Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Uvedba elektronskega cestninjenja po mnenju računskega sodišča delno učinkovita
Strani: 1
sporočil: 1.321
Zadnja sprememba: rename 26.10.2021 14:59
Kakšno elektronsko cestninjenje?Za tovornjake?
Vinjeta (nalepka) pač ni elektronsko cestninjenje, ali pač?
Sicer je članek plačljiv in ne bom mogel več komentirati, mi ga je samo po diagonali uspelo prebrati, preden ste ga zaklenili ;-)
Šele po oddaji komentarja pa sem videl, da gre za cestninjenje tovornega prometa.
Pozicija: džabe revizija po toliko letih.
Septembra 2016 je bila sklenjena pogodba za vzpostavitev in delovanje elektronskega cestninjenja s konzorcijem Telekom v vrednosti 90,6 milijona evrov, ki2016 ali 2006???
sporočil: 1.214
se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja
rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema
zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka
cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se
prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).
vprašanje avtorici: a mnenje o delni učinkovitosti se nanaša na na celotni performance audit ali samo na enega od E-jev: economically/efficiently/effectively? gre pri vsem za mnenje s pridržkom ali negativno menje zaradi prekoračitve vseh razumnih rokov, stroškov, najbrž neuspešni prekvalifikaciji zaposlenih... v 12 letih iz maturanta narediš zdravnika specialista?!?
vprašanje avtorici: a mnenje o delni učinkovitosti se nanaša na na celotni performance audit ali samo na enega od E-jev: economically/efficiently/effectively? gre pri vsem za mnenje s pridržkom ali negativno menje zaradi prekoračitve vseh razumnih rokov, stroškov, najbrž neuspešni prekvalifikaciji zaposlenih... v 12 letih iz maturanta narediš zdravnika specialista?!?
sporočil: 1.321
[hijena1]Ja, dnar mora krožit, remember? :-)))
se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).
Zato pa bodo zdaj uvedli elektronske vinjete (hvala bogu), da bo nov projekt, ki ga bodo
računski sodniki revidirali leta 2034.
Če bi imeli v Rač.sodišču jajca, bi seveda raztrgali vse skupaj, saj je bil projekt predviden za VSA vozila, ne samo za tovorni promet.
vprašanje avtorici: a mnenje o delni učinkovitosti se nanaša na na celotni performance audit ali samo na enega od E-jev: economically/efficiently/effectively? gre pri vsem za mnenje s pridržkom ali negativno menje zaradi prekoračitve vseh razumnih rokov, stroškov, najbrž neuspešni prekvalifikaciji zaposlenih... v 12 letih iz maturanta narediš zdravnika specialista?!?
Ampak to je že druga štorija ;-)
sporočil: 1.167
[hijena1]Kaj pa pričakuješ od politikov v upravnem odboru?
se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).
www.dars.si/Nase_vod...tvo/Uprava
vprašanje avtorici: a mnenje o delni učinkovitosti se nanaša na na celotni performance audit ali samo na enega od E-jev: economically/efficiently/effectively? gre pri vsem za mnenje s pridržkom ali negativno menje zaradi prekoračitve vseh razumnih rokov, stroškov, najbrž neuspešni prekvalifikaciji zaposlenih... v 12 letih iz maturanta narediš zdravnika specialista?!?
sporočil: 1.321
[XDONA1]Torej za tole 15 letno šlamastiko ti obtožuješ upravni odbor, ki je v funkciji dobro leto dni???
> [hijena1]
> se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).
Kaj pa pričakuješ od politikov v upravnem odboru?
www.dars.si/Nase_vod...tvo/Uprava
sporočil: 1.214
hja pravzaprav mi info o sedanjem vodstvu nič ne pomaga... rabl bi
vodstvo v letih, ki so predmet revizij. + njihove šefe.
dobra dela telih bodo ovrednotena čez 10 let, ko pridejo na vrsto.
dobra dela telih bodo ovrednotena čez 10 let, ko pridejo na vrsto.
sporočil: 1.321
[hijena1]... in ko bo vse zastarano.
hja pravzaprav mi info o sedanjem vodstvu nič ne pomaga... rabl bi vodstvo v letih, ki so predmet revizij. + njihove šefe.
dobra dela telih bodo ovrednotena čez 10 let, ko pridejo na vrsto.
sporočil: 1.167
Ne, ne obtožujem njih. Obtožujem sistem, ki take ljudi tja
postavlja. Tudi pred sedanjo upravo ni bilo nič boljšega. In sem
prepričan, da tudi v prihodnje ne bo.
sporočil: 1.214
ej, na sodišču nekdo pač more bit kriv:
- sudac za zastaranje
- tožilec za nedokazanost kd
- odvetnik za zavlačevanje in nabijanje u 3 lune
- varnostnik k jim kdo uide
obdolženi je pa že po ustavi nedolžen ;)
- sudac za zastaranje
- tožilec za nedokazanost kd
- odvetnik za zavlačevanje in nabijanje u 3 lune
- varnostnik k jim kdo uide
obdolženi je pa že po ustavi nedolžen ;)
sporočil: 2.561
elektronsko cestninjenje nima nobenega smisla, če se ne
obračunavajo prevoženikilometri. Še vedno bo večina občasnih
uporabnikov za visoko ceno 110 € plačevala poceni vožnje manjšini,
ki se vsakodnevno neomejeno zaradi posla ali dela fura in prevaža
po avtocesti.
sporočil: 1.214
zakaj tako misliš? pr men mamo 3 avtomobile. sam eden ma nalepko.
preostala dva... se enostavno vozita po neplačljivih cestah. ker za
5x letno se je ne splača imet. me pač stane fura pol ure več časa.
pa grem z njima in na Gorenjsko in na Primorsko.
če bi pa vsem obračunaval dejanske kilometre, bi mel pa situacijo tako, kot je na AC od NM prot ZG.... prazno vse. in lokalne ceste stoječe kolone. si to želimo?
če bi pa vsem obračunaval dejanske kilometre, bi mel pa situacijo tako, kot je na AC od NM prot ZG.... prazno vse. in lokalne ceste stoječe kolone. si to želimo?
sporočil: 2.031
[hijena1]Saj drži, le da bi imeli avtoceste polne tudi potem. Kamionov. Bi pa še vedno plačevali vzdrževanje preko proračuna in ob registracijah in podobno.
zakaj tako misliš? pr men mamo 3 avtomobile. sam eden ma nalepko. preostala dva... se enostavno vozita po neplačljivih cestah. ker za 5x letno se je ne splača imet. me pač stane fura pol ure več časa. pa grem z njima in na Gorenjsko in na Primorsko.
če bi pa vsem obračunaval dejanske kilometre, bi mel pa situacijo tako, kot je na AC od NM prot ZG.... prazno vse. in lokalne ceste stoječe kolone. si to želimo?
sporočil: 1.214
hja zato je pa treba našim avtoprevoznikom povedat, da je dobra
infrastruktura ključ do uspeh, jim jo zaračunat in posledično
bistveno večjemu številu tujih avtoprevoznikov, našim pa preko
spodbud omogočit, da modernizirajo vozni park in manj smrdijo. se
bojo pa moral zavedat avtoprevozniki, da ni kamion edina
delavnica... pravzaprav je le stroj, ki ga je treba postavit v
delavnico, v danem primeru na cesto. in AC bodo polne, dokler se bo
splačalo po njih vozit.
osebno ne vrjamem, da se nam splača imet luko Koper, kolikor saj/zastojov zardi nje požremo. to bi lahko kak ekonomist zračunal Pezdirc, Tajnikar, ....
osebno ne vrjamem, da se nam splača imet luko Koper, kolikor saj/zastojov zardi nje požremo. to bi lahko kak ekonomist zračunal Pezdirc, Tajnikar, ....
Strani: 1