Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2939355] 08.07.21 21:10
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-379669 08.07.2021 21:11
Ne vem, jaz sem 2 meseca nazaj kupil vozilo za 20 čukov, ki je novo 50 čukov. Staro je bilo, ob nakupu, 4 leta in 105.000 km. Meni so ti zdi primerna cena.

Ne vem, zakaj pač neka fama tle, da so 3 leta stari avti dragi. To je posplošen bla, bla.

Bolj pomembno je stanje vozila in km, ki jih ima narejene. Ker profesionalni prodajalci vedo, da se 60% zgodbe vrti okoli prevoženih km, jih pač goljufivo nižajo, zlasti je tako pri vozilih iz uvoza. Niso vsi taki preprodajalci, 50% njih pa je takih.

Ne vem, ne vidim tle razloga za paniko. Morda je kje kak odklon, ampak zadnjih 5 let vse teče po predvidljivih notah.
info24 sporočil: 285
[#2939357] 08.07.21 21:35 · odgovor na: FIN-379669 (#2939355)
Odgovori   +    9
Se pa EU obrača v napovedano smer. Ne bo se čakalo na pocenitev štromarjev, kot smo napovedovali bodo na silo porinili. obdavčitev razno raznih delov klasičnih avtomobilov, tako da bodo potem štromarji čudežno konkurenčni.
anon-191845 sporočil: 961
[#2939366] 08.07.21 23:12 · odgovor na: FIN-379669 (#2939355)
Odgovori   +    10
Z vami se popolnoma strinjam, vse ostalo okrog elektrike je goljufanje kupcev in sodržavljanov, ki moramo to tudi subvencionirat.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2939371] 09.07.21 01:05 · odgovor na: anon-191845 (#2939366)
Odgovori   +    1
Električni (z odbitkom davka ali ne, me ne briga) bodo, ko jih bo več na trgu, cenovno podobno "padali" kot klasični batni.

Zgodba bo podobna kot letos. Bom kupil 3 do 4 leta ohranjenega BEVa za recimo pol manj cene, kot je nov. In se bom vozil dalje (skrbi glede sklopk in motornih delov ne bo več, torej bo nekaj skrbi manj pri rabljenem vozilu)... kot sem se doslej.

Ne vidim problema. Sedaj so BEVi malo prisotni na trgu, je nova reč, bomo počasi se vsi prilagajali... pa še kaka nova tech pride v naslednjih letih in izbire za kupca bo dovolj.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2939389] 09.07.21 08:46
Odgovori   +    1
o ceni električnega avta se bo dalo razpravljati, ko bomo imeli izračun, ki bo temeljil na vsaj 15 letnem lastništvu (lahko se vmes obračuna ena menjava lastnika - koliko bo prestrašenost kupcev vplivala na ceno) in prevoženimi primerljivimi kilometri avtomobilom z notranjiim izgorevanjem. ker bo šele to dalo končni rezultat...se pravi: bodo baterije zdržale z eno normalno kapacieto ves ta čas ali bo potrebna menjava (bo spoloh možna - primer Nissan Leaf mk1), menjave pnevmatik ki se obrabljajo hitreje zaradi povečane teže, zgodbice z vsem čipovjem in ostal e-napeljavo/regulatorji... bo to lahko popravil sosedov Štefan, al samo zlatarji? ne pozabit, da današnji proizvodi niso grajeni z namenom večnosti, kot piramide v Egiptu!
anon-191845 sporočil: 961
[#2939390] 09.07.21 08:46 · odgovor na: FIN-379669 (#2939371)
Odgovori   +    4
V določeni meri se strinjam z vami, me pa zelo motijo pri EV dosegi oz. sam konec napetosti ko so v okolici prezasedene polnilnice. Rabljeni avti pri nas in tujini: pri nas so cene rabljenih prezasoljene npr. W Up letnik 2014 hoče za tisto malo škatlico z dosegom 80/120km od 9.000€ naprej in hitro vse do 12.000€, za tiste ozkotirne Citroene-Peugeote od 5.000€ z dosegom 70/110km, čim gremo višje je nekaj takih za katere moraš plačevati najem baterije ali je to dobro ali ne ni še noben veliko pisal o tej temi, ko pa smo v rangu 20.-30.000€ polno novih in nekaj rabljenih in redkokateri z realnim dometom 250km, ko gledamo višje od 40.-60.000€ 80% novih ostala izbira je tu zanimava le z Teslo model S z doživljenskim polnenjem in tako naprej v višave vse do 250.000€, ko ponovno lahko zaradi nedelovanja polnilnice avto obstane za nekaj časa.
Tako pa se peljem z avtom na bencim v kombinaciji z plinom polnih 1.200km, seveda se tudi drugi z nafto enako a mene osebno živcira stalno tresenje od dizel motorja, pri dizlih mi je to najhujša napaka, seveda v luksuznih izvedbah se ta zadeva porazgubi zaradi dobre zatesnjenosti kabine, teže avtomobila in še česa, ki je povezano z denarjem.
Danes se da dobiti odličen avto za 5.-7.000€ starosti 10 do 15 let, avtu ne manjka nič, ga voziš cca. 10 let, vanj zmečeš kake 3.-5.000€ in zadeva pelje naprej.
ŽELIM SREČNO IN VARNO VOŽNJO
anon-191845 sporočil: 961
[#2939395] 09.07.21 09:02 · odgovor na: hijena1 (#2939389)
Odgovori   +    4
Spremljam rabljene EV na Avto netu, ko je rabljen ga teško prodaš, lep primer je Moj EV, prodaja že 3 leto R Fluence in ga ne more prodat zaradi visoke cene, znižal ga je že nekajkrat in nič, ga bom poklical ko bo ta avto ponujal za 5.000€ saj ima doseg slab, a za mene po mestu idealen tudi v smislu prostornosti vendar bo težava ta da bo avta takrat star vsaj 12 ali kako leto več.
Žlatnik ozkotirnega Citroena C-Zero ga tudi ni uspel prodat v 2 letih na trgu. Tolk časa sta hčera in zet težila matki da ga je nazadnje vzela ona, a danes se še vedno raje pelje z Fiat Tipotom.
Analize pravijo da 25% lastnikov EV ne bo ponovilo napake in ne bodo še 1 krat kupovali EV. Prihodnost batnih vozil je še dolga, ker industrija trenutno po napovedih ne bo zmožna letno narediti cca. 70 mio avtov, 15 mio kombijev, 5 mio kamionov, 10 mio avtobusov z električnem pogonom. Upam da jim bo uspelo z vodikom, vendar bo tudi tu težava z proizvodnjo.
Polo83 sporočil: 1.177
[#2939529] 09.07.21 14:01 · odgovor na: FIN-379669 (#2939371)
Odgovori   +    0
ne bo povsem tako, ponudba 3 leta starih EV bo zelo majhna in posledično bo veliko manjši tudi upad vrednosti...EV se bodo ravno iz razlogov katere navajaš (8-10 let garancije na baterijo) redkeje menjavala, lizing hiše pa jih bodo rentale dokler baterija ne izdahne
dz1975 sporočil: 2.264
[#2939545] 09.07.21 14:52
Odgovori   +    0
Lani maja sem kupil leto starega Grand Cherokeeja za $28,000 - danes je po 35.000 km vreden vsaj $35,000. Pickupi so še večja anomalija; cene rabljenih gor za 50%.
comteo sporočil: 664
[#2939554] 09.07.21 16:26
Odgovori   +    0
Diskusije o ceni električinh vozil so brezvezne.
Večina kupi avto na kredit.
Kredit EKO sklada je po 1,3% obrestni meri in BREZ POLOGA.
Torej je ZAČETNA INVESTICIJA = 0 € (nekaj malega je odobritve kredita)....
Kdaj se ti vrne investicija od 0€?

Pomembno je vedeti, kolk imaš mesečni obreok, kolko daš za polnjenje, kolko daš za servise in to primerjaš z naftnima vtom, ki ga je treba kupiti (spet mesečni obrok, ampak verjetno nižji) + cena goriva, ki ga mesečno plačaš + servisi, ki so dražji + cestna taksa, ki je pri električnih ni.
Praviloma je seštevek električnega nižji. Torej PRVI MESEC se ti je izplačala investicija in naprej imaš manje stroške - prihranjuješ.

Pomembno je kaj dejansko plačuješ, a ne nalepka na vozilu s ceno.
Dokler tega ne razumete, pač plačate več in ste še zraven veseli.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2939905] 11.07.21 17:06 · odgovor na: Polo83 (#2939529)
Odgovori   +    0
V čem je problem? Zamenjale se bodo baterije (lahko tudi z manj rabljenimi, ja tudi ta trg se bo vzpostavil...) in gremo dalje.

Strani: 1