Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#3015761] 08.02.23 08:58
Odgovori   +    1
Raje kupim dražji evropski ali japonski avto, kot pa kitajskega. Pa tudi tesle se ne bom branil:-). Lep dan.
OgnjenAnto sporočil: 220
[#3015764] 08.02.23 09:20 · odgovor na: bigl (#3015761)
Odgovori   +    12
[bigl]
Raje kupim dražji evropski ali japonski avto, kot pa kitajskega. Pa tudi tesle se ne bom branil:-). Lep dan.
Večina Tesel za EU je proizvedena na Kitajskem. Pa še tiste, ki niso, imajo preko 50% komponent Made in China. Najkakovostnejše Tesle pa prihajajo iz Šangaja.

Evropska avto industrija je pa tik pred množičnim propadanjem in odmiranjem.
Se je stavilo na napačne tehnologije na eni strani, na drugi strani so tudi energetske in surovinske osnove v riti. Tako je, če greš ukinjati nuklearke in se preklapljati na ruski plin, potem ko spoznaš to zmoto, greš pa v drugo, da bodo veternice in solarni paneli rešili ta problem, pa ga ne bodo.
Gospodarska rast je vedno povezana s ceno energije. Tista država, ki bo imela najcenejšo ceno kWh energije, ter jo bo lahko prozvajala v obilici, bo vse druge ekonomsko deplasirala. In tu zmaga samo jederska energija, vse dokler ne ukrotimo jederske fuzije. Veternice in solarni paneli pa bodo v postfuzijskem času samo še za na odpad.
0513ANITO sporočil: 10.814
[#3015770] 08.02.23 09:43 · odgovor na: OgnjenAnto (#3015764)
Odgovori   +    18
[OgnjenAnto]
> [bigl]
> Raje kupim dražji evropski ali japonski avto, kot pa kitajskega. Pa tudi tesle se ne bom branil:-). Lep dan.

Večina Tesel za EU je proizvedena na Kitajskem. Pa še tiste, ki niso, imajo preko 50% komponent Made in China. Najkakovostnejše Tesle pa prihajajo iz Šangaja.

Evropska avto industrija je pa tik pred množičnim propadanjem in odmiranjem.
Se je stavilo na napačne tehnologije na eni strani, na drugi strani so tudi energetske in surovinske osnove v riti. Tako je, če greš ukinjati nuklearke in se preklapljati na ruski plin, potem ko spoznaš to zmoto, greš pa v drugo, da bodo veternice in solarni paneli rešili ta problem, pa ga ne bodo.
Gospodarska rast je vedno povezana s ceno energije. Tista država, ki bo imela najcenejšo ceno kWh energije, ter jo bo lahko prozvajala v obilici, bo vse druge ekonomsko deplasirala. In tu zmaga samo jederska energija, vse dokler ne ukrotimo jederske fuzije. Veternice in solarni paneli pa bodo v postfuzijskem času samo še za na odpad.
Namesto, da bi EU proizvajalci delali normalne ante za normalen danar, so v 2 letih praktično ukinili ali zreducirali avte z bencin/diesel motorjem na nulo...Veliki avti, ki bi v TOP verzijah morali imeti V6 motorje imajo sedaj 1000ccm tricilinderske mlinčke, kot edino PowerPlant... Cene pa od 50-60 k€ naprej..To si pač kupci ne morejo privoščit... Z električarji je pa še slabše...
Morbus sporočil: 126
[#3015772] 08.02.23 09:48 · odgovor na: bigl (#3015761)
Odgovori   +    6
Nemski avti, ki jih je na nasih cestah polno so vsi 90% sestavljeni z deli iz kitajske ravno tako vsa elektronika..pri francozih ni nic kaj drugace..
bigl sporočil: 18.363
[#3015777] 08.02.23 10:49 · odgovor na: OgnjenAnto (#3015764)
Odgovori   +    3
Vse je pod kontrolo Tesle. Lahko in dejansko kitajci z "obratnim inženiringom" prekopirajo vse živo, a original je original. Tudi Stihl in ogromno drugih imajo fabrike, ampak ne brez svojega vodenja in kontrole tega ne prepustijo kitajcem.
Primer dragih ur je pokazal, da so se celo v originalni fabriki namatrali, da so odkrili razlike. Lep dan.
MAN-1465775 sporočil: 106
[#3015813] 09.02.23 08:08
Odgovori   +    2
Dobre novice streznitve za prepotentne avto industrialce. Pred 20 leti so ukinjal vsakega evro dobavitelja in selili njegovo proizvodnjo na Kitajsko, samo zato ker je bil Evropejec dražji za par centov. Učenec se je naučil od učitelja, sedaj se plima obrača. Ne vidim nič slabega, da evro avtoindustrijo pretrese realnost trga.
FIN-539101 sporočil: 4
[#3015829] 09.02.23 10:57
Odgovori   +    2
Spoštovani, Prejšnji teden vozil LINK$CO www.lynkco.com/en/car priključni hibrid po franciji. Avto je super. Izgleda, da so vzeli od vsakega avtomobila nekaj, pa ne v slabem pomenu. Spredaj ga zamenjaš za porše, zadaj kot RAV4. Notranja izdelava na visokem nivoju. Udoben in prostoren ter enostaven za vožnjo. Lynk & Co is a Chinese-Swedish automobile brand owned by Geely Automobile Holdings.
Na povezavi je test Avtogefuhl: www.youtube.com/watc...pRrouLTK7E

Strani: 1