Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ali Vrtovec izboljšuje potniški promet ali montira sedlo na kravo?
Strani: 1
sporočil: 2.857
Vrtovec je ok, v železnice se investira več, vseeno pa bi sam želel
res večje investicije tudi v obliki novih tran bolj primernih za
tekoči potniški promet. Ampak zaenkrat bolje kot to; za kaj več
bodo potrebne toliko večje investicije.
Težava je ker vzporedno poteka še investicija v tretjo os (hitra cesta), ki je Korošcem bila obljubljena že ne vem koliko let, potem se čaka še na hitro cesto do Jelšan, ampak preprosto bo potrebno bistveno višje procente prometne pogače nameniti železnicam.
Težava je ker vzporedno poteka še investicija v tretjo os (hitra cesta), ki je Korošcem bila obljubljena že ne vem koliko let, potem se čaka še na hitro cesto do Jelšan, ampak preprosto bo potrebno bistveno višje procente prometne pogače nameniti železnicam.
sporočil: 386
Enotno vozovnico lahko uzakoniš ne glede na infrastrukturo, ta itak
še dolgo ne bo popolna (dolgoročni načrti razvoja so bili
pripravljeni dolgo pred Vrtovcem). Poenoteni in usklajeni vozni
redi, regijski potniški centri za prestopanje iz ene na drugo vrsto
prevoza, bolj frekventne povezave, pregledni portal z voznimi redi
- za to ne potrebuješ milijard, samo boljše upravljanje. Mi
financiramo sistem IJPP - cca 100 mio na leto, na ministrstvu pa ne
znajo narediti niti za portala z voznimi redi.
sporočil: 11.404
Kot jaz gledam te prenove železnic, si upam trditi, da so cene
prenapihnjene za vsaj 2x.
Avtobusarjem in železnicam naj se del sredstev veže na vzpostavitev integralnega prevoza.
Avtobusarjem in železnicam naj se del sredstev veže na vzpostavitev integralnega prevoza.
sporočil: 10.519
Se strinjam z napisanim.
Verjamem sicer, da se minister trudi, ampak spraviti skupaj SŽ, LPP in privat avtobusne prevoznike je najbrž misija (skoraj) nemogoče :(
Za izboljšanje okoljskega odtisa dnevnih migracij bi veliko naredile tudi takse na onesnaževanje v mestih. Takse bi plačali odvisno od stopnje onesnaževanja.
Verjamem sicer, da se minister trudi, ampak spraviti skupaj SŽ, LPP in privat avtobusne prevoznike je najbrž misija (skoraj) nemogoče :(
Za izboljšanje okoljskega odtisa dnevnih migracij bi veliko naredile tudi takse na onesnaževanje v mestih. Takse bi plačali odvisno od stopnje onesnaževanja.
Strani: 1