Strani: 1 2

anon-154083 sporočil: 6.570
[#2967203] 20.10.21 09:21
Odgovori   +    9
Dobavni roki pa so, zaradi krize s polprevodniki, od tri mesece za enostavne Q4 e->trone, do enega leta za bolje opremljene, ki vsebujejo tudi najbolj kritične dodatki - panoramsko streho, brezžično polnjenje telefona in vlečno kljuko.
Jaz bi pričakoval, da je panoramska streha vodena z istim računalnikom, kot ostala komfortna elektronika, v modulu za vlečno kljuko ne verjamem, da je kak čip, brezžično polnjenje telefona pa bi tudi lahko bila serijska oprema, če smo v letu 2022 in je Audi premium znamka?
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2967210] 20.10.21 09:49 · odgovor na: anon-154083 (#2967203)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 20.10.2021 09:51
Ko je brezžično polnjenje kritični dodatek, in potrebuje za svoje delovanje nek poseben čip, potem veš, da so njihovi inženirji(strojni in programski) zares totalno nesposobni. In potem naj ljudje kupijo tak avto?
milos9 sporočil: 1.046
[#2967214] 20.10.21 10:12 · odgovor na: (#2967205)
Odgovori   +    0
[FIN344308]
> BMW v tem razredu še nima predstavnika

Kaj pa BMW iX3? www.bmw.si/sl/all-mo...darki.html
BMW iX3 je uradno razred večji, čeprav po merah bolj malo odstopa. Tale cena je pa zanimiva.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2967215] 20.10.21 10:15
Odgovori   +    3
Električni avti? Od kod bomo vzeli vso to čisto elektriko?
comteo sporočil: 664
[#2967229] 20.10.21 11:03 · odgovor na: anon-317028 (#2967215)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: comteo 20.10.2021 11:07
[FIN-311684]
Električni avti? Od kod bomo vzeli vso to čisto elektriko?
Ko zamenjamo vseh 1,1 milijon avtomobilov za električne in ti prevozijo vsak dan enako, kot jih prevozijo danes je to le cca 6 GWh električne energije. 1.000.000 x 6 kWh dnevno (15 kWh na 100 km je povprečna poraba).
6 GWh je le 3 ure TRENUTNE dnevne porabe v Sloveniji.
Amapak.
Električni avti se polnijo čez noč - ko je elektrike preveč, a omrežje je obremenjeno le 40% dnevne obremenitve.
Torej, električni avti se poljo z VIŠKI ENERGIJE - ko jo nobeden ne potrebuje. Takrat, ko se na Kidričevem grejejo prazne peči, in se voda preliva čez zapornice hidroelektrarn.
NE skrbite za elektriko. Nobenih težav ne bo. Razen, če ste zaposlen v avtoindustriji ali na črpalki. Potem razumem zaskrbljenost.

Bo se pa zmanjšala poraba energije v rafinerijah (okolica slovenije - dodaten presežek električne energije), na črpalkah in kje drugje.
Morbus sporočil: 126
[#2967237] 20.10.21 11:30
Odgovori   +    3
Ze sam po sebi zame elektricni avto nima nobenga smisla za vecino. Kdo bo to kupil pri prihajajocih cenah elektrike ne vem... ze zdej so polnilnice drage, ce naletis na tako ki dela oz je frej.. Nemci pa sploh smesni zapirajo jedrske za elektriko kurjo plin in pol forsirajo elektrifikacijo haha res bi se smejal ce vse skupaj propade potihem kar upam na to :D
anon-578725 sporočil: 83
[#2967241] 20.10.21 11:37 · odgovor na: comteo (#2967229)
Odgovori   +    3
[comteo]
> [FIN-311684]
> Električni avti? Od kod bomo vzeli vso to čisto elektriko?

Ko zamenjamo vseh 1,1 milijon avtomobilov za električne in ti prevozijo vsak dan enako, kot jih prevozijo danes je to le cca 6 GWh električne energije. 1.000.000 x 6 kWh dnevno (15 kWh na 100 km je povprečna poraba).
6 GWh je le 3 ure TRENUTNE dnevne porabe v Sloveniji.
Amapak.
Električni avti se polnijo čez noč - ko je elektrike preveč, a omrežje je obremenjeno le 40% dnevne obremenitve.
Torej, električni avti se poljo z VIŠKI ENERGIJE - ko jo nobeden ne potrebuje. Takrat, ko se na Kidričevem grejejo prazne peči, in se voda preliva čez zapornice hidroelektrarn.
NE skrbite za elektriko. Nobenih težav ne bo. Razen, če ste zaposlen v avtoindustriji ali na črpalki. Potem razumem zaskrbljenost.

Bo se pa zmanjšala poraba energije v rafinerijah (okolica slovenije - dodaten presežek električne energije), na črpalkah in kje drugje.
Dokler prvi trafo v ulici ne počepne...
anon-191845 sporočil: 961
[#2967244] 20.10.21 11:39
Odgovori   +    3
Doma imamo klasiko BMW E30 1.6i in bo naš ostal dokler ne razpade seveda če sploh bo razpadel saj se dobro drži od prvega dneva nakupa , ima 105.000 kot pravimo originalnih km in ko se peljemo po mestu nas vedno večkrat ustavljajo mladi in predvsem mimoidoči in mladi tujci in prosijo za fotko, seveda jim avto posodim za fotko, avto ima diamantno redčo barvo in je zelo vpadljiv na cesti.
Drugi je MB E280 bencinar + plin. Torej imamo že dve pogonski gorivi, manjka trenutno ena izmed dveh ali EV ali vozilo na vodik. Po več kot 2 desetletjih spremljanja EV se vedno bolj nagibamo na vodik. Hvala za elektriko in vedno več bo primerov kako in kje naj polnim ta prokleti štrom da bom lahko prišel na cilj.
Srečno vožnjo voznicam in voznikom, bedakom na cesti pa še kaj več od tega.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2967245] 20.10.21 11:41 · odgovor na: comteo (#2967229)
Odgovori   +    5
papir vse prenese. 100.000 avto ljudi ki živijo v blokovskih naseljih se bo polnilo kako?

kako bo ko bojo horde turistov julija in avgusta udarile na gute jadran ali z njega in bo treba vsake 200km tankat, k bo poraba bistveno več kot 15kWh na 100km? a hkrati bomo vsi na klimah, k bo zunej 35 stopinj?

nemci so zračunal, da če prevekslajo vse dizle in bencinarje na štrom in ohranjo trenutno opravljene kilometre (podatke so vzel iz prodanega dizla in bencina) rabijo 1,3x trenutno inštalirane moči samo za pendlanje. toorni promet ni vštet, prav tako ne ladijski in železniški (del ki laufa na dizl).
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2967248] 20.10.21 11:48 · odgovor na: Morbus (#2967237)
Odgovori   +    4
To niti nebi bilo nobeno presenečenje. Nihče že prej ni želel kupiti električnega avtomobila, sedaj ob teh cenah elektrike še manj, medtem pa nemci v svoji neznačilni norosti vse podrejajo proizvodnji na milijone električnih avtomobilov, zaradi česar morajo sproti še ustavljati celotno proizvodnjo, ker nimajo dovolj čipov. Izgube pa v nebo.
anon-191845 sporočil: 961
[#2967256] 20.10.21 11:58 · odgovor na: comteo (#2967229)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-191845 20.10.2021 12:00
Pomotoma sem prehitro pritiskal po tipkovnici in se je ponovil zgornji test, toliko o mojem popravku.
rename sporočil: 1.321
[#2967262] 20.10.21 12:06 · odgovor na: anon-191845 (#2967256)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 20.10.2021 12:09
Tole pa si zelo pretiraval.
Ima baterijo 37kwh, kar je dovolj za več kot 200km mestne vožnje, tudi po ringu ;-)

Drugo mnenje: www.amzs.si/motorevi...-fiat-500e

je pa res, da je cena nenormalna in po mojem je Zoe bistveno boljši nakup (več prostora in hitrejše polnjenje).

Edit: @FIN: pisal si o testiranju Fiata e500, zakaj si potem pobrisal???
comteo sporočil: 664
[#2967267] 20.10.21 12:18 · odgovor na: hijena1 (#2967245)
Odgovori   +    4
[hijena1]
papir vse prenese. 100.000 avto ljudi ki živijo v blokovskih naseljih se bo polnilo kako?
Temu rečemo - iskanje težav....
Zakaj prvo ne rešimo 69% orebivalcev, ki živijo v eno in dvostanovanjskih hišah? Potem stanovalce stanovanjskih stavb, ki imajo lastne garaže ali parkirna mesta....
NE, vam je pomembno ZDAJ prvo rešrevati 10% slovencev, ki živijo v blokih brez parkirnih mest?
Od kod ta želja?


kako bo ko bojo horde turistov julija in avgusta udarile na gute jadran ali z njega in bo treba vsake 200km tankat, k bo poraba bistveno več kot 15kWh na 100km? a hkrati bomo vsi na klimah, k bo zunej 35 stopinj?

Sodobni električni avto prevozi slovenijo gadko brez polnejnja.
Včeraj sem prišel iz Neuma v Maribor. 650 km. Eno kosilo - sarma - na počivališču v Liki.


nemci so zračunal, da če prevekslajo vse dizle in bencinarje na štrom in ohranjo trenutno opravljene kilometre (podatke so vzel iz prodanega dizla in bencina) rabijo 1,3x trenutno inštalirane moči samo za pendlanje. toorni promet ni vštet, prav tako ne ladijski in železniški (del ki laufa na dizl).
Drugi nemci so izračunali, da je 20% dovolj energije za vse avtomobile. TZo sem tudi sam zgoraj izračunal - pa pričakujem od vas drug argumentiran izračun.
comteo sporočil: 664
[#2967269] 20.10.21 12:24 · odgovor na: Morbus (#2967237)
Odgovori   +    4
[Morbus]
Ze sam po sebi zame elektricni avto nima nobenga smisla za vecino. Kdo bo to kupil pri prihajajocih cenah elektrike ne vem... ze zdej so polnilnice drage, ce naletis na tako ki dela oz je frej.. Nemci pa sploh smesni zapirajo jedrske za elektriko kurjo plin in pol forsirajo elektrifikacijo haha res bi se smejal ce vse skupaj propade potihem kar upam na to :D

Hahahaha
Ob ternutnih in prihajajočih cenah bencina pa ima smisel kupiti naftni avto?
Pravite, da so nemci smešni? :-D
Hahahaha. Poglejmo torej nemško in vaše gospodarstvo? Poglejmo nemški način planiranja ?
NEmci natančno vedo kam gredo in enim bo hitro žal, da so prepozni.

DA vas malo razsvetlim
NEmci zapirajo nukelarne in termoelektrarne - ker so predrage.
Energijo bodfo predvsem pridobivali iz sonca /vetra. Ker je poleti več sonca to delujej nakako tak. Energije dovolj novembra - tako dimenzionirane elektrarne.
Poleti je rpeveč energije. Ta se spravi v vodik in sintetični metan. ČEz zimo ta vodik ali metan kuriš.
Si samostojen, nisi odvisen od dolarja, arabcev, rusov...
V ČAsu izjemnega pomanjkanja sonca in vetra, ko kopnijo zaloge vodika in metana, uporabiš zemljski plin - izredno redko. In takrat cena ni problem, ker si čez leto dovolj prihranil.
To je NEmčija čez 10 let in to je prava pot.
NE glede na to, kaj vi mislite.
comteo sporočil: 664
[#2967270] 20.10.21 12:26 · odgovor na: anon-578725 (#2967241)
Odgovori   +    2

Dokler prvi trafo v ulici ne počepne...
Hahaha.....
Zakaj bi počepnil?
Normalna polnilnica ima seveda komunikacijo z operaterjem in upraviteljem omrežja.
Ko je obremenitev omrežja večja, se moč polnjenja zmanjšuje in obratno.

Baterija je IDEALNI medij za zagotavljanje boljše stabolnosti omrežja - z regulacijo moči polnjenja. Voznikom se to niti ne opazi.
ČE pa voznik HOČE HITRO, potem izbere na mobilnem telefonu i plača drago.
To deluje danes na polnilnicah v SLoveniji. Rešeno že zddavnaj,. le da vi ne veste ;-)
comteo sporočil: 664
[#2967271] 20.10.21 12:29 · odgovor na: anon-191845 (#2967244)
Odgovori   +    1
[FIN-353404]
Doma imamo klasiko BMW E30 1.6i in bo naš ostal dokler ne razpade seveda če sploh bo razpadel saj se dobro drži od prvega dneva nakupa , ima 105.000 kot pravimo originalnih km in ko se peljemo po mestu nas vedno večkrat ustavljajo mladi in predvsem mimoidoči in mladi tujci in prosijo za fotko, seveda jim avto posodim za fotko, avto ima diamantno redčo barvo in je zelo vpadljiv na cesti.
Drugi je MB E280 bencinar + plin. Torej imamo že dve pogonski gorivi, manjka trenutno ena izmed dveh ali EV ali vozilo na vodik. Po več kot 2 desetletjih spremljanja EV se vedno bolj nagibamo na vodik. Hvala za elektriko in vedno več bo primerov kako in kje naj polnim ta prokleti štrom da bom lahko prišel na cilj.
Srečno vožnjo voznicam in voznikom, bedakom na cesti pa še kaj več od tega.

Vozilo na vodik je električno vozilo.
Ima baterije in elektromotor. Popolnoma enako kot baterijski električni avtomobil.
Razlika je v tem, da so baterije manjše in se razlika energije hrani v vodiku (ki se v gorivih celicah pretvarja v elektriko in vmes polni baterije.

Slaba lastnost: Moraš vložiti 10 kWh elektrike v proizvodnjo vodika, da dobiš nazaj na baterijo v avtu 2 kWh. Torej je cca 5 krat dražje, 5 krat veče elektrike za isto kilometrov in 5 krat več CO2 za isto razdaljo, kot baterijska vozila.
Ostalo vse super.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2967275] 20.10.21 12:42 · odgovor na: comteo (#2967270)
Odgovori   +    5
[comteo]

ČE pa voznik HOČE HITRO, potem izbere na mobilnem telefonu i plača drago.
Hehe... tukaj je ves srz. Ti samo apliciraj ta svoj stavek na morebitno prihodnjo splosnost elektricnih vozil (denimo da bi bili dve tretjini vozil elektricni, s spremljajoco psihologijo ljudi na cestah in polnilnicah), prihodnjo realnost elektricnega omrezja, prihodnjih cen dejansko dobavljive energije v spicah potreb, in dejanskih prihodnjih virov te energije v evropskem omrezju - denimo cez 10 ali 20 let.

Moja slika: tisti z dnarjem vozimo hitro polnljive, tihe in ciste elektro avtomobile, masa pa gre na avtobus in vlak.

Imam namen kupit second car za casual fijakanje v krogu 100km (v Britaniji), in me zelo mika elektrika, ker pac drzava res spodbuja in subvencionira ta razvrat. Na davkih, zavarovanjij in ceni energije bi najbrz prisparal skoraj vso depreciacijo! Za business needs imam dizl smrdljivca ki se tanka povsod, takoj, po znani ceni, in ima zalogo za 1000km z enim 5 min polnjenjem.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2967279] 20.10.21 12:54 · odgovor na: comteo (#2967271)
Odgovori   +    4
New taxes likely as part of UK’s net zero transition by 2050, Treasury warns - on.ft.com/2Z8Y68T via @FT

Ablast se sekira, kje bo pobrala davke, ce bo ljuctvo res presaltalo na elektricna vozila :-))))

Ljudje smo pripravljeni placat za mobilnost, in davek je enostavno izvrsljiv z registracijami in obdavcenji goriv. Manj vozis, manj placas. Teh davkov je HMRC (njenega visocanstva davki in carine, ali FURS po Slovensko) pobrala 37 miljardic v zaprtem covid 2020 letu, koliko jih bo sele letos...

Namrec davki na elektricne avte so trenutno 0 (sicer je letni davek na vozilo tam od 130 do 500 funtov, odvisno od co2 izpustov in starosti), polnilnice pa pogosto subvencionirane. Odgovor se seveda ponuja sam :-)
rename sporočil: 1.321
[#2967283] 20.10.21 13:18 · odgovor na: anon-207617 (#2967279)
Odgovori   +    0
Le DARS bo jokal, ker ne bo cestnin pobiral ob letni registraciji vozil.
Ne vem pa, zakaj električna vozila niso oproščena tudi vinjete :-P
rename sporočil: 1.321
[#2967285] 20.10.21 13:19 · odgovor na: comteo (#2967267)
Odgovori   +    2
NE, vam je pomembno ZDAJ prvo rešrevati 10% slovencev, ki živijo v blokih brez parkirnih mest?

Skladno s kordiševci in ostalimi malikovalci sockomunizma: vsi enaki (v revščini), vsi stoenke in fičote. Partijski sekretar pa lahko opla ali lado :-P
anon-191845 sporočil: 961
[#2967322] 20.10.21 14:27 · odgovor na: rename (#2967262)
Odgovori   +    0
Delal sem preizkus leta 2019 še stari model FIAT-a e500, model, ki so ga uvozil iz ZDA, tam nekje na Tržaški cesti.
Danes pa je novi absolutno predrag, še posebej če se navadiš kupit soliden avto star 10let ali več.
anon-191845 sporočil: 961
[#2967323] 20.10.21 14:28 · odgovor na: rename (#2967262)
Odgovori   +    0
Sem napisal da sem prehitro tipkal in se je še drugič pojavil isti tekst, malo prej pa sem odgovoril zakaj taka razlika, stari in novi model ne gresta vkp.
anon-191845 sporočil: 961
[#2967328] 20.10.21 14:35 · odgovor na: comteo (#2967271)
Odgovori   +    0
Še nekaj novega, do zdaj sem imel informacijo da vodik kupim na pumpi ??? Ali sem kaj zamudil ???
Danes si se pa zelo razpisal. Novinarjem se na splošno ne da pisat, saj dobijo osnovno verzijo o predstavitvi novosti le malokateri je še zraven ob predstavitvi v živo ( Zoom ), ki jo potem z napakam prevede teta Goglica in ker novinarji gledajo samo tja med njene noge so včasih prevodi katastrofa.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2967332] 20.10.21 14:43 · odgovor na: comteo (#2967267)
Odgovori   +    5
še vedno bo moral nekje na poti iz Monakova polnit, ker ne bo prišel direkt u Dalamcijo ali Istro. sploh pa ne s trugo na strehi, prikolco za ritjo,... pa 3emi kištami liblings šprudl vaser mit hops.

bom zlo vesel, če se boste periferci začel vozit v mesta s štormarkji, k imate rešen problem domačega tankanja, saj ste vsi v bajtah. sam zakaj hudiča pol še zmer traktorje kupujejo pa smrdijo naokol? niti po eno poli salamo ne gre na drug konc vasi peš, ampak more narest dgdgdgdgdg
1357 sporočil: 7.095
[#2967334] 20.10.21 14:49 · odgovor na: hijena1 (#2967245)
Odgovori   +    3
Če nisi opazil električni avtomobili niso namenjeni ljudem, ki živijo v blokih in nimajo lastnega parkirnega boksa. Avtomobilske industrije segment ljudi, ki živijo v blokih in nimajo lastnega garažnega boksa ne zanimajo, jih niso zanimali že sedaj, v času prehoda na elektriko pa še toliko manj ( enostavno so ugotovili da so premalo plačilno psosobni da bi se splačalo ukvarjati z njimi).
1357 sporočil: 7.095
[#2967337] 20.10.21 14:58 · odgovor na: hijena1 (#2967332)
Odgovori   +    0
Tole si pa malo pomešal. Iz Monaka po cesti v Istro/Dalmacijo? Bolj malo verjetno. Zgornji sloji se pripeljejo na tej relaciji z raznimi plovili po morju, spodnji sloji pa nimajo dovolj sredstev da bi si lahko privoščili Istro/Dalmacijo v počitniški sezoni.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2967350] 20.10.21 15:27 · odgovor na: 1357 (#2967337)
Odgovori   +    2
nič nisem pomešal, kvečjemu si ti kako črko zgrešil. nisem napisal Monaka ampak Monakova (ker me je ena nafrfulena brihta nekoč napadla, da se Minhen piše München tule striktno uporabljam izraz Monakovo).

in povprečni prodani e-avto v EU od tam na škrge zmore edin do LJ. če pa je naložen pol pa komi do Beljaka, če ga ata HansJürgenPetr preveč ne tišči za kamijončini :)
rename sporočil: 1.321
[#2967351] 20.10.21 15:28 · odgovor na: anon-191845 (#2967322)
Odgovori   +    1
[FIN-353404]
Delal sem preizkus leta 2019 še stari model FIAT-a e500, model, ki so ga uvozil iz ZDA, tam nekje na Tržaški cesti.
Danes pa je novi absolutno predrag, še posebej če se navadiš kupit soliden avto star 10let ali več.
Soliden 10 let star avto itak ne obstaja.
Pa ne da se mi prepričevati, da to ni-je res. Zmeni se s Henry Ford-om :-P
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2967381] 20.10.21 17:18 · odgovor na: rename (#2967351)
Odgovori   +    2
[rename]
> [FIN-353404]
> Delal sem preizkus leta 2019 še stari model FIAT-a e500, model, ki so ga uvozil iz ZDA, tam nekje na Tržaški cesti.
> Danes pa je novi absolutno predrag, še posebej če se navadiš kupit soliden avto star 10let ali več.

Soliden 10 let star avto itak ne obstaja.
Pa ne da se mi prepričevati, da to ni-je res. Zmeni se s Henry Ford-om :-P
Ravno obratno :-p

Sele ko je model star (dobrih) 10 let, in so zunaj primerki ki so jih razni taksisti in high milerji zvozili cez pol miljona km, lahko avtu damo titulo "soliden". Takrat lahko preudarno kupimo poznejsi (after face lift) model, z motorjem ki kaze dobre rezultate v praksi.

Recimo toyota prius med hibridi, ali pa hilux med pickupi... da se ne vozimo okol z nissan navarro, da se nam cela vas smeji, kajsele s kakim renaultovim hibridom, ane :-)

Castno mesto tudi bmw trojki M za psihopate med vozniki, ford Mondeu za tiste ki rabijo delujoc avto za jurja, in Mercedes E za svabske taksiste. Mazda mx 5 - kabriolet za delavsko placo.

Sami solidni izdelki :-)
1357 sporočil: 7.095
[#2967387] 20.10.21 18:25 · odgovor na: hijena1 (#2967350)
Odgovori   +    0
Ja s tem tvojim opisom se pa strinjam. Imam samo eno pripombo na tvojo primerjavo. Tisti, ki si trenutno lahko privoščijo nov e-avto, nimajo tovrstnih potovalnih navad za poletne dopustniške namene, pozimi jim pa z e-avti ni problem, ker so njihova glavna destinacija Salzburška ali Tyrolska v Avstiji, do tja pa iz Bavarske ali BWB-ja lahko skoraj kamen vržeš.

Strani: 1 2