Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
[#3012800] 12.12.22 09:09
Odgovori   +    3
Tole bo pa zanimivo spremljat naprej.
hostamox sporočil: 8.460
[#3012803] 12.12.22 09:55 · odgovor na: Gustl (#3012800)
Odgovori   +    0
[Gustl]
Tole bo pa zanimivo spremljat naprej.

Prevozi.org so že koliko časa na trgu..(ne vem, če so še), nekaj podbnega je že imela Toyota, mogoče ste pisali celo vi.

Po mojih osebnih oz ženinih izkušnjah:), je to težko uskladit, da je vsem ok.
Če prihajaš nekje iz periferije boš še vedno rabil avto, da prideš do skupne točke pobiranja.
Zanimiv je mogoče klinični, ker nimaš parkingov, je pa problem, ker zdravstveniki težko končajo na točno uro. Ni ravno proizvodnja :).

Vsekakor je zanimivo, a nekega preboja ne bo, oz bo na nivoju delavskih avtobusov.
crt sporočil: 27.196
[#3012805] 12.12.22 10:07
Odgovori   +    8
ne se zdaj smejat, ne vozim avta, delam od doma, skratka nimam pojma, vseeno pa me zanima - a ni tukaj na mestu komentar "o lej, izumili so avtobus" ?
hostamox sporočil: 8.460
[#3012809] 12.12.22 10:18 · odgovor na: crt (#3012805)
Odgovori   +    0
[]
ne se zdaj smejat, ne vozim avta, delam od doma, skratka nimam pojma, vseeno pa me zanima - a ni tukaj na mestu komentar "o lej, izumili so avtobus" ?
Bullshits jobs pa to.
Zanimivo je mogoče s strani kompjuteršev, naredit nek dober algoritem, preskušanje kakih novih rešitev in v hype družbeni odgovornosti in seveda se ti lahko najde cvetka : "Glej imaš omogočen prevoz iz rovt, nemi zdej jamrat, da ni parkirplacov oz so dragi." :)
Korazijan sporočil: 386
[#3012810] 12.12.22 10:19 · odgovor na: crt (#3012805)
Odgovori   +    3
1. Avtobus ne vozi od vrat do vrat.
2 Te povezave so naštimali na relacijah, kjer je premalo prostora na avtobusih (ali vlakih). Če prav razumem, je ideja ustvarit alternativo za avto (ne toliko za JPP, zato tudi niso šli v prvi fazi na relacije, kjer JPP koliko toliko deluje ali je dovolj zmogljivosti).
3. Avtobusi so del rigidnega sistema JPP, kjer bi morali že letos septembra z novim razpisom dobiti 20% večjo dostopnost, pa je razpis spet padel.
crt sporočil: 27.196
[#3012812] 12.12.22 10:42 · odgovor na: Korazijan (#3012810)
Odgovori   +    1
aha ok, spregledal sem ta del od vrat do vrat, hvala. po tej plati se slisi precej pogumno (ko pomislis na razliko med vlakom/busom, ki ne ustavlja pogosto in tistim, ki ja).
Gustl sporočil: 13.629
[#3012813] 12.12.22 10:47 · odgovor na: crt (#3012805)
Odgovori   +    0
[]
ne se zdaj smejat, ne vozim avta, delam od doma, skratka nimam pojma, vseeno pa me zanima - a ni tukaj na mestu komentar "o lej, izumili so avtobus" ?
Ja, ampak z današnjo tehnologijo sta UX in učinkovitost lahko precej boljša.
Korazijan sporočil: 386
[#3012814] 12.12.22 10:54 · odgovor na: crt (#3012812)
Odgovori   +    3
Pa če pomisliš, da moraš iz recimo Kamnika najprej v center LJ, nato pa še na lokalni bus do BTC, če si tam zaposlen, potem greš raje na avto.net in kupiš stari avto.
Gustl sporočil: 13.629
[#3012815] 12.12.22 10:55 · odgovor na: crt (#3012812)
Odgovori   +    1
[]
aha ok, spregledal sem ta del od vrat do vrat, hvala. po tej plati se slisi precej pogumno (ko pomislis na razliko med vlakom/busom, ki ne ustavlja pogosto in tistim, ki ja).
Kot razumem, se bo vozilo s kombiji, kar je takoj lažja logistika za od vrat do vrat. Imajo tudi že izkušnje glede tega, ker že sedaj njihova storitev tako deluje.

Meni se sliši zanimivo. Sovražim sedet v avtu v koloni za volanom. Če nisem za volanom, sem lahko precej dlje v koloni (če imam baterijo in signal :)
Gustl sporočil: 13.629
[#3012816] 12.12.22 11:01 · odgovor na: Gustl (#3012815)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> []
> aha ok, spregledal sem ta del od vrat do vrat, hvala. po tej plati se slisi precej pogumno (ko pomislis na razliko med vlakom/busom, ki ne ustavlja pogosto in tistim, ki ja).

Kot razumem, se bo vozilo s kombiji, kar je takoj lažja logistika za od vrat do vrat. Imajo tudi že izkušnje glede tega, ker že sedaj njihova storitev tako deluje.

Meni se sliši zanimivo. Sovražim sedet v avtu v koloni za volanom. Če nisem za volanom, sem lahko precej dlje v koloni (če imam baterijo in signal :)
btw... Uber Pool comes to mind... www.uber.com/au/en/r.../uberpool/
FIN-544124 sporočil: 2.878
[#3012820] 12.12.22 11:46
Odgovori   +    2
Največji problem je, ker se veliko vsega ali skoraj vse koncentrira v večjih centrih.

Centralizacija se še vedno dogaja.

Karkoli se bo uvedlo se bodo še zmjeraj prevelike mase ljudi zjutraj valile v velika mesta in predvsem v Ljubljano in popoldan v obratni smeri.

In ne samo prevoz. Zato je problem tudi pri nepremičninah, ki so zaradi vsega tega in še raznih špekulacij in napremičninskih lobijev hudo predraga.

V Sloveniji je prepotrebna regionalizacija in prenos določenih služb na regije.

Večkrat berem stvari in dogajanja, kot bi bila Slovenija Ljubljana in radius 50km okrog nje.
hostamox sporočil: 8.460
[#3012825] 12.12.22 12:04 · odgovor na: Gustl (#3012815)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> []
> aha ok, spregledal sem ta del od vrat do vrat, hvala. po tej plati se slisi precej pogumno (ko pomislis na razliko med vlakom/busom, ki ne ustavlja pogosto in tistim, ki ja).

Kot razumem, se bo vozilo s kombiji, kar je takoj lažja logistika za od vrat do vrat. Imajo tudi že izkušnje glede tega, ker že sedaj njihova storitev tako deluje.

Meni se sliši zanimivo. Sovražim sedet v avtu v koloni za volanom. Če nisem za volanom, sem lahko precej dlje v koloni (če imam baterijo in signal :)
Če bo šlo tole dejansko od vrat do vrat to pomeni dodatnih deset minut na prevoz, ustavljanje, vstop, vključitev v promet.
In deset minut zjutraj lahko pomeni precej :), sploh za ljudi, ki so vajeni avta.
Gustl sporočil: 13.629
[#3012828] 12.12.22 12:15 · odgovor na: hostamox (#3012825)
Odgovori   +    0
[hostamox]

Če bo šlo tole dejansko od vrat do vrat to pomeni dodatnih deset minut na prevoz, ustavljanje, vstop, vključitev v promet.
In deset minut zjutraj lahko pomeni precej :), sploh za ljudi, ki so vajeni avta.
Tu vskočijo podatki in algoritmi in se da marsikaj narediti učinkoviteje.

Kdor bo to primerjal z avtom in se razburjal, da kombi ni ustavil, da skoči v čistilnico, ta ni target group.

Nekaj je treba narest. Pain obstaja. Javni prevoz tega ne bo rešil. Zato se mi taki testi zdijo dobrodošli.

Ampak kot pravijo, problem bo najbrž v "neobdavčenem nadomestili za prevoz na delo", ker to je v veliko primerih pač del plačila za delo in če bo vplivalo na to, ne bo dosti kandidatov.

Strani: 1