Strani: 1

rename sporočil: 1.321
[#2986727] 27.01.22 21:01
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 27.01.2022 21:02
Najs, veri najs.
V primerjavi s skodo ali vw, je pa tole veliko lepsi avto, za ne prav veliko vec eurov.
Sploh enyaqu zna znizati ceno.
FIN-467473 sporočil: 1.753
[#2986730] 27.01.22 21:42
Odgovori   +    1
Kitajski solastnik bo vse rešil,ali pa večinski iz Saudske arabije-Namci so samo še podizvajalci.
FIN-467473 sporočil: 1.753
[#2986734] 27.01.22 21:58
Odgovori   +    0
Od vseh električarjev bi raje spoznal Elektikarko,katera je to pomagala ustvariti.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2986735] 27.01.22 23:14 · odgovor na: rename (#2986727)
Odgovori   +    11
50.000 EUR (s subvencijo) za subkompaktni crossover z oskubljeno opremo in majhno baterijo je dobra cena? Solidno opremljen (še vseeno nič posebnega) EQA 300 4matic pride po ceniku 69.300 EUR oz okoli 65.000 EUR s subvencijo. To je nora cena za mestni avtoček. Po naključju je to enako cenik za moj sanjski avto (upam da bo realnost čez par let); F-150 Raptor.
rename sporočil: 1.321
[#2986756] 28.01.22 08:43 · odgovor na: dz1975 (#2986735)
Odgovori   +    2
[dz1975]
50.000 EUR (s subvencijo) za subkompaktni crossover z oskubljeno opremo in majhno baterijo je dobra cena? Solidno opremljen (še vseeno nič posebnega) EQA 300 4matic pride po ceniku 69.300 EUR oz okoli 65.000 EUR s subvencijo. To je nora cena za mestni avtoček. Po naključju je to enako cenik za moj sanjski avto (upam da bo realnost čez par let); F-150 Raptor.
Saj o tem sva že diskutirala.
No, vsaj jaz sem ti že (vsaj) enkrat napisal, da ne moreš primerjati slovenskih in ameriških cen.
Primerjaj cene EQA z ID.4 ali enyaqom v Sloveniji, pa boš videl, da imam prav.

Tudi to nenehno ponavljam, da so evozički za vsaj 30% predragi, da bi dosegli večji tržni delež...
Nollem sporočil: 967
[#2986763] 28.01.22 09:06 · odgovor na: rename (#2986756)
Odgovori   +    4
[rename]
> [dz1975]
> 50.000 EUR (s subvencijo) za subkompaktni crossover z oskubljeno opremo in majhno baterijo je dobra cena? Solidno opremljen (še vseeno nič posebnega) EQA 300 4matic pride po ceniku 69.300 EUR oz okoli 65.000 EUR s subvencijo. To je nora cena za mestni avtoček. Po naključju je to enako cenik za moj sanjski avto (upam da bo realnost čez par let); F-150 Raptor.

Saj o tem sva že diskutirala.
No, vsaj jaz sem ti že (vsaj) enkrat napisal, da ne moreš primerjati slovenskih in ameriških cen.
Primerjaj cene EQA z ID.4 ali enyaqom v Sloveniji, pa boš videl, da imam prav.

Tudi to nenehno ponavljam, da so evozički za vsaj 30% predragi, da bi dosegli večji tržni delež...
EQA je velikosti GLA, torej precej manjši evoziček kot enyaq ali iD4 in zato povsem neprimerljiv. je 20 cm krajši, 5cm ožji, prtljažnik ima 240 l manj - 585 vs 340...
rename sporočil: 1.321
[#2986765] 28.01.22 09:17 · odgovor na: Nollem (#2986763)
Odgovori   +    1
[Nollem]
> [rename]
> > [dz1975]
> > 50.000 EUR (s subvencijo) za subkompaktni crossover z oskubljeno opremo in majhno baterijo je dobra cena? Solidno opremljen (še vseeno nič posebnega) EQA 300 4matic pride po ceniku 69.300 EUR oz okoli 65.000 EUR s subvencijo. To je nora cena za mestni avtoček. Po naključju je to enako cenik za moj sanjski avto (upam da bo realnost čez par let); F-150 Raptor.
>
> Saj o tem sva že diskutirala.
> No, vsaj jaz sem ti že (vsaj) enkrat napisal, da ne moreš primerjati slovenskih in ameriških cen.
> Primerjaj cene EQA z ID.4 ali enyaqom v Sloveniji, pa boš videl, da imam prav.
>
> Tudi to nenehno ponavljam, da so evozički za vsaj 30% predragi, da bi dosegli večji tržni delež...

EQA je velikosti GLA, torej precej manjši evoziček kot enyaq ali iD4 in zato povsem neprimerljiv. je 20 cm krajši, 5cm ožji, prtljažnik ima 240 l manj - 585 vs 340...
Saj to so na nek način lahko celo prednosti.
ID4 je prevelik za par (a premajhen za familijo), podobno velja za enyaqa.

Upoštevaj, da jaz zelo površno spremljam avto sceno, ker me ne zanimajo, da bi spremljal vse centimtre, konje in kubike.
Sem zgolj ljubitelj eavtekov in zato z zanimanjem spremljam, kaj prihaja na trg, ker več ponudbe, pomeni boljše pogoje za kupce.

Če bi bil na voljo samo enyaq, bi ga seveda kupil. Če pa je na voljo tudi EQA, raje kupim (dražjo) "nišan" kot nissan ;-))
dz1975 sporočil: 2.264
[#2986853] 28.01.22 17:43 · odgovor na: rename (#2986756)
Odgovori   +    1
Drži, da so v Slo cenije nore, samo Tesla Y Performance stane npr. precej manj kot mid-level MB EQA. Dobra alternativa Tesli (super tehnika, samo problematična izdelava in meh design) je Mustang Mach-e; cene v Nemčiji so okoli 45.000 EUR za osnovni model. Ne vem kake bodo v Sloveniji, verjetno malo čez 40k po subvenciji. Pa je dva razreda večji pd MB in dejansko uporaben za družino.
info64 sporočil: 40
[#2987743] 04.02.22 13:41
Odgovori   +    0
Zjutraj sem se želel podpisati pod članek Audi q4 e-tron (pozitivno) pa nisem imel časa. V tem času nov članek, ki meji na ekonomsko propagando in ni niti približno podoben jutranjemu. Žal se boste morali pri financah odločiti ali obveščate oz. ste 'jumbo plakat' tistih, ki vam pošljejo članek. Nimam težav pojasniti in primerjati Renault Zoe, Audi Q4, Mercedes EQA ali Passat TDI..

Strani: 1