Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[#2981538] 10.12.21 09:55 · odgovor na: (#2981525)
Odgovori   +    5
[alek14]
>»Vodik postaja edina rešitev na poti do ogljično nevtralne družbe, uporabljali ga bomo predvsem pri težkih vozilih in v različnih industrijah,«

Tu tegne biti res. Za dušikova gnojila delat (iz NH3) morda.
Ja fino je ker je amonijev nitrat trden in ga ni problem skladičšit skoraj neomejeno dolgo...

Samo kaka pizdarija se ne sme zgoditi....Kot se je letos v Beirutu, ko je exsplodiralo skladišče gnojil...In so podrli pol pristanišča!!!

Amonijev nitrat je polek gnojila tudi exploziv (ali osnovna surovina za njegovo izdelavo)...Odvisno kako daleč gremo....
pcs sporočil: 5.462
[#2981543] 10.12.21 10:17 · odgovor na: (#2981526)
Odgovori   +    2
[alek14]
>Glavna prednost vozil na vodik pred baterijskimi električnimi vozili je v tem, da lahko energijo shranimo v manjšem prostoru in z manjšo maso.

Hm. Tipčen rezervoar za (700 Bar) vodik v avtu ima 2x večji volumen od baterije...
Če bodo litijeve solid-state ali pa litij-žveplove baterije potem je vodik mrtev tudi za mala in srednja vozila.
Mogoče bo nekega dne vodik v obliki kovine, ki jo boš z nekim katalizatorjem po želji pretvarjal v plin. Pa še superprevodnik pri sobni temperaturi bo hkrati.

Če že sanjamo o poceni avtih na vodik :)

Lp,
M

Strani: 1