Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2965727] 13.10.21 10:59
Odgovori   +    16
lol, s kaksnimi nebulozami se ubada top management. jaz bi 100x raje kupil id3 kot teslo. pa ne bom ne enega ne drugega.

kljucni problem ni ali stane jurja gor ali dol (jasno, da je v osnovi predrag, ampak predraga je tudi tesla), ampak predvsem to, kdo mi zagotavlja, da bom imel kolikor toliko poceni elektricno energijo v prihodnisti. in ce mi tega nihce ne zagotovi, se lahko za moje evrcke vsi elektricarji lepo obrisejo pod nosom.

oprosti diess, tole ni za nikamor, mirno gres lahko v penzijo.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2965740] 13.10.21 11:26 · odgovor na: (#2965735)
Odgovori   +    13
1. Zaspis in nato panicno brcas okoli sebe v sobi s steklenino. GET OVER IT: Tesla vas JE ZE pojedel. Ker novi Y model je narejen se hitreje.

2. Stroma NI dovolj in Tesla bo sam z lahkoto pokril trg.

3. Prodaja novih avtomobilov pada, saj raja le NI tolk zabita. V A sem slisal da se dobi samo hibrid, bencinarja ni. ZATO cene rabljenih rastejo, saj niso vsi brain dead.

4. KO BOSTE imeli parkiranih par miljonov hibridov in elektricarjev ki jih nihce noce, boste mogoce zaceli spet delat avtomobile ki se DAJO POPRAVIT poceni. NE stlacit en kup stvari v en kos, ki ga pri majhni napakici vrzes proc, ali pa skrit del tako, da moras odmontirat menjalnik da ga zamenjas.

5. Na pol pricakujem da Musk zacne delat se navadne zanesljive bencinarje. TO bi bil pa potem ta prav cirkus.

RAzmisljam da bi si kupil se en bencinar, pa v garazo.
anon-88574 sporočil: 933
[#2965743] 13.10.21 11:36 · odgovor na: PyotrNovak (#2965740)
Odgovori   +    10
Tesle so mimogrede še slabše popravljive kot ostali. Gre po logiki, menja se sklop in ne del. Na YT imaš polno zgodbic.
vrac sporočil: 11.068
[#2965754] 13.10.21 12:08 · odgovor na: anon-88574 (#2965743)
Odgovori   +    7
[cman]
Tesle so mimogrede še slabše popravljive kot ostali. Gre po logiki, menja se sklop in ne del. Na YT imaš polno zgodbic.
Najhuje pa bo, ko bodo zalaufali stroje za izdelavo cele aluminijaste šasije ali celo karoserije naenkrat in ko bo lastnik avta imel malce smole in razbil recimo sprednji del, bo avto za na odpad, ker ga ne bo mogoče popraviti. Sicer se o tem nič ne piše, meni pa je to ena velika bedarija, da zaradi zmanjševanja stroškov produkcije izdelajo vozilo, ki ga ni mogoče poklepati. Morda se motim, se pa bojim, da se ne.

To kar piše, da je izjavil Diess, pa kar verjamem, da je res. Tesla je celo industrijo postavil pred veliko preizkušnjo. Najbolj največje, ki so morali popolnoma spremeniti dotedanjo filozofijo. In jo še bodo.
anon-88574 sporočil: 933
[#2965759] 13.10.21 12:20 · odgovor na: vrac (#2965754)
Odgovori   +    7
[vrac]

Najhuje pa bo, ko bodo zalaufali stroje za izdelavo cele aluminijaste šasije ali celo karoserije naenkrat in ko bo lastnik avta imel malce smole in razbil recimo sprednji del, bo avto za na odpad, ker ga ne bo mogoče popraviti.
Najbrž bo ocenjeno kot ekonomska totalka, zavarovanja pa bojo temu primerna.

Primer "nepopravljivosti": m.youtube.com/watch?...VSw3KSevEc

Na cesti nabasal oviro, polomil nipl za hlajenje baterije, uradni odgovor - menjava baterije za 16k.
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2965763] 13.10.21 12:25 · odgovor na: anon-88574 (#2965759)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 13.10.2021 12:28
recimo servis in zamenjava mehanizma za premikanje šibedaha v Tesli stane 5500€


Zakaj so pa vsi proizvajalci naenkrat skočili v izdelavo električnih avtomobilov, medtem ko hibridov praktični ni(in bi glede na trenutne razmere bili precej bolj logični) mi pa ni ravno jasno. Predvidevam da imajo tukaj "prste vmes" kakšne direktive EU oziroma te famozni kuponi za onesnaževanje
1357 sporočil: 7.095
[#2965768] 13.10.21 12:46 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2965763)
Odgovori   +    2
Stvar je čisto preprosta, dokler bodo elektro avtomobile proizvjali izključno proizvajalci z prestižnimi ali izredno močnimi blagovnimi znamkami bo cenovno stanje teh avtomobilov takšno kot je ali še hujše. Ko bodo pa začeli te avtomobile prednostno proizvajati tudi proizvajalci z vsakodnevnimi blagovnimi znamkami bo pa tudi cena tem vozilom padla. Seveda se pa to slednje ne bo zgodilo še tako kmalu ker je prej potrebno še rešiti vsaj problem baterij, ki so najdražji sklop teh vozil, in pa življenske dobe tega koncepta vozila, ker se Toyotin koncept vozila s hidrogenskim motorjem izredno hitro razvija ( ki je cenejši tako za proizvodnjo kot za končnega kupca in še z energentom ni problemov).
anon-191845 sporočil: 961
[#2965784] 13.10.21 13:30 · odgovor na: (#2965735)
Odgovori   +    5
Sloveniji je zmagovita kombinacija Novomeški TWINGO kot drugi avto, marsikomu celo kot prvi, morajo mu samo povečat baterijo da naredi pravih 300km in je zmagal. Volk sit, koza cela in delo za dobavitelje in zaposlene v Revozu.
slovenecnb1 sporočil: 5.627
[#2965837] 13.10.21 16:26
Odgovori   +    5
Tesla je hitreje narejen z roboti na puf in subvencijami se musk lahko zajbava in še zraven bitcoine kupuje bolj je zanimiv njegov tržni pristop nobenga marketinga in metanje dnarja v to kot to delajo drugi avtomobilisti in v vdaki vasi prodajni salon halooo
dz1975 sporočil: 2.264
[#2965856] 13.10.21 18:08 · odgovor na: anon-191845 (#2965784)
Odgovori   +    1
Ja, in potem plačaš 35.000 eur za sub-sub kompaktni avtomobilček (primer Honda E).
Hvala lepa, za ta denar imam raje Kio Telluride ali kak drug SUV.
Froc sporočil: 2.031
[#2965883] 14.10.21 08:44 · odgovor na: vrac (#2965754)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Froc 14.10.2021 08:48
[vrac]
> [cman]
> Tesle so mimogrede še slabše popravljive kot ostali. Gre po logiki, menja se sklop in ne del. Na YT imaš polno zgodbic.

Najhuje pa bo, ko bodo zalaufali stroje za izdelavo cele aluminijaste šasije ali celo karoserije naenkrat in ko bo lastnik avta imel malce smole in razbil recimo sprednji del, bo avto za na odpad, ker ga ne bo mogoče popraviti. Sicer se o tem nič ne piše, meni pa je to ena velika bedarija, da zaradi zmanjševanja stroškov produkcije izdelajo vozilo, ki ga ni mogoče poklepati. Morda se motim, se pa bojim, da se ne.

To kar piše, da je izjavil Diess, pa kar verjamem, da je res. Tesla je celo industrijo postavil pred veliko preizkušnjo. Najbolj največje, ki so morali popolnoma spremeniti dotedanjo filozofijo. In jo še bodo.
Morda pa le ni povedal vsega. Imajo cel kup zaposlenih preveč, tudi režije. Vezano na sindikati in država deal. Zato je njihova marža nizka, za dodatek pa še tehnologija izdelave zaostaja desetletje in več za npr. Teslo. Giga Berlin bo na koncu polnega zagona izdelela avto 10 krat hitreje od ostalih tovarn za več kot 10 x večjo maržo. VW je srečen na kocu z 1.000 € dobička na avto, Tesla več kot 10.000. Tu so facti bruti in ne tako zelo sama tehnologija pogona. Kapaciteta Giga Berlina je itak previsoka za EU trg (2 miljona vozil letno), kar pomeni da bodo v parih letih zasedli celoten prostor za EV v Evropi, ker več ne bo možno niti polniti zaradi kapacitet el. omrežja, ki ga ne morejo razširiti dovolj hitro za take količine, pa še volje manjka. Torej bodo izvažali po svetu. Dobro za Teslo in Nemčijo, tu bodo rabili te izkušene delavce. Večina trga bo torej še naprej na voljo za ostale običajne pogone vseh oblik. Prostora je dovolj. Torej ni problem v sami EV tehnologiji, prej je problem v ozkosti podjetja in njegovi hitri zmožnosti razvijanja, inoviranja, prilagajanja. Tu debelo zmankuje vsem Evropskim ustaljenim proizvajalcem. Tu se morajo popraviti in hitro prilagoditi, pa se zaenkrat nič kaj dosti ne sliši na to uho. To jih bo pokopalo, če bo pokopalo, ne Tesla. Se hvalijo z dobrimi dobički, pa jih je za vprašati za kaj jih porabljajo in kako.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2965918] 14.10.21 11:01 · odgovor na: Froc (#2965883)
Odgovori   +    1
Poglej stevilo zaposlenih WV VS Toyota, pa je jasno da so ze danes brez brutalne Nemske zascite pred US konkurenco Walking dead. Denar pa porabljajo za ene prototipe, ki se jih se s palico ne bi dotaknil.
Pa pizda, avto primerljiv po velikosti in moci je v US POLOVICO cene BMW 5. In v EU ga NE BOMO videli niti slucajno za priblizno tako ceno.
In KAJ temu manjka? Zacne se pa tam pri 20.000e. www.chevrolet.com/cars/malibu

Glede dragih popravil. Tudi MB in BMW te na uradnem olupita. Privat mojster je pa parkrat cenejsi. Pa tudi karambolov nimamo vsak dan. Jaz sem jim imam manj kot 1 na 10 let, pa se to ni bilo kaj posebnega.
Pozablja pa se dejstvo da je bil Tesla na crash testu najboljsi. Ce ze posteno poc, ni skoda avtomobila, ce stopis ven v enem kosu.
The Tesla Model S Is So Safe It Broke the Crash-Testing ...
[Search domain wired.com] www.wired.com › 2013 › 08 › tesla-model-s-crash-test
The Tesla Model S Is So Safe It Broke the Crash-Testing Gear The Tesla Model S may be the safest vehicle ever tested by the Feds. So safe, in fact, that according to the automaker, the all-electric...
anon-534275 sporočil: 161
[#2965940] 14.10.21 11:58 · odgovor na: PyotrNovak (#2965918)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
In KAJ temu manjka? Zacne se pa tam pri 20.000e. www.chevrolet.com/cars/malibu
Tole ni nič drugega kot bratranec od trenutne Opel Insignie... ki jo tudi najdeš za dosti podoben denar... www.avto.net/Ads/det...20Insignia
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2966215] 15.10.21 10:30 · odgovor na: anon-534275 (#2965940)
Odgovori   +    0
Imamo DVA chevroleta. KO bodo v EU naredil avto ki se 10 in 12 ne kvari, POTEM bom pa pogledal kaj po EU. KDAJ si imel nazadnje EU avto ki enostavno DELA. Letni servis in TO je TO.

Pa Insignia je od 28 do 40.000EUR DE. Majckena razlika?
NOCEM v DE narejenega avtomobila. NE bom placeval za eno zaostalo proizvodnjo, ki porabi dalec prevec casa in ga racuna meni, pa v avto mi natlaci miljon racunalnikov, ki jih NOCEM. Vzim 40 let brez karambola po miji krivdi. Vecini Butalcev sem se pravocasno usel...
anon-534275 sporočil: 161
[#2967428] 21.10.21 07:21 · odgovor na: PyotrNovak (#2966215)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Imamo DVA chevroleta. KO bodo v EU naredil avto ki se 10 in 12 ne kvari, POTEM bom pa pogledal kaj po EU. KDAJ si imel nazadnje EU avto ki enostavno DELA. Letni servis in TO je TO.

Pa Insignia je od 28 do 40.000EUR DE. Majckena razlika?
NOCEM v DE narejenega avtomobila. NE bom placeval za eno zaostalo proizvodnjo, ki porabi dalec prevec casa in ga racuna meni, pa v avto mi natlaci miljon racunalnikov, ki jih NOCEM. Vzim 40 let brez karambola po miji krivdi. Vecini Butalcev sem se pravocasno usel...
Trenutno vozim 7 let star EU avto z 200.000 prevoženimi kilometri, ki se do sedaj še ni pokvaril. Kupljen s 140.000 prevoženimi kilometri in opravljenim velikim servisom, od takrat samo letni servisi - filtri in olje, enkrat vmes zavore. Doliva se samo vitreks. Edino izredno popravilo je bila menjava notranje kljuke na šoferskih vratih, ki je plastična in se je zlomila. Prejšnji avto je bil enakega porekla, prodal sem ga starega 13 let in tudi z okrog 200k kilometri, tudi brez kakih omembe vrednih težav. Poreklo pa ni DE :)

Strani: 1