Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nemška kombilimuzinska klasika

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2941069] 15.07.21 09:41 · odgovor na: (#2935363)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: PyotrNovak 15.07.2021 09:45
Trivaljni motorji, TRIVALJNI, T R I V A L J N I, pa kot prednost da je 50kg lazji!! Lazja bo tudi lastnikova denarnica, po generalni. Brm brm br br br, kot Wartburg. Ce bo slo tole do 150.000 brez da razpade bo veliko. Sem videl nekaj takega pri enem francozu; block od SESTVALJNIKA je mehanik prinesel v eni roki, z lahkoto, bi rekel cca 10-15 kg. Generalna pri 170.000. SAj je se dolgo zdrzal.
Samo ne nekaj normalnega: 2l 4 valje 120 KM, bencin, od elektronike pa SAMO elektronski vbrizg in ABS, cesa ni, se NE more pokvarit. Kje LAHKO danes kupim kaj takega?

Seveda pa pri EV NI problem vozit pol tone baterij in z norimi pospeski kurit mnogo prevec energije - velikokrat iz premoga in minimalnim izkoristkom cele verige; TAM pac fizika ne velja, A NE?
BOLANO do konca.

Strani: 1