Strani: 1

rename sporočil: 1.321
[#2968929] 26.10.21 14:54
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 26.10.2021 14:59
Kakšno elektronsko cestninjenje?
Za tovornjake?

Vinjeta (nalepka) pač ni elektronsko cestninjenje, ali pač?

Sicer je članek plačljiv in ne bom mogel več komentirati, mi ga je samo po diagonali uspelo prebrati, preden ste ga zaklenili ;-)
Šele po oddaji komentarja pa sem videl, da gre za cestninjenje tovornega prometa.

Pozicija: džabe revizija po toliko letih.
Septembra 2016 je bila sklenjena pogodba za vzpostavitev in delovanje elektronskega cestninjenja s konzorcijem Telekom v vrednosti 90,6 milijona evrov, ki
2016 ali 2006???
hijena1 sporočil: 1.214
[#2968935] 26.10.21 15:07
Odgovori   +    3
se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).

vprašanje avtorici: a mnenje o delni učinkovitosti se nanaša na na celotni performance audit ali samo na enega od E-jev: economically/efficiently/effectively? gre pri vsem za mnenje s pridržkom ali negativno menje zaradi prekoračitve vseh razumnih rokov, stroškov, najbrž neuspešni prekvalifikaciji zaposlenih... v 12 letih iz maturanta narediš zdravnika specialista?!?
rename sporočil: 1.321
[#2968937] 26.10.21 15:11 · odgovor na: hijena1 (#2968935)
Odgovori   +    6
[hijena1]
se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).
Ja, dnar mora krožit, remember? :-)))
Zato pa bodo zdaj uvedli elektronske vinjete (hvala bogu), da bo nov projekt, ki ga bodo
računski sodniki revidirali leta 2034.

vprašanje avtorici: a mnenje o delni učinkovitosti se nanaša na na celotni performance audit ali samo na enega od E-jev: economically/efficiently/effectively? gre pri vsem za mnenje s pridržkom ali negativno menje zaradi prekoračitve vseh razumnih rokov, stroškov, najbrž neuspešni prekvalifikaciji zaposlenih... v 12 letih iz maturanta narediš zdravnika specialista?!?
Če bi imeli v Rač.sodišču jajca, bi seveda raztrgali vse skupaj, saj je bil projekt predviden za VSA vozila, ne samo za tovorni promet.
Ampak to je že druga štorija ;-)
XDONA1 sporočil: 1.167
[#2968940] 26.10.21 15:15 · odgovor na: hijena1 (#2968935)
Odgovori   +    4
[hijena1]
se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).
Kaj pa pričakuješ od politikov v upravnem odboru?
www.dars.si/Nase_vod...tvo/Uprava

vprašanje avtorici: a mnenje o delni učinkovitosti se nanaša na na celotni performance audit ali samo na enega od E-jev: economically/efficiently/effectively? gre pri vsem za mnenje s pridržkom ali negativno menje zaradi prekoračitve vseh razumnih rokov, stroškov, najbrž neuspešni prekvalifikaciji zaposlenih... v 12 letih iz maturanta narediš zdravnika specialista?!?
hijena1 sporočil: 1.214
[#2968943] 26.10.21 15:17 · odgovor na: rename (#2968937)
Odgovori   +    7
cucki lajajo, DARS gre dalje
rename sporočil: 1.321
[#2968945] 26.10.21 15:19 · odgovor na: XDONA1 (#2968940)
Odgovori   +    2
[XDONA1]
> [hijena1]
> se pravi stroški delovne sile ostajajo, stroški e-poslovanja rastejo, za vzdrževanje razen soljenja in pluženja se najema zunanje izvajalce... zadeva traja 12 let in še ni končana - manjka cestninje osebnih vozil, ki baje sam da še ni in prinaša, če se prav spomnim svoje stroške (to build up and to run).

Kaj pa pričakuješ od politikov v upravnem odboru?
www.dars.si/Nase_vod...tvo/Uprava
Torej za tole 15 letno šlamastiko ti obtožuješ upravni odbor, ki je v funkciji dobro leto dni???
hijena1 sporočil: 1.214
[#2968948] 26.10.21 15:20 · odgovor na: XDONA1 (#2968940)
Odgovori   +    2
hja pravzaprav mi info o sedanjem vodstvu nič ne pomaga... rabl bi vodstvo v letih, ki so predmet revizij. + njihove šefe.

dobra dela telih bodo ovrednotena čez 10 let, ko pridejo na vrsto.
rename sporočil: 1.321
[#2968949] 26.10.21 15:22 · odgovor na: hijena1 (#2968948)
Odgovori   +    2
[hijena1]
hja pravzaprav mi info o sedanjem vodstvu nič ne pomaga... rabl bi vodstvo v letih, ki so predmet revizij. + njihove šefe.

dobra dela telih bodo ovrednotena čez 10 let, ko pridejo na vrsto.
... in ko bo vse zastarano.
XDONA1 sporočil: 1.167
[#2968950] 26.10.21 15:25 · odgovor na: rename (#2968945)
Odgovori   +    3
Ne, ne obtožujem njih. Obtožujem sistem, ki take ljudi tja postavlja. Tudi pred sedanjo upravo ni bilo nič boljšega. In sem prepričan, da tudi v prihodnje ne bo.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2968957] 26.10.21 15:39 · odgovor na: rename (#2968949)
Odgovori   +    7
ej, na sodišču nekdo pač more bit kriv:
- sudac za zastaranje
- tožilec za nedokazanost kd
- odvetnik za zavlačevanje in nabijanje u 3 lune
- varnostnik k jim kdo uide

obdolženi je pa že po ustavi nedolžen ;)
7175S sporočil: 2.561
[#2968995] 26.10.21 17:35
Odgovori   +    0
elektronsko cestninjenje nima nobenega smisla, če se ne obračunavajo prevoženikilometri. Še vedno bo večina občasnih uporabnikov za visoko ceno 110 € plačevala poceni vožnje manjšini, ki se vsakodnevno neomejeno zaradi posla ali dela fura in prevaža po avtocesti.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2969025] 26.10.21 18:52 · odgovor na: 7175S (#2968995)
Odgovori   +    3
zakaj tako misliš? pr men mamo 3 avtomobile. sam eden ma nalepko. preostala dva... se enostavno vozita po neplačljivih cestah. ker za 5x letno se je ne splača imet. me pač stane fura pol ure več časa. pa grem z njima in na Gorenjsko in na Primorsko.

če bi pa vsem obračunaval dejanske kilometre, bi mel pa situacijo tako, kot je na AC od NM prot ZG.... prazno vse. in lokalne ceste stoječe kolone. si to želimo?
Froc sporočil: 2.031
[#2969100] 27.10.21 08:34 · odgovor na: hijena1 (#2969025)
Odgovori   +    0
[hijena1]
zakaj tako misliš? pr men mamo 3 avtomobile. sam eden ma nalepko. preostala dva... se enostavno vozita po neplačljivih cestah. ker za 5x letno se je ne splača imet. me pač stane fura pol ure več časa. pa grem z njima in na Gorenjsko in na Primorsko.

če bi pa vsem obračunaval dejanske kilometre, bi mel pa situacijo tako, kot je na AC od NM prot ZG.... prazno vse. in lokalne ceste stoječe kolone. si to želimo?
Saj drži, le da bi imeli avtoceste polne tudi potem. Kamionov. Bi pa še vedno plačevali vzdrževanje preko proračuna in ob registracijah in podobno.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2969218] 27.10.21 18:57 · odgovor na: Froc (#2969100)
Odgovori   +    0
hja zato je pa treba našim avtoprevoznikom povedat, da je dobra infrastruktura ključ do uspeh, jim jo zaračunat in posledično bistveno večjemu številu tujih avtoprevoznikov, našim pa preko spodbud omogočit, da modernizirajo vozni park in manj smrdijo. se bojo pa moral zavedat avtoprevozniki, da ni kamion edina delavnica... pravzaprav je le stroj, ki ga je treba postavit v delavnico, v danem primeru na cesto. in AC bodo polne, dokler se bo splačalo po njih vozit.

osebno ne vrjamem, da se nam splača imet luko Koper, kolikor saj/zastojov zardi nje požremo. to bi lahko kak ekonomist zračunal Pezdirc, Tajnikar, ....

Strani: 1