Strani: 1

dz1975 sporočil: 2.264
[#2994392] 08.04.22 21:45 · odgovor na: (#2994388)
Odgovori   +    7
Jp, železniška postaja do vsake hiše...sicer bodo pa slej kot prej naši gospodarji raji prepovedali uporabo avtomobilov, ali neposredno z dekretom ali pa z 5 EUR cestnine na km...
Z1 sporočil: 674
[#2994393] 08.04.22 22:08
Odgovori   +    3
To sporočilo je izbrisal avtor (05.05.2022 20:49)
marcelinofin sporočil: 151
[#2994399] 09.04.22 00:24
Odgovori   +    0
Pred leti so tovorni vlaki vozili cele noči, to je zelo neprijetno poslušat. Kasneje se je malo umirilo. Najprej naredite protihrupne ograje ali pa organizirajte več vlakov čez dan.
FIN-544124 sporočil: 2.879
[#2994400] 09.04.22 05:46
Odgovori   +    7
Zelo zanimiva zadeva.

Sicer nič novega, ker smo podobno logistiko imeli že pred 50 leti za časa bivše Jugoslavije.

Na krajše razdalje pa pač ne gre.

Problem je tudi, da je danes tako, da bi vsak vse rad imel takoj.

No, še en problem je, ker se je nekoč ogromno stvari proizvajajo na veliko lokacijah in v manjših količinah.

In posledično je bilo manj prevozov.

V vsaki večji občini je bila pekarna, ki je pekla kruh za lokalno prebivalstvo.

Danes bi jih že skoraj lahko prešteli na prste in se razvaža po vsej deželi.

In eni ga celo pečejo v Srbiji in vozijo v Slovenijo.

Hudo, hudo, smo se razvadili!
anon-578725 sporočil: 83
[#2994402] 09.04.22 06:56 · odgovor na: Z1 (#2994393)
Odgovori   +    18
[Z1]
Delo od doma pomaga, investicije niso potrebne.
Jaz sem kar dal 12 tonske cnc-je na reverz delavcem, da si jih doma postavijo na hof. Komade morajo pa dostavljat s samokolnico ker je eko.
hostamox sporočil: 8.460
[#2994404] 09.04.22 07:17 · odgovor na: FIN-544124 (#2994400)
Odgovori   +    2
V kmetijstvu bojo visoke cene gnojil ziher prispevale k racionalnejsi rabi, manj izgubam ter posledicnem onesnazevanju.

Mogoče bo visoka cena enrgije, transporta povzročila optimizacijo le tega.
Froc sporočil: 2.032
[#2994409] 09.04.22 09:50
Odgovori   +    0
Vsaj nekaj je zagotovo, če bomo to prepustili našim železnicam, se ni za bati, da bo kaj bolje, učinkoviteje ali celo ceneje. Vsaj za prevoze po Sloveniji ne. Po Evropi ne znam reči, ker tam so vendarle drugačni upravljalci železnic in morda lahko nadoknadijo zaostanke naših. In naše železnice ne bodo zmanjšale porabe v Sloveniji, ker za to majhno področje niso in ne bodo primerne, ne po učinkovitosti, ne po časovni komponenti, ne po digitalni podpori. Smo se nekoč pogovarjali in ugotovili, da za hitrejšo distribucijo po Sloveniji v resnici opravljajo prevoze s kamioni. Kot katerakoli špedicijska družba. Le da precej slabše organizirano.
mer333 sporočil: 890
[#2994415] 09.04.22 11:23 · odgovor na: marcelinofin (#2994399)
Odgovori   +    6
[marcelinofin]
Pred leti so tovorni vlaki vozili cele noči, to je zelo neprijetno poslušat. Kasneje se je malo umirilo. Najprej naredite protihrupne ograje ali pa organizirajte več vlakov čez dan.
Pred nekaj meseci sem spal v hotelu blizu Salzburga. Nasproti hotela, oddaljena dobrih 10m, je bila železnica. Vlaki so vozili ponoči non stop, vendar se je bilo treba zelo potruditi, da si jih slišal in to kljub priprtemu oknu.
Ni šlo samo za protihrupne ograje, tudi za gradnjo proge. Tresljajev ni bilo čutiti.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2994524] 11.04.22 22:56 · odgovor na: hostamox (#2994404)
Odgovori   +    0
Edina sprememba zate bo 100% rast cen....povprečna družina bo pač rabila 2k/mesečno za hrano, elektriko, ogrevanje in gorivo.

You will own nothing and you will be happy!
hostamox sporočil: 8.460
[#2994534] 12.04.22 07:42 · odgovor na: dz1975 (#2994524)
Odgovori   +    1
Enkrat sem gledal koliko milj prepotuje hrana v ameriki, stevilka je bila visoka.
Večino solate se naj bi pridelalo na dveh območjih, dolinah npr.
Mogoče bo z drazjim transportom več lokalne pridelave.

Sam sicer ne vidim nekih razlogov, da bi stanje trajalo več let, če ne bo hujših nemirov.

Je pa prav da zahodni svet občuti nekaj pomanjkanja, če je že vojna v bližini.
N

Strani: 1