Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.032
[#3005745] 07.09.22 09:14
Odgovori   +    6
Dober intervju, stric očitno veliko ve.

Torej je čas da se ga utiša/zamenja, saj moti posvečene %-managerje.
lojze1 sporočil: 784
[#3005750] 07.09.22 10:22
Odgovori   +    2
Dober, korekten in realen prikaz stanja v avtobusnem prometu. Nakup Nomaga s strani železnic ni posrečena rešitev, mislim, da državno podjetje in lastnik Nomaga rešujeta druge probleme. Je pa Kotar povedal politiki: brezplačni prevozi niso brezplačni. Plačujejo jih davkoplačevalci, nekatere stroške pa tudi avtobusne postaje (kar jim znižuje dobičkanosnost).
FIN-544124 sporočil: 2.879
[#3005769] 07.09.22 12:13
Odgovori   +    2
Kot sem že pisal pri prispevku o Železniški postaji.

Enako je tukaj.

Obvezno načrtovanje države in občine skupaj za dobrobit ljudi.

Vse te storitve bi morale biti izključno v lasti države in ne zasebnikov

Vse osnovne javne storitve so za ljudi in ni pomemben dobiček.

Ko se prične gledat na dobiček potem trpi kvaliteta storitev.

Marsikje v razvitih zahodnih državah imajo zelo dobro sodelovanje in povezave med železniškim in avtobusnim prometom.

Mimogrede. Kupiš karto za vlak in se lahko potem tudi voziš v večjem mestu z javnim prometom. Z avtobusi in tramvaji !!!!

Strani: 1