Strani: 1

doberman sporočil: 68
[#2998649] 03.06.22 10:08
Odgovori   +    3
Še marca je veljalo tole: "Tesla naj bi v Berlinu v prvi fazi zaposlovanja odprla več kot osem tisoč delovnih mest, in to s precej lepimi plačami – te naj ne bi bile nižje od 2.700 evrov neto na mesec. Povprečna mesečna plača v Brandenburgu je sicer manj kot 2.500 evrov.

Da so načrti glede tovarne veliki, ne skriva niti Musk. Po njegovem je nemška gigatovarna glavna za Tesline globalne ambicije. Čez čas naj bi letno proizvedla okoli pol milijona avtomobilov, zaposlovala pa celo do 40 tisoč ljudi. Šlo bo tudi za glavno proizvodno bazo v Evropi, iz katere bo Tesla oskrbovala hitro rastoči in pa tudi vse bolj konkurenčen trg električnih vozil."
ogo sporočil: 3.087
[#2998652] 03.06.22 10:29 · odgovor na: doberman (#2998649)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: ogo 03.06.2022 10:30
[doberman]
Še marca je veljalo tole: "Tesla naj bi v Berlinu v prvi fazi zaposlovanja odprla več kot osem tisoč delovnih mest, in to s precej lepimi plačami – te naj ne bi bile nižje od 2.700 evrov neto na mesec. Povprečna mesečna plača v Brandenburgu je sicer manj kot 2.500 evrov.

Da so načrti glede tovarne veliki, ne skriva niti Musk. Po njegovem je nemška gigatovarna glavna za Tesline globalne ambicije. Čez čas naj bi letno proizvedla okoli pol milijona avtomobilov, zaposlovala pa celo do 40 tisoč ljudi. Šlo bo tudi za glavno proizvodno bazo v Evropi, iz katere bo Tesla oskrbovala hitro rastoči in pa tudi vse bolj konkurenčen trg električnih vozil."
Glede na to, da dobav Tesel preprosto ni in so čakalni roki leto plus, ko so marca bili samo 3 mesece, je jasno, da je prodaja padla.
Prodaja pa je takrat, ko stranka avto dobi, saj takrat avto plača.

Pomeni, da ima Tesla sedaj enormen izpad prihodkov od prodaje zaradi zamika dobav za dodatnega pol leta.

Zajeb je pa čisto osnovni. Neporihtana logistika in neporihtani dobavitelji. Lahko sanjaš ne vem kaj, ma če osnovnih materijalov za tvoje avte ni, je problem. Enako, če si na Kitajskem postavil fabriko, ki jo je partija zaprla za par mesecev zaradi COVIDa.

In tukaj se po svetu vidi, kdo bolje ali slabše obvladuje dobavne verige. Nimajo vsi avto proizvajalci enak obseg problema. Eni so dejansko vložili denar v rudnike, jeklarne, fabrike, za cel end to end in ne v meglo. In iz tistega rudnika gre vse zanje po njihovi stroškovni ceni, ne tržni.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2998653] 03.06.22 10:42 · odgovor na: ogo (#2998652)
Odgovori   +    9
Tudi naročila so pomemben signal, torej temperatura potrošnikov. Če se ti zaradi recesije in inflacije nekoliko ohlajajo, je vse skupaj potem znak za previdnost.

Stara naročila bodo oddelali, vendar je rast cen kompomonent in časovni zamik pomeni vse dodaten strošek in padanje marž...

... novim kupcem dvigneš ceno, ker to upoštevaš, oni gledajo vso to situacijo in rast življenjskih stroškov... ohladitev.

Napoved Muska je realna: do - 10%. Seveda % BDP bo nekaj manjši, ampak ta kontra napoved znižanja zaposlenih pri tako propulzivnemu delodajalcu je jasen znak: STAGFLACIJE.

Vsi resni podjetniki jo čakamo... in očitno je tu. Plus še dvig OM CB, plus vse otnje v dobavnih verigah, rast stroškov...

... kvardratura kroga za to vlado drugo leto: stroški JS gor, priliv davkov dol. Uravnotežen proračun? Malo morgen.

ZUJF-i trkajo na vrata od 2023 dalje... letos pa je še veselica, vsi še nekoliko omamljeni... in tudi Holoub v vznesenosti zase pravi, da je najboljši doslej...
ogo sporočil: 3.087
[#2998655] 03.06.22 11:31 · odgovor na: FIN-379669 (#2998653)
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: ogo 03.06.2022 11:35
[]
Tudi naročila so pomemben signal, torej temperatura potrošnikov. Če se ti zaradi recesije in inflacije nekoliko ohlajajo, je vse skupaj potem znak za previdnost.

Stara naročila bodo oddelali, vendar je rast cen kompomonent in časovni zamik pomeni vse dodaten strošek in padanje marž...

... novim kupcem dvigneš ceno, ker to upoštevaš, oni gledajo vso to situacijo in rast življenjskih stroškov... ohladitev.

Napoved Muska je realna: do - 10%. Seveda % BDP bo nekaj manjši, ampak ta kontra napoved znižanja zaposlenih pri tako propulzivnemu delodajalcu je jasen znak: STAGFLACIJE.

Vsi resni podjetniki jo čakamo... in očitno je tu. Plus še dvig OM CB, plus vse otnje v dobavnih verigah, rast stroškov...

... kvardratura kroga za to vlado drugo leto: stroški JS gor, priliv davkov dol. Uravnotežen proračun? Malo morgen.

ZUJF-i trkajo na vrata od 2023 dalje... letos pa je še veselica, vsi še nekoliko omamljeni... in tudi Holoub v vznesenosti zase pravi, da je najboljši doslej...

Seveda, da so tudi nova naročila v upadanju. Saj je isti model Tesle sedaj 30% dražji, kot je bil še januarja.
Če je kdo mislil, da si lahko za produkte izmisli in nabije poljubno ceno, je seveda utopist.

Crash prihaja in je pač neminoven, da uravnoteži te anomalije. Podobno je bilo leta 2008, pa nismo imeli Putina. Kar pomeni, da je 90% problema spet zakuhanega s strani FEDopčiderja, ki je predolgo časa verglal tiskarno na max. Drugi, kot EURopčider, so pa mu sledili.
Sedaj je pa drek priletel na ventilator.
crt sporočil: 27.200
[#2998753] 05.06.22 08:16
Odgovori   +    1
mora družba število zaposlenih zmanjšati za 10 odstotkov.
... kar bi lahko dosegla tako, da prepove delo od doma. ne nujno zato, ker bi bilo upraviceno, temvec da ravno se ujame rep epizode "the great resignation" in preprica zaposlene, naj razocarani sami dajo odpoved - ker je to ceneje.

verna publika pa lahko ob tem razpravlja o filozofsko-moralnih aspektih ne/utemeljenosti dela od doma.

win win :)

Strani: 1