Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2951622] 27.08.21 07:14
Odgovori   +    14
Zakaj pa elektromobilnosti ne poganja povpraševanje, tisto ko je trg prepričan, da je to bolje in samo hoče še? Ker tega ni in zato morajo kar celotne državeporivati s takimi dodatnimi vzpodbudami. Namesto, da bi produkt sam vlekel. Ker to kar je sedaj, deluje na silo. Za razvedrilo nekaterih navdušencev. Ne pa potreba. Nacionalno gledano , je to drago razvedrilo.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2951623] 27.08.21 07:23 · odgovor na: anon-93129 (#2951622)
Odgovori   +    11
Če se misli z razogljicenjem resno, bo potrebno iti na električne avtomobile. Seveda pa bo sistem zdržal 5, morda 10 odstotkov trenutnega voznega parka.

Avtomobilska doba za vse se torej počasi poslavlja. Nastala bo družba velikih nasprotij, kjer se bomo nostalgično spominjali o dobrih starih časih, ko smo lahko v blaginji in miru debatirali o covidu, cepivih, stranskih učinkih...
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2951647] 27.08.21 07:55 · odgovor na: (#2951639)
Odgovori   +    7
[alek14]
> [shevchenko]
> Če se misli z razogljicenjem resno, bo potrebno iti na električne avtomobile. Seveda pa bo sistem zdržal 5, morda 10 odstotkov trenutnega voznega parka.
>
> Avtomobilska doba za vse se torej počasi poslavlja. Nastala bo družba velikih nasprotij, kjer se bomo nostalgično spominjali o dobrih starih časih, ko smo lahko v blaginji in miru debatirali o covidu, cepivih, stranskih učinkih...

Kako resnično preroško. :(
Jap....

Zdaj pa še vprašanje z 1000 Mijard €...

Kaj bo delolo cca 30% gospodarstva (in njegovih delavcev), ki je tako ali drugače vezan na avtomobilsko industrijo....
hijena1 sporočil: 1.214
[#2951702] 27.08.21 09:04
Odgovori   +    7
ej Paskal, Paskal... iz tebe bo odličen teoretik ekonomije.

v praksi je pa tako, vsaj na Norveškem, ki jo vlečeš za zgled. poznam iz prve roke in več virov. štromarja si kupjo ne zaradi subvencije ob nakupu ampak bonitet ob uporabi: hitri pas v mestih, zastonj parkiranje, ali pa parkiranje sploh edino možno,... poleg tega je vir energije pri njih res čist in ne gre samo za prenos saj iz leve na desno.

dokler bom za štromarja al pa trektor uporabljal isti pas za pripeljat se v LJ, pa plačal isto ceno za parking.... ja tolk časa bom kot slovencelj vozu traktor. to nam je pač u krvi.

k sreči mi niso uspel oprat glave ne sosedi ne faksi (tudi ekonomski), na kerih sem študiral in grem v mesto raje peš ali s kolesom. traktorjev pa tudi ne maram.
comteo sporočil: 664
[#2951736] 27.08.21 09:39 · odgovor na: (#2951648)
Odgovori   +    2
[alek14]
> [0513ANITO]
> > [alek14]
> > > [shevchenko]
> > > Če se misli z razogljicenjem resno, bo potrebno iti na električne avtomobile. Seveda pa bo sistem zdržal 5, morda 10 odstotkov trenutnega voznega parka.
> > >
> > > Avtomobilska doba za vse se torej počasi poslavlja. Nastala bo družba velikih nasprotij, kjer se bomo nostalgično spominjali o dobrih starih časih, ko smo lahko v blaginji in miru debatirali o covidu, cepivih, stranskih učinkih...
> >
> > Kako resnično preroško. :(
>
> Jap....
>
> Zdaj pa še vprašanje z 1000 Mijard €...
>
> Kaj bo delolo cca 30% gospodarstva (in njegovih delavcev), ki je tako ali drugače vezan na avtomobilsko industrijo....

Ja, saj :(

shevchenkoti bomo morali dajati pol plače, da bomo preživeli te brezposelne.

Logično je,da bo avtov na baterije več, kot danes naftnih (mogoče ne ravno avtov, ampak različnih vozil - tudi manjših). Razlog so nižji stroki proizvodnje in vzdrževanja.
Kaj je še bolj pomembno, baterijsko vozilo priklučeno na pametno polnilnico je orodje za stabilizacijo elektro omrežja, kar zniža stroške elektrike, omogoči večjo uporabo sonca in vetra ter poceni avto sam.
Ker dobiš plačano, če avto stoji (priključen na polnilnici).
Posla bo več kot danes - enako, kot smo iz konjskih vpreg šli na avte so eni imeli težave v glavi.
Rakijan sporočil: 1.263
[#2951740] 27.08.21 09:45 · odgovor na: hijena1 (#2951702)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Rakijan 27.08.2021 09:47
To je vse tko sam zarad njihovih hidroelektrarn.. Ne potrebujejo 3000 zaposlenih za eno termoelektrarno in rudnik ampak jim isto kolicino energije pridela 300 zaposlenih. In to 100 let ali vec. Ostalih 2700 pa izsolajo v doktorje znanosti, ki potem v prostem casu resujejo vse svetovne probleme tu na tem forumu.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2951779] 27.08.21 10:52 · odgovor na: comteo (#2951736)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: jurijjurij 27.08.2021 10:53
[comteo]
> [alek14]
> > [0513ANITO]
> > > [alek14]
> > > > [shevchenko]
> > > > Če se misli z razogljicenjem resno, bo potrebno iti na električne avtomobile. Seveda pa bo sistem zdržal 5, morda 10 odstotkov trenutnega voznega parka.
> > > >
> > > > Avtomobilska doba za vse se torej počasi poslavlja. Nastala bo družba velikih nasprotij, kjer se bomo nostalgično spominjali o dobrih starih časih, ko smo lahko v blaginji in miru debatirali o covidu, cepivih, stranskih učinkih...
> > >
> > > Kako resnično preroško. :(
> >
> > Jap....
> >
> > Zdaj pa še vprašanje z 1000 Mijard €...
> >
> > Kaj bo delolo cca 30% gospodarstva (in njegovih delavcev), ki je tako ali drugače vezan na avtomobilsko industrijo....
>
> Ja, saj :(
>
> shevchenkoti bomo morali dajati pol plače, da bomo preživeli te brezposelne.


Logično je,da bo avtov na baterije več, kot danes naftnih (mogoče ne ravno avtov, ampak različnih vozil - tudi manjših). Razlog so nižji stroki proizvodnje in vzdrževanja.
Kaj je še bolj pomembno, baterijsko vozilo priklučeno na pametno polnilnico je orodje za stabilizacijo elektro omrežja, kar zniža stroške elektrike, omogoči večjo uporabo sonca in vetra ter poceni avto sam.
Ker dobiš plačano, če avto stoji (priključen na polnilnici).
Posla bo več kot danes - enako, kot smo iz konjskih vpreg šli na avte so eni imeli težave v glavi.

Comteo je znan agitator na tem forumu, ki brezglavo navija za vpeljavo el. vozil, čeprav smo mu že večkrat razložili in raztolmačili nekatere tehniške probleme. Ampak on se ne da ali pač ne razume, ker el. avtomobile (verjetno) prodaja. Še dandanašnji ne dojame, da se danes polnjenje šlepa na poceni gospodinjski štrom. Ker comteo-u nima smisla na dolgo in široko (ponovno) razlagati že prežvečenih problemov, mu poklanjam en link B. Hočevarja (ki je tudi znan po navijanju v "zeleno"):

oe.finance.si/897463...troomrezje

Naslov govori o neki količini penezov, ki naj bi bili vloženi v omrežje: "Za vsak e-avto 1.100 dolarjev vložka v elektroomrežje". Torej comteo, za 1 miljon el. avtomobilo naj bi bil vložek v omrežje več kot miljardo. In to brez subvencij (4500 EUR/avto) in vlaganj v elektrarne (ker vsi zelembači porabo zaradi polnjenja povprečite čez 24ur) in zagotavljanje kritja v konicah porabe in "backup" (plinskih?) elektrarn. Pa brez nove NEK2 s ceno okoli 10 miljard. Na "smart grid" omrežje z miljoni priključenih avtomobilov, hranilniki energije, mikro turbinami, gorivnimi celicami, vetrnimi in sončnimi elektrarnami pa bomo še čakali, čakali, čakali... No money no funny!
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2951782] 27.08.21 10:54
Odgovori   +    0
Število javnih polnilnic na tisoč prebivalcev ima tako celo večji pomen kot BDP.
Ravno pred kakšnim dnem sem slišal hvalo po radiu, da smo pri polnilnicah veliko boljši od večine Evrope.

Ni bilo pa nič govora o kriteriju št. polnilnic na 1000 prebivalcev, saj prebivalci ne delamo na štrom. Govorilo se je o št. polnilnic glede na št. uporabnikov (=št. električnih avtomobilov), ki je menda pri nas 1 polnilnica/3 avte, evropsko povprečje pa je 1 polnilnica/7 avtov.

Z mojega osebnega stališča je pri nas polnilnic res ogromno. Skoraj na vsakem koraku. Verjetno jih je veliko več kot bencinskih pump. Vsaj v okolju, kjer se jaz gibam. V tujini je veliko težje najti polnilnico kot pri nas (Italija, Avstrija, Madžarska). So veliko redkejše.
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2951784] 27.08.21 10:59 · odgovor na: comteo (#2951736)
Odgovori   +    5
[comteo]
> [alek14]
> > [0513ANITO]
> > > [alek14]
> > > > [shevchenko]
> > > > Če se misli z razogljicenjem resno, bo potrebno iti na električne avtomobile. Seveda pa bo sistem zdržal 5, morda 10 odstotkov trenutnega voznega parka.
> > > >
> > > > Avtomobilska doba za vse se torej počasi poslavlja. Nastala bo družba velikih nasprotij, kjer se bomo nostalgično spominjali o dobrih starih časih, ko smo lahko v blaginji in miru debatirali o covidu, cepivih, stranskih učinkih...
> > >
> > > Kako resnično preroško. :(
> >
> > Jap....
> >
> > Zdaj pa še vprašanje z 1000 Mijard €...
> >
> > Kaj bo delolo cca 30% gospodarstva (in njegovih delavcev), ki je tako ali drugače vezan na avtomobilsko industrijo....
>
> Ja, saj :(
>
> shevchenkoti bomo morali dajati pol plače, da bomo preživeli te brezposelne.


Logično je,da bo avtov na baterije več, kot danes naftnih (mogoče ne ravno avtov, ampak različnih vozil - tudi manjših). Razlog so nižji stroki proizvodnje in vzdrževanja.
Kaj je še bolj pomembno, baterijsko vozilo priklučeno na pametno polnilnico je orodje za stabilizacijo elektro omrežja, kar zniža stroške elektrike, omogoči večjo uporabo sonca in vetra ter poceni avto sam.
Ker dobiš plačano, če avto stoji (priključen na polnilnici).
Posla bo več kot danes - enako, kot smo iz konjskih vpreg šli na avte so eni imeli težave v glavi.
Evo to stabilizacio omrežja ...He he

Pa dejmo spet mal računat...
Recimo da ima avto Fulll veliko baterijo...100 kWh,,,
In da izvedeš celih 1000 ciklov polnjena/praznjena
In da ti od pretočene kWh ostane čisto 0,1€

Zdaj pa pazi Zaslužek pred davki=100kWh x 1000 ciklov * 0,1€/kWh= 10.000€

Vse zgornje tri predpostavke sem napičil na ugodno stan u "božju mater"...
Vaš povprečni EV avto pa stane cca 40-50k€ minimalno

Res znate delat biznis u rikverc...
Nollem sporočil: 967
[#2951789] 27.08.21 11:15 · odgovor na: anon-180464 (#2951782)
Odgovori   +    5
> Število javnih polnilnic na tisoč prebivalcev ima tako celo večji pomen kot BDP.
seveda, zaradi nove polnilnice v Zavratah nad Radečami (to je samooskrbna vas s šestimi hišami) se bo zagotovo povečalo število BEV v Sloveniji
orbita sporočil: 214
[#2951791] 27.08.21 11:19
Odgovori   +    9
Če dijak enači elektromobilnost z električnimi (osebnimi) avotmobili, mu je še za oprostit. Bi pa kdo drug moral narediti kaj več za to, da avtomobilska industrija vrne uzurpirane besede, kot so e-mobilnost, trajnostna mobilnost, pametne polnilnice,... ki nimajo veze z njimi, ampak jih zlorablja zato, da bi nas zapeljala v svet nevzdržne mobilnosti po njeni želji.

s
spiderman sporočil: 1.741
[#2951797] 27.08.21 11:32 · odgovor na: shevchenko (#2951623)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: spiderman 27.08.2021 11:33
[shevchenko]
Če se misli z razogljicenjem resno, bo potrebno iti na električne avtomobile. Seveda pa bo sistem zdržal 5, morda 10 odstotkov trenutnega voznega parka.
Ne, se ne misli resno, ker električni avtomobili s tem nimajo veliko veze.
Poglej spodnji link - transport prispeva 24% svetovnih izpustov CO2.
ourworldindata.org/c...-transport
45% od tega gre na cestni potniški transport - vključno z avtobusi.
To, da cestni potniški transport (vključno z avtobusi) torej proizvede ušivih 11% svetovnih emisij CO2, si boš menda znal izračunati sam.
.
In zdaj bodo električni avti rešili svet?
Da tega, da ne vemo še prav dobro kaj bomo počeli z izrabljenimi baterijami, niti ne omenjam.
.
Par dni nazaj smo pa brali, da Kitajska povečuje kurjenje premoga in so/bodo samo letos odprli 50 novih termoelektrarn. Na premog seveda.
.
Skratka to masturbiranje z električnimi avti z razogljičenjem nima veze.
Če seveda sploh kupiš teorijo, da je za vremenske spremembe kriv CO2...
Rakijan sporočil: 1.263
[#2951810] 27.08.21 11:58 · odgovor na: 0513ANITO (#2951784)
Odgovori   +    0
Za milijon kilometrov se ti zdi strosek 10000 eur za "gorivo" veliko? Kuk pa ti bencina, nafte, plina krkol ze imas porabis na 100km? 3 deci al kaj? (sem uporabu stevilke za twingota in sem jih iz previdnosti mal navzdol oklestu..)
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2951815] 27.08.21 12:06 · odgovor na: Rakijan (#2951810)
Odgovori   +    2
[Rakijan]
Za milijon kilometrov se ti zdi strosek 10000 eur za "gorivo" veliko? Kuk pa ti bencina, nafte, plina krkol ze imas porabis na 100km? 3 deci al kaj? (sem uporabu stevilke za twingota in sem jih iz previdnosti mal navzdol oklestu..)
Gospod je govoril o doprinosu električnih vozil, k stabilizaciji omrežja.... In celo nekih zasluških iz tega naslova...

Ti pa o porabi in Milijon kolometrih....

Pa poznaš koga,ki jih je naredil 1/2 od milijona, pa da ni glih taxist ali trgovski potnik....
Rakijan sporočil: 1.263
[#2951825] 27.08.21 12:23 · odgovor na: 0513ANITO (#2951815)
Odgovori   +    0
Evo to stabilizacio omrežja ...He he

Pa dejmo spet mal računat...
Recimo da ima avto Fulll veliko baterijo...100 kWh,,,
In da izvedeš celih 1000 ciklov polnjena/praznjena
In da ti od pretočene kWh ostane čisto 0,1€

Zdaj pa pazi Zaslužek pred davki=100kWh x 1000 ciklov * 0,1€/kWh= 10.000€

Vse zgornje tri predpostavke sem napičil na ugodno stan u "božju mater"...
Vaš povprečni EV avto pa stane cca 40-50k€ minimalno

Res znate delat biznis u rikverc...

To si ti napisal.. Ne vem kaj si racunal, ce ne prevozene kilometre.. Jaz osebno jih naredim nekje 30k na leto torej bi me "gorivo" prislo nekje cca. 300 eur.. "Danes" zapravim cca. 2000 eur..

Kar ti je zelel povedati pa z "regulacijo" omrezja je pa verjetno nekaj v tem smislu.. Se pripeljes v sluzbo z napol praznim (polnim) avtomobilom in ga priklopis na polnilnico kjer racunalniku "poves" ob 3 grem domov, za vsak slucaj pa naj bo vsaj 20% vedno na razpolago.. In pol "racunalnik", ki more bit seveda "pametno" vkljucen v sistem dela kar pac dela. Polni, prazni, ne dela nic itd.. Doma ko avto parkiras dela isto.. S tem je zelja enkrat, nekoc ko bo 5G oz. optika povlecena se it nek del regulacije.. Da mi ne bojo za bv hidroelektrarnam zivljenske dobe krajsal oz. njihovim delom..
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2951830] 27.08.21 12:45 · odgovor na: Rakijan (#2951825)
Odgovori   +    1
[Rakijan]
Evo to stabilizacio omrežja ...He he

Pa dejmo spet mal računat...
Recimo da ima avto Fulll veliko baterijo...100 kWh,,,
In da izvedeš celih 1000 ciklov polnjena/praznjena
In da ti od pretočene kWh ostane čisto 0,1€

Zdaj pa pazi Zaslužek pred davki=100kWh x 1000 ciklov * 0,1€/kWh= 10.000€

Vse zgornje tri predpostavke sem napičil na ugodno stan u "božju mater"...
Vaš povprečni EV avto pa stane cca 40-50k€ minimalno

Res znate delat biznis u rikverc...

To si ti napisal.. Ne vem kaj si racunal, ce ne prevozene kilometre.. Jaz osebno jih naredim nekje 30k na leto torej bi me "gorivo" prislo nekje cca. 300 eur.. "Danes" zapravim cca. 2000 eur..

Kar ti je zelel povedati pa z "regulacijo" omrezja je pa verjetno nekaj v tem smislu.. Se pripeljes v sluzbo z napol praznim (polnim) avtomobilom in ga priklopis na polnilnico kjer racunalniku "poves" ob 3 grem domov, za vsak slucaj pa naj bo vsaj 20% vedno na razpolago.. In pol "racunalnik", ki more bit seveda "pametno" vkljucen v sistem dela kar pac dela. Polni, prazni, ne dela nic itd.. Doma ko avto parkiras dela isto.. S tem je zelja enkrat, nekoc ko bo 5G oz. optika povlecena se it nek del regulacije.. Da mi ne bojo za bv hidroelektrarnam zivljenske dobe krajsal oz. njihovim delom..
Daj se malo vprašaj čigav benifit bi/bo "regulacija"

Tvoj, oparaterjev ali od obeh..

Grem stavit, da si ti na zadnejm mestu...
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2951833] 27.08.21 12:49 · odgovor na: Nollem (#2951789)
Odgovori   +    1
[Nollem]
> > Število javnih polnilnic na tisoč prebivalcev ima tako celo večji pomen kot BDP.
>

seveda, zaradi nove polnilnice v Zavratah nad Radečami (to je samooskrbna vas s šestimi hišami) se bo zagotovo povečalo število BEV v Sloveniji
Kaj pa vem. Meni je potegnilo na EV ravno zato.
Ko mi je crknil dizel, sem se nekaj časa prevažal s car-sharingom in ugotovil, da imam večino parkiranega časa polnilnico pred nosom (v službi in doma v vasi). In bil ob tem tudi razočaran, ko sem nekajkrat obiskal 2. največje mesto v državi in se spraševal, kje za vraga bom tam polnil (polnilnic je bilo samo za prste ene roke).
Tako da, polnilnica v naši vasi morda med drugim je tudi pretehtala.
Rakijan sporočil: 1.263
[#2951836] 27.08.21 12:53 · odgovor na: 0513ANITO (#2951830)
Odgovori   +    0
Hhh.. V bistvu tvoj in moj ampak, da ne pogrevamo spet abstraktnih tem okoli CO2, podnebnih sprememb, energetske neodvisnosti itd.. bom rajs tko reku.. To bo pa vojska pravnikov/politikov/ljudstva definirala ("tehnicarji" bomo dolzni samo uresniciti)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2951973] 28.08.21 09:17 · odgovor na: 0513ANITO (#2951647)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]
Kaj bo delolo cca 30% gospodarstva (in njegovih delavcev), ki je tako ali drugače vezan na avtomobilsko industrijo....
Mi gremo spet skupaj z Nemci v pogubo, kot so šli že Rupnikovi domobranci leta 1944.
crt sporočil: 27.196
[#2952070] 28.08.21 17:34
Odgovori   +    0
na norveskem so elektricni osebni avti 2/3 prodanih.

za koliko se je zmanjsala poraba nafte?

v bistvu se ni.

twitter.com/Josh_You...90850?s=20
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2952316] 29.08.21 21:30 · odgovor na: anon-154083 (#2951973)
Odgovori   +    1
Nemci odnehajo takrat, ko je najvišja stavba v Berlinu visoka okrog 5m.

Strani: 1