Strani: 1

anccc sporočil: 115
[#2953477] 01.09.21 16:13
Odgovori   +    0
Zadnji naj ugasne luč.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2953478] 01.09.21 16:23
Odgovori   +    3
Vrtovec je ok, v železnice se investira več, vseeno pa bi sam želel res večje investicije tudi v obliki novih tran bolj primernih za tekoči potniški promet. Ampak zaenkrat bolje kot to; za kaj več bodo potrebne toliko večje investicije.
Težava je ker vzporedno poteka še investicija v tretjo os (hitra cesta), ki je Korošcem bila obljubljena že ne vem koliko let, potem se čaka še na hitro cesto do Jelšan, ampak preprosto bo potrebno bistveno višje procente prometne pogače nameniti železnicam.
Korazijan sporočil: 386
[#2953479] 01.09.21 16:42 · odgovor na: Rokc5 (#2953478)
Odgovori   +    9
Enotno vozovnico lahko uzakoniš ne glede na infrastrukturo, ta itak še dolgo ne bo popolna (dolgoročni načrti razvoja so bili pripravljeni dolgo pred Vrtovcem). Poenoteni in usklajeni vozni redi, regijski potniški centri za prestopanje iz ene na drugo vrsto prevoza, bolj frekventne povezave, pregledni portal z voznimi redi - za to ne potrebuješ milijard, samo boljše upravljanje. Mi financiramo sistem IJPP - cca 100 mio na leto, na ministrstvu pa ne znajo narediti niti za portala z voznimi redi.
sopranos sporočil: 11.404
[#2953512] 01.09.21 20:21 · odgovor na: Rokc5 (#2953478)
Odgovori   +    1
Kot jaz gledam te prenove železnic, si upam trditi, da so cene prenapihnjene za vsaj 2x.

Avtobusarjem in železnicam naj se del sredstev veže na vzpostavitev integralnega prevoza.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2953635] 02.09.21 12:08
Odgovori   +    1
Se strinjam z napisanim.
Verjamem sicer, da se minister trudi, ampak spraviti skupaj SŽ, LPP in privat avtobusne prevoznike je najbrž misija (skoraj) nemogoče :(
Za izboljšanje okoljskega odtisa dnevnih migracij bi veliko naredile tudi takse na onesnaževanje v mestih. Takse bi plačali odvisno od stopnje onesnaževanja.

Strani: 1