Amerigosu. Kar je slednji naumio,
on še bolje pokopira. No, pri sledenju profita takisto.
sporočil: 1.627
[]Ti se pa odloči kateremu boš podložen. Amerigose smo sprobali v minulih 50 letih (in gre, vsaj vemo na čem smo) , Kitakjce pač še ne poznamo.
Kitajec se je vedno le učil pri - Amerigosu. Kar je slednji naumio, on še bolje pokopira. No, pri sledenju profita takisto.
Si pa mislim da predvsem kulturološko, ideološko, socialno, politično, (o rasi ne bi razpravljal, ker je občutljiva tema :) pač niso združljivi z nami.
sporočil: 833
Letala.
Za sedaj imamo potniška letala.
Ampak tud pri tem se Evropa zafrkava iz belega kruha in dobesedno sili Ruse (in Kitajce) da investirajo v konkurenčno proizvodnjo.
Pa prednost imamo pri izdelavi čipov, ker imamo največ Vredno tovarno na svetu -ASML. in tud tu se zaradi sledenju ameriški geopolitiki delamo norca iz belega kruha, ker drugega kot tole sankcioniranje Kitajcev pri nakupu photolitografskih naprav, to ne moremo imenovat. Kitajci bodo zdaj pač investirali v razvoj, kot zmešani in ščasoma ujeli ASML. Tudi če ne popolnoma pa vsekakor dovolj, da jih ne bo motilo pri izdelavi telefonov, računalnikov in ostale robe ki generira 80% prometa.
škoda takole uničevat svoje prednosti.
Za sedaj imamo potniška letala.
Ampak tud pri tem se Evropa zafrkava iz belega kruha in dobesedno sili Ruse (in Kitajce) da investirajo v konkurenčno proizvodnjo.
Pa prednost imamo pri izdelavi čipov, ker imamo največ Vredno tovarno na svetu -ASML. in tud tu se zaradi sledenju ameriški geopolitiki delamo norca iz belega kruha, ker drugega kot tole sankcioniranje Kitajcev pri nakupu photolitografskih naprav, to ne moremo imenovat. Kitajci bodo zdaj pač investirali v razvoj, kot zmešani in ščasoma ujeli ASML. Tudi če ne popolnoma pa vsekakor dovolj, da jih ne bo motilo pri izdelavi telefonov, računalnikov in ostale robe ki generira 80% prometa.
škoda takole uničevat svoje prednosti.
sporočil: 24
Za letala nevem, sicer ni mi čisto logično zakaj bi bilo tako saj
evropska delovna sila je veliko dražja od kitajske in verjento ni
tako težko kopirat letala.
Glede nizozemske naprave za proizvodnjo čipov se mi zdi tudi čisto neka zgodba internet youtube innfluencerjev. Tako napravo kopirat če bo sila ni težko zaenkrat je verjtno zaščitena z mednarodnimi patenti kateri ne bodo veliko vredni v primeru da se konflikt zaostruje z različnimi sankcijami. Verjento bo enako z vsemi ostalimi patenti katere imajo zahodne korporacije trenutno. To itak Kitajska nikoli ni čisto spoštovala in je bolj povezano s tem da se je delalo lepo.
Glede nizozemske naprave za proizvodnjo čipov se mi zdi tudi čisto neka zgodba internet youtube innfluencerjev. Tako napravo kopirat če bo sila ni težko zaenkrat je verjtno zaščitena z mednarodnimi patenti kateri ne bodo veliko vredni v primeru da se konflikt zaostruje z različnimi sankcijami. Verjento bo enako z vsemi ostalimi patenti katere imajo zahodne korporacije trenutno. To itak Kitajska nikoli ni čisto spoštovala in je bolj povezano s tem da se je delalo lepo.
sporočil: 215
Le kaj se je zgodilo, da "Miloš živi trajnostjo" napiše kaj takega
proti e-avtom? Halo? Ali je še koga srečala pamet, ali pa se meni
to samo zdi?
Že vseskozi trobentam, da je e-avto nišni proizvod za uporabo po mestih in za kratke relacije. Ne pa da sedaj dojčerji delajo recimo tiste svoje skoraj 3 tonske bemflne 7 s 105 kWh baterijo, ki te pošasti pri vsej teži in moči ne pripelje več kot 250 km normalne vožnje. Kaj je prosim lepo tukaj trajnostnega?! Za pol Konga kobalta bodo porabili za te pošasti. Pa kdo je tu nor?
Poglejte si "trajnostno" Norveško (ki se koplje v denarju od prodaje njihove načrpane "trajnostne" nafte), kjer se ob koncih tednov vijejo kolone na polnlnicah za e-avte. Se želite tako prevažati v bodoče?
Kam je šla pamet? Vsi ko svinje v buče!
Že vseskozi trobentam, da je e-avto nišni proizvod za uporabo po mestih in za kratke relacije. Ne pa da sedaj dojčerji delajo recimo tiste svoje skoraj 3 tonske bemflne 7 s 105 kWh baterijo, ki te pošasti pri vsej teži in moči ne pripelje več kot 250 km normalne vožnje. Kaj je prosim lepo tukaj trajnostnega?! Za pol Konga kobalta bodo porabili za te pošasti. Pa kdo je tu nor?
Poglejte si "trajnostno" Norveško (ki se koplje v denarju od prodaje njihove načrpane "trajnostne" nafte), kjer se ob koncih tednov vijejo kolone na polnlnicah za e-avte. Se želite tako prevažati v bodoče?
Kam je šla pamet? Vsi ko svinje v buče!
sporočil: 1.050
Zadnja sprememba: milos9 26.03.2023 20:19
[]Nisem proti e-avtom, v komentarju je tudi odstavek kjer opisujem domače "sožitje" z električnim avtom.
Le kaj se je zgodilo, da "Miloš živi trajnostjo" napiše kaj takega proti e-avtom? Halo? Ali je še koga srečala pamet, ali pa se meni to samo zdi?
Že vseskozi trobentam, da je e-avto nišni proizvod za uporabo po mestih in za kratke relacije. Ne pa da sedaj dojčerji delajo recimo tiste svoje skoraj 3 tonske bemflne 7 s 105 kWh baterijo, ki te pošasti pri vsej teži in moči ne pripelje več kot 250 km normalne vožnje. Kaj je prosim lepo tukaj trajnostnega?! Za pol Konga kobalta bodo porabili za te pošasti. Pa kdo je tu nor?
Poglejte si "trajnostno" Norveško (ki se koplje v denarju od prodaje njihove načrpane "trajnostne" nafte), kjer se ob koncih tednov vijejo kolone na polnlnicah za e-avte. Se želite tako prevažati v bodoče?
Kam je šla pamet? Vsi ko svinje v buče!
A poudarjam, da niso za vse in, da bo za marsikaj potrebno še poskrbeti, da bodo učinki celotne verige trajnostni.
Sporočilo članka je drugje, v makroekonomskem položaju Evrope, ki je daleč od birokratskih iluzij. Preberi si Juretov intervju s Huitemo, dobro opiše stanje duha Bruslja.
Miloš
sporočil: 236
"Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan." Slovenci sedaj že
vemo, da so bile res sanje. Tokrat sanjajo evropski birokrati o CO2
nevtralni družbi. Idealno, a velja tista " za ideale umiru budale".
sporočil: 920
"Cena litra e-goriva, ki ga ta hip izdelujejo le na jugu Čila, je
trenutno 45 evrov na liter, do leta 2030 naj bi upadla na dva evra,
kar pomeni tržno ceno okoli tri evre in več kot 200 evrov za
70-litrsko posodo za gorivo." Se ne izide. Vprašanje je ali bo cena
s 45 evrov/l padla na 2 evra/l. In seveda je vprašanje prevoznih
stroškov in trošarin, ki so politiki potrebne, da financira svoje
"vizije". Če vzamemo še družbeno ekonomske spremembe, ki jih svet
pričakuje do leta 2035, zaradi nesposobnih voditeljev zahodnega
sveta tudi visoko inflacijo, potem je rezultat porazen. Kar je
optimistično je možen tehnološki razvoj do katerega pride vedno v
kriznih časih in ne pozabiti na Indijo!
sporočil: 11.135
Levica vedno zaseze VSE premozenje in z njim upravlja. Se bori za
javno proti zasebnemu. Ucinkovito in uspesno ali pa neucinkovito in
neuspesno. Kitajska partija uspesno vlada, nadvladala bo neuspesne
po vsem svetu.
sporočil: 1.051
[slovenecnb1]Zelo priporočam v branje:
. . .
Imaš prav mogoče moje razmišljanje da bo Rusija postala Kitajska kolonija in bo to za vse boljš.
What you need to know about Russia-China relations, but were afraid to ask (Fyodor Lukyanov, RT International, 26 mar 2023)
www.rt.com/news/5736...and-china/
sporočil: 1.051
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 27.03.2023 11:54
[]Bravo! Ponavljam (zgornji) komentar.
Le kaj se je zgodilo, da "Miloš živi trajnostjo" napiše kaj takega proti e-avtom? Halo? Ali je še koga srečala pamet, ali pa se meni to samo zdi?
Že vseskozi trobentam, da je e-avto nišni proizvod za uporabo po mestih in za kratke relacije. Ne pa da sedaj dojčerji delajo recimo tiste svoje skoraj 3 tonske bemflne 7 s 105 kWh baterijo, ki te pošasti pri vsej teži in moči ne pripelje več kot 250 km normalne vožnje. Kaj je prosim lepo tukaj trajnostnega?! Za pol Konga kobalta bodo porabili za te pošasti. Pa kdo je tu nor?
Poglejte si "trajnostno" Norveško (ki se koplje v denarju od prodaje njihove načrpane "trajnostne" nafte), kjer se ob koncih tednov vijejo kolone na polnlnicah za e-avte. Se želite tako prevažati v bodoče?
Kam je šla pamet? Vsi ko svinje v buče!
(...)
sporočil: 833
[cybermkk]Oboje so izjemno zahtevni tehnološki sklopi, sestavljeni iz izjemno zahtevnih tehnoloških sklopov. verjetno ti nima smisla tule razlagat zakaj in v čem je težava izdelave letalskih motorjev in zakaj to zmore samo 5 držav na svetu, čeprav se vse večje države matrajo, da bi to osvojile, nekatere že desetletja.
Za letala nevem, sicer ni mi čisto logično zakaj bi bilo tako saj evropska delovna sila je veliko dražja od kitajske in verjento ni tako težko kopirat letala.
Glede nizozemske naprave za proizvodnjo čipov se mi zdi tudi čisto neka zgodba internet youtube innfluencerjev. Tako napravo kopirat če bo sila ni težko zaenkrat je verjtno zaščitena z mednarodnimi patenti kateri ne bodo veliko vredni v primeru da se konflikt zaostruje z različnimi sankcijami. Verjento bo enako z vsemi ostalimi patenti katere imajo zahodne korporacije trenutno. To itak Kitajska nikoli ni čisto spoštovala in je bolj povezano s tem da se je delalo lepo.
Litografske naprave ASML ne zmore kopirat nihče. Se že desetletje matrajo japonci, Korejci, Kitajci, pa noben ne pride niti blizu. Govorimo o napravi, ki zmore osvetljevati velike količine fabov pri 3 milijardinakah metra.
Strani: 1