Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Domel začenja 70-milijonski posel za Daimler
Strani: 1
sporočil: 338
Domel je edino meni znano podjetje, kjer so zaposleni hkrati tudi
lastniki in kljub nekakšnemu "socialističnemu sistemu" delujejo
dobro. Njihov moto so očitno zadovoljni zaposleni, zato jih plačajo
(pre)dobro, medtem, ko je sam dobiček dokaj nizek, le 5 % od
prihodnkov....pa tudi lastniki kapitala so deležni zelo mizerne
dividende. Po kriterijih kapitalizma, mora tako podjetje delati 10
% dobička. Po podatkih AJPESA so za Božičnico v 2019 namenili 1,5
mio €, za dividende pa le 0,5 mio €...v kapitalizmu je to razmerje
ravno zamenjano. Skratka, super, dokler funkcionira. Problem bo, ko
se bodo sedanji lastniki/zaposleni upokojili...a bodo še zadovoljni
z mizerno dividendo in gledali visoka izplačila zaposlenim? Mislim,
da ne. Ampak, res jim želim vse dobro. Furajo pa res unikaten
lastniški sistem. LP iz Metlike
sporočil: 8.460
Stari delavci ob odhodu prodajo delež novim delavcem oz firmi, ki z
deležem nagradi nove delavce.
drugače pa vse je stvar dogovora, lahko tudi pokojninska renta npr. .
drugače pa vse je stvar dogovora, lahko tudi pokojninska renta npr. .
sporočil: 12.861
[MojemnenjeXXL]Plačajo jih slabo, ker poznam več tam zaposlenih. Delajo pa sestavne dele za večje sklope in je dodana vrednost nizka. Recimo motorčke za sesalce. Imajo lasten razvoj, ampak to je dirka proti celemu svetu.
Domel je edino meni znano podjetje, kjer so zaposleni hkrati tudi lastniki in kljub nekakšnemu "socialističnemu sistemu" delujejo dobro. Njihov moto so očitno zadovoljni zaposleni, zato jih plačajo (pre)dobro, medtem, ko je sam dobiček dokaj nizek, le 5 % od prihodnkov....pa tudi lastniki kapitala so deležni zelo mizerne dividende. Po kriterijih kapitalizma, mora tako podjetje delati 10 % dobička. Po podatkih AJPESA so za Božičnico v 2019 namenili 1,5 mio €, za dividende pa le 0,5 mio €...v kapitalizmu je to razmerje ravno zamenjano. Skratka, super, dokler funkcionira. Problem bo, ko se bodo sedanji lastniki/zaposleni upokojili...a bodo še zadovoljni z mizerno dividendo in gledali visoka izplačila zaposlenim? Mislim, da ne. Ampak, res jim želim vse dobro. Furajo pa res unikaten lastniški sistem. LP iz Metlike
Pred desetletjem ali malo več jih je par probalo sprivatizirati Domel, pa jim ni uspelo. Domel je v bistvu Železniki in Železniki so Domel.
sporočil: 338
Nikakor ne plačujejo zaposlene premalo! Poglej malo objave: za
regres 1.750 € bruto/neto, za Božičnico 1.500 €, v začetku leta
bonus za preteklo leto - za vse zaposlene...spet 1.800 € bruto,
...nihče od industrijskih podjetij v SLO ne plačuje toliko. Če bi
delovali tako pri nas v Beli Krajini, bi bili itak čisti
rekorderji...Akrapović daje pa res bistveno manj...ampak, tam je
kapitalizem, ne več socializem...tja, in prav je tako. So pač novi
časi, kjer je lastnik pač znan in hoče imeti primerno dividendo.
sporočil: 338
To seveda niti davčno, niti praktično ni mogoče.
Prvič, novo zaposleni so mladi ljudje, ki morajo kupiti stanovanje, zgraditi hišo...nihče od njih ne bi kupil v tej fazi starosti delnice!
Drugič, delnic za nagrado ne moreš dat. Ker bi to bila bruto nagrada, od katere morajo delavci plačati davke in prispevke...
Tretjič, enako je pri pokojninski renti. Davčno to za imetnike delnic ni izvedljivo...podjetje jim lahko izplača le dividendo - in tudi od nje se plača 25 % davka po novem.
Prvič, novo zaposleni so mladi ljudje, ki morajo kupiti stanovanje, zgraditi hišo...nihče od njih ne bi kupil v tej fazi starosti delnice!
Drugič, delnic za nagrado ne moreš dat. Ker bi to bila bruto nagrada, od katere morajo delavci plačati davke in prispevke...
Tretjič, enako je pri pokojninski renti. Davčno to za imetnike delnic ni izvedljivo...podjetje jim lahko izplača le dividendo - in tudi od nje se plača 25 % davka po novem.
sporočil: 2.363
[MojemnenjeXXL]Praviš torej:
Domel je edino meni znano podjetje, kjer so zaposleni hkrati tudi lastniki in kljub nekakšnemu "socialističnemu sistemu" delujejo dobro. Njihov moto so očitno zadovoljni zaposleni, zato jih plačajo (pre)dobro, medtem, ko je sam dobiček dokaj nizek, le 5 % od prihodnkov....pa tudi lastniki kapitala so deležni zelo mizerne dividende. Po kriterijih kapitalizma, mora tako podjetje delati 10 % dobička. Po podatkih AJPESA so za Božičnico v 2019 namenili 1,5 mio €, za dividende pa le 0,5 mio €...v kapitalizmu je to razmerje ravno zamenjano. Skratka, super, dokler funkcionira. Problem bo, ko se bodo sedanji lastniki/zaposleni upokojili...a bodo še zadovoljni z mizerno dividendo in gledali visoka izplačila zaposlenim? Mislim, da ne. Ampak, res jim želim vse dobro. Furajo pa res unikaten lastniški sistem. LP iz Metlike
- lasniki so zaposleni,
- plače zaposlenih so visoke,
- lastniki kapitala so deležni zelo mizerne dividende.
:)))))) Lej, pomoje, če zaposleni dobi dobro plačo, pređivi tudi s slabo dividento, a ne? :)
sporočil: 8.460
[MojemnenjeXXL]Kolega je npr. po cca 5 letih dela, pred 30tim, odkupil del firme kjer je delal.
To seveda niti davčno, niti praktično ni mogoče.
Prvič, novo zaposleni so mladi ljudje, ki morajo kupiti stanovanje, zgraditi hišo...nihče od njih ne bi kupil v tej fazi starosti delnice!
Noben ne pricakuje da bo kdo kupoval pri 20 ali pa prvo leto.
Drugič, delnic za nagrado ne moreš dat. Ker bi to bila bruto nagrada, od katere morajo delavci plačati davke in prispevke...No je pac del variabile place izplacane v delnicah, mogoče celo lazje za podjetje.
Tretjič, enako je pri pokojninski renti. Davčno to za imetnike delnic ni izvedljivo...podjetje jim lahko izplača le dividendo - in tudi od nje se plača 25 % davka po novem.
Ni bilo nekaj govora o vkljucitvi v dohodnino, če je to ugodneje.
Renta je npr.lahko tudi s prodajo delnic podjetju po 20letih si neobdavcen po kapitalu in podjetje namesto da placa vse takoj, placuje kot rento, glavnica je vrednost prodanih delnic obresti pa so iz dobicka.ali pa vsako leto odkupi nekaj delnic.
Pisem na približno, marsikaj se da postoriti, če je volja.
Verjamem pa da bi slej ko prej prišlo do razprtij, če bi bil vodstveni kader brez močne moralne drze.
Mogoče bi bilo za pogledat, kako imajo reseno drugje na severu npr.
Ni kapitalizem le amerika:).
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 07.06.2021 20:46
[macon]
> [MojemnenjeXXL]
> Domel je edino meni znano podjetje, kjer so zaposleni hkrati tudi lastniki in kljub nekakšnemu "socialističnemu sistemu" delujejo dobro. Njihov moto so očitno zadovoljni zaposleni, zato jih plačajo (pre)dobro, medtem, ko je sam dobiček dokaj nizek, le 5 % od prihodnkov....pa tudi lastniki kapitala so deležni zelo mizerne dividende. Po kriterijih kapitalizma, mora tako podjetje delati 10 % dobička. Po podatkih AJPESA so za Božičnico v 2019 namenili 1,5 mio €, za dividende pa le 0,5 mio €...v kapitalizmu je to razmerje ravno zamenjano. Skratka, super, dokler funkcionira. Problem bo, ko se bodo sedanji lastniki/zaposleni upokojili...a bodo še zadovoljni z mizerno dividendo in gledali visoka izplačila zaposlenim? Mislim, da ne. Ampak, res jim želim vse dobro. Furajo pa res unikaten lastniški sistem. LP iz Metlike
Plačajo jih slabo, ker poznam več tam zaposlenih. Delajo pa sestavne dele za večje sklope in je dodana vrednost nizka. Recimo motorčke za sesalce. Imajo lasten razvoj, ampak to je dirka proti celemu svetu.... čuj, nisi napisal, če so toti tvoji znanci iz Domela slabo plačani zaradi poznanstva s tabo, ki si proti delavskemu solastništvu v lastni tovarni, ker je to socializem ... no, sicer pa si v nasprotju sam s sabo - zakaj bi nekdo hotel biti lastnik nečesa, če razen bedne plače od lastništva nima nič - ampak to ni niti prvič niti zadnjič, tako da se ne sekirat ...
Pred desetletjem ali malo več jih je par probalo sprivatizirati Domel, pa jim ni uspelo. Domel je v bistvu Železniki in Železniki so Domel.
P.S.: 70 milijonov evrov ni glih drobiž, Daimler ni glih neka šalabajzerska firma in to www.domel.com/sl/podjetje tudi ne, če na spletni strani Domela ne lažejo, da zaposlujejo - to si sam napisal - cele Železnike oziroma nekaj več kot 1200 ljudi in da njihovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu ...
sporočil: 2.117
Mesec bi lahko uspel samo v Železnikih. A kaj, ko ga tudi tam ne
marajo. Zato lahko upa le na salone s kaviarjem po Ljubljani.
sporočil: 5.775
V Poljanski in Selski dolini so bili naseljeni Nemci in to se se po
stoletjih pozna. Pameten narod dobro gospodari - dobra firma, glup
narod - stalne krize; ostali del Slo, z epicentrom v rdeci Lj kjer
bo slovencev kmalu za vzorec. Balkan VS EU protestantska delovna
etika.
sporočil: 2.857
Prvič si napisal kakšno pohvalo na temo Slovenije :)
Sicer pa tudi sam poznam tako Domel kot tudi Železnike. Lepo okolje (tudi estetsko urejeno, človek ima občutek, da je prišel na Tirolsko oz v Švico - vse je v lesu in kamnu, obnovljeno). Ljudje, ki imajo čut za urejeno okolico in krajino bodo znali tudi dobro gospodariti.
Okolica Ljubljane je srce Slovenstva in vedno bolj tudi en tak zdravi ekonomski motor osrednje Slovenije (poleg Domela je še ogromno podjetij na Škofjeloškem ne pozabimo).
Upajmo, da bo Domel dobro gospodaril naprej in da zdržijo težko mednarodno konkurenco. Želim jim vse dobro.
Sicer pa tudi sam poznam tako Domel kot tudi Železnike. Lepo okolje (tudi estetsko urejeno, človek ima občutek, da je prišel na Tirolsko oz v Švico - vse je v lesu in kamnu, obnovljeno). Ljudje, ki imajo čut za urejeno okolico in krajino bodo znali tudi dobro gospodariti.
Okolica Ljubljane je srce Slovenstva in vedno bolj tudi en tak zdravi ekonomski motor osrednje Slovenije (poleg Domela je še ogromno podjetij na Škofjeloškem ne pozabimo).
Upajmo, da bo Domel dobro gospodaril naprej in da zdržijo težko mednarodno konkurenco. Želim jim vse dobro.
sporočil: 12.861
[najobj]Lepo, da jim dajejo regres in glede na uspešnost tudi 13. plačo. Drugače je pa moj kolega delovodja s 30 podrejenimi, ki zna delati vse kar delajo podrejeni, dobival manj kot 1000 EUR mesečne plače. V Domelu je pa več kot 20 let in poznam ga 25 let. Poznam jih še več, ki tudi delajo v Domelu.
> [macon]
> > [MojemnenjeXXL]
> > Domel je edino meni znano podjetje, kjer so zaposleni hkrati tudi lastniki in kljub nekakšnemu "socialističnemu sistemu" delujejo dobro. Njihov moto so očitno zadovoljni zaposleni, zato jih plačajo (pre)dobro, medtem, ko je sam dobiček dokaj nizek, le 5 % od prihodnkov....pa tudi lastniki kapitala so deležni zelo mizerne dividende. Po kriterijih kapitalizma, mora tako podjetje delati 10 % dobička. Po podatkih AJPESA so za Božičnico v 2019 namenili 1,5 mio €, za dividende pa le 0,5 mio €...v kapitalizmu je to razmerje ravno zamenjano. Skratka, super, dokler funkcionira. Problem bo, ko se bodo sedanji lastniki/zaposleni upokojili...a bodo še zadovoljni z mizerno dividendo in gledali visoka izplačila zaposlenim? Mislim, da ne. Ampak, res jim želim vse dobro. Furajo pa res unikaten lastniški sistem. LP iz Metlike
> Plačajo jih slabo, ker poznam več tam zaposlenih. Delajo pa sestavne dele za večje sklope in je dodana vrednost nizka. Recimo motorčke za sesalce. Imajo lasten razvoj, ampak to je dirka proti celemu svetu.
>
> Pred desetletjem ali malo več jih je par probalo sprivatizirati Domel, pa jim ni uspelo. Domel je v bistvu Železniki in Železniki so Domel.
... čuj, nisi napisal, če so toti tvoji znanci iz Domela slabo plačani zaradi poznanstva s tabo, ki si proti delavskemu solastništvu v lastni tovarni, ker je to socializem ... no, sicer pa si v nasprotju sam s sabo - zakaj bi nekdo hotel biti lastnik nečesa, če razen bedne plače od lastništva nima nič - ampak to ni niti prvič niti zadnjič, tako da se ne sekirat ...
P.S.: 70 milijonov evrov ni glih drobiž, Daimler ni glih neka šalabajzerska firma in to www.domel.com/sl/podjetje tudi ne, če na spletni strani Domela ne lažejo, da zaposlujejo - to si sam napisal - cele Železnike oziroma nekaj več kot 1200 ljudi in da njihovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu ...
Njihovi motorji so plačani z drobižem in vrnejo jim cel paket stotih, če je en med njimi škart.
Ni prvič in ne zadnjič, da se brezveze usajaš in pametuješ, čeprav nimaš pojma.
sporočil: 8.460
Koliko pride povprecje bruto na zaposlenega ?
Verjetno je podatek na ajpes ali letnem poročilu.
Verjetno je podatek na ajpes ali letnem poročilu.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 08.06.2021 19:40
[macon]
> [najobj]
> > [macon]
> > > [MojemnenjeXXL]
> > > Domel je edino meni znano podjetje, kjer so zaposleni hkrati tudi lastniki in kljub nekakšnemu "socialističnemu sistemu" delujejo dobro. Njihov moto so očitno zadovoljni zaposleni, zato jih plačajo (pre)dobro, medtem, ko je sam dobiček dokaj nizek, le 5 % od prihodnkov....pa tudi lastniki kapitala so deležni zelo mizerne dividende. Po kriterijih kapitalizma, mora tako podjetje delati 10 % dobička. Po podatkih AJPESA so za Božičnico v 2019 namenili 1,5 mio €, za dividende pa le 0,5 mio €...v kapitalizmu je to razmerje ravno zamenjano. Skratka, super, dokler funkcionira. Problem bo, ko se bodo sedanji lastniki/zaposleni upokojili...a bodo še zadovoljni z mizerno dividendo in gledali visoka izplačila zaposlenim? Mislim, da ne. Ampak, res jim želim vse dobro. Furajo pa res unikaten lastniški sistem. LP iz Metlike
> > Plačajo jih slabo, ker poznam več tam zaposlenih. Delajo pa sestavne dele za večje sklope in je dodana vrednost nizka. Recimo motorčke za sesalce. Imajo lasten razvoj, ampak to je dirka proti celemu svetu.
> >
> > Pred desetletjem ali malo več jih je par probalo sprivatizirati Domel, pa jim ni uspelo. Domel je v bistvu Železniki in Železniki so Domel.
> ... čuj, nisi napisal, če so toti tvoji znanci iz Domela slabo plačani zaradi poznanstva s tabo, ki si proti delavskemu solastništvu v lastni tovarni, ker je to socializem ... no, sicer pa si v nasprotju sam s sabo - zakaj bi nekdo hotel biti lastnik nečesa, če razen bedne plače od lastništva nima nič - ampak to ni niti prvič niti zadnjič, tako da se ne sekirat ...
>
> P.S.: 70 milijonov evrov ni glih drobiž, Daimler ni glih neka šalabajzerska firma in to www.domel.com/sl/podjetje tudi ne, če na spletni strani Domela ne lažejo, da zaposlujejo - to si sam napisal - cele Železnike oziroma nekaj več kot 1200 ljudi in da njihovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu ...
Lepo, da jim dajejo regres in glede na uspešnost tudi 13. plačo. Drugače je pa moj kolega delovodja s 30 podrejenimi, ki zna delati vse kar delajo podrejeni, dobival manj kot 1000 EUR mesečne plače. V Domelu je pa več kot 20 let in poznam ga 25 let. Poznam jih še več, ki tudi delajo v Domelu.... OK, ne bom ugibal, kaj se je - razen da si se rodil - tebi zgodilo v Jugi, da tako patološko sovražiš vse, kar samo diši po socializmu in delavskih pravicah, ampak če pozabim, da si ti - očitno se ne zavedaš svojih lastnih besed - sam napisal "Domel je v bistvu Železniki in Železniki so Domel." , me res zanima in to je moja poanta, ki si jo že spet spregledal, koji kurac bi nekdo hotel biti lastnik nečesa, če razen bedne plače - s tujim lastnikom bi imel večjo ? - od lastništva nima nič ...
Njihovi motorji so plačani z drobižem in vrnejo jim cel paket stotih, če je en med njimi škart.
Ni prvič in ne zadnjič, da se brezveze usajaš in pametuješ, čeprav nimaš pojma.
P.S.: ne vem, kako naj preverim, če ti res osebno poznaš vse nezadovoljne delavce z bednimi plačami zaradi bednega poslovnega programa Domela, sploh ker 70 milijonov evrov ni glih drobiž, Domelovi poslovni partnerji BMW, Daimler, Audi, VW, Škoda, Renault, PSA niso glih neke šalabajzerske firme in ni glih mačji kašelj, da Domelovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu ... no, ampak ti pač patološko sovražiš vse, kar samo diši po socializmu in delavskih pravicah in Domel v lasti delavcev to je, vse drugo pa je za tebe nepomebno, jebiga ...
sporočil: 12.861
Zadnja sprememba: macon 08.06.2021 22:56
[najobj]Domel dobi za en motorček par EUR pa nima zveze, če je komponenta v stroju za 1000 EUR ali več tisoč EUR. Dodano vrednost da znamka na ohišju stroja, ne pa Domelov motorček v njem. Konkurenca so jim pa vzhodni Azijci, ki delajo za še nižji bruto.
... OK, ne bom ugibal, kaj se je - razen da si se rodil - tebi zgodilo v Jugi, da tako patološko sovražiš vse, kar samo diši po socializmu in delavskih pravicah, ampak če pozabim, da si ti - očitno se ne zavedaš svojih lastnih besed - sam napisal "Domel je v bistvu Železniki in Železniki so Domel." , me res zanima in to je moja poanta, ki si jo že spet spregledal, koji kurac bi nekdo hotel biti lastnik nečesa, če razen bedne plače - s tujim lastnikom bi imel večjo ? - od lastništva nima nič ...
P.S.: ne vem, kako naj preverim, če ti res osebno poznaš vse nezadovoljne delavce z bednimi plačami zaradi bednega poslovnega programa Domela, sploh ker 70 milijonov evrov ni glih drobiž, Domelovi poslovni partnerji BMW, Daimler, Audi, VW, Škoda, Renault, PSA niso glih neke šalabajzerske firme in ni glih mačji kašelj, da Domelovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu ... no, ampak ti pač patološko sovražiš vse, kar samo diši po socializmu in delavskih pravicah in Domel v lasti delavcev to je, vse drugo pa je za tebe nepomebno, jebiga ...
Nisem sodil o delavskem solastništvu, ker ne vem zadosti o njem, napisal sem, da imajo nizke plače, ker so imeli navadni delavci minimalce, nadrejeni in odgovorni za delovni proces pa pod 1000 EUR. Ampak o tem sem se nazadnje pogovarjal pred par leti in nimam najnovejših podatkov. Ljudje delajo v Domelu, ker nimajo kje drugje delati in je po proizvodnih tovarnah povsod podobno. Tudi v Ljubljani v Stegnah imajo v tovarnah podobne plače, naša noblesa je javni sektor in predvsem od države plačevani družboslovci, ki ne počnejo ničesar eksaktnega.
Kot vsak levičar se zatekaš k čustvom, ko ti odpovedo argumenti in to je pri vas levih običajno, da imate šibke ali nobenih argumentov. To je nalepka "patološko sovražiš", ki si jo vesel nad lastno neumnostjo še ponovil. Patološka je tvoja nesposobnost razumske razprave, ampak, če nečesa ni, potem pač tega ni in še vojska ne more vzet, jebiga...
sporočil: 5.775
Ce si bral, pizdim zato, ker neuki kreteni prepricujejo se vecje
idiote da je tole stanje normalno in volijo sistem ki vedno bolj
dusi podjetnistvo; Za nekater macke davni niso nikoli previsoki.
"Saj mi smo majhni in kaj lahko naredimo?" Poznam precej mikro
firm, ki prodajamo vrhunske izdelke po svetu za ustrezen denar.
Toda glede na splosno okolje bo to tako tudi ostalo. Ko pride
sistem do tega, da se najboljsim ne splaca vec delat je pot
zacrtana. k
Kolega, mojster globokega vleka, odkloni posel za 20.000e ker bi padel v visji davcni razred in bi na kocu dobil ven pickin dim, dela pa sam v 500m2 tovarni.
Niso uspesni tisti ki naredijo miljon polizdelkov za DE po par centov, klega prodaja kitare po 6000$ v US, TO je ta pravo.
Fantje odpuscajo, zato ker pri zasluzku s 5 delavnici ni razlike ko obdrzi dva najboljsa. Face it, we are heading into deep shit.
Kolega, mojster globokega vleka, odkloni posel za 20.000e ker bi padel v visji davcni razred in bi na kocu dobil ven pickin dim, dela pa sam v 500m2 tovarni.
Niso uspesni tisti ki naredijo miljon polizdelkov za DE po par centov, klega prodaja kitare po 6000$ v US, TO je ta pravo.
Fantje odpuscajo, zato ker pri zasluzku s 5 delavnici ni razlike ko obdrzi dva najboljsa. Face it, we are heading into deep shit.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 09.06.2021 15:38
[macon]
> [najobj]
>
> ... OK, ne bom ugibal, kaj se je - razen da si se rodil - tebi zgodilo v Jugi, da tako patološko sovražiš vse, kar samo diši po socializmu in delavskih pravicah, ampak če pozabim, da si ti - očitno se ne zavedaš svojih lastnih besed - sam napisal "Domel je v bistvu Železniki in Železniki so Domel." , me res zanima in to je moja poanta, ki si jo že spet spregledal, koji kurac bi nekdo hotel biti lastnik nečesa, če razen bedne plače - s tujim lastnikom bi imel večjo ? - od lastništva nima nič ...
>
> P.S.: ne vem, kako naj preverim, če ti res osebno poznaš vse nezadovoljne delavce z bednimi plačami zaradi bednega poslovnega programa Domela, sploh ker 70 milijonov evrov ni glih drobiž, Domelovi poslovni partnerji BMW, Daimler, Audi, VW, Škoda, Renault, PSA niso glih neke šalabajzerske firme in ni glih mačji kašelj, da Domelovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu ... no, ampak ti pač patološko sovražiš vse, kar samo diši po socializmu in delavskih pravicah in Domel v lasti delavcev to je, vse drugo pa je za tebe nepomebno, jebiga ...
Domel dobi za en motorček par EUR pa nima zveze, če je komponenta v stroju za 1000 EUR ali več tisoč EUR. Dodano vrednost da znamka na ohišju stroja, ne pa Domelov motorček v njem. Konkurenca so jim pa vzhodni Azijci, ki delajo za še nižji bruto.... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, je moja nesposobnost razumske razprave patološka in se kot vsak levičar zatekam k čustvom, ker je za tebe v članku omenjeni 70 milijonski posel z Daimlerjem zanemarljiv drobiž, ker so za tebe Domelovi poslovni partnerji BMW, Daimler, Audi, VW, Škoda, Renault, PSA šalabajzerske firme in je za tebe v konkurenci vzhodnih Azijcev pisofkejk, da Domelovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu in jih po tvoje socializem z lastništvom - priznaj, ne njihove nizke plače, njihovo lastništvo Domela tebe nervira - delavcev pri tem nič ne ovira ... eh, jebiga ...
Nisem sodil o delavskem solastništvu, ker ne vem zadosti o njem, napisal sem, da imajo nizke plače, ker so imeli navadni delavci minimalce, nadrejeni in odgovorni za delovni proces pa pod 1000 EUR. Ampak o tem sem se nazadnje pogovarjal pred par leti in nimam najnovejših podatkov. Ljudje delajo v Domelu, ker nimajo kje drugje delati in je po proizvodnih tovarnah povsod podobno. Tudi v Ljubljani v Stegnah imajo v tovarnah podobne plače, naša noblesa je javni sektor in predvsem od države plačevani družboslovci, ki ne počnejo ničesar eksaktnega.
Kot vsak levičar se zatekaš k čustvom, ko ti odpovedo argumenti in to je pri vas levih običajno, da imate šibke ali nobenih argumentov. To je nalepka "patološko sovražiš", ki si jo vesel nad lastno neumnostjo še ponovil. Patološka je tvoja nesposobnost razumske razprave, ampak, če nečesa ni, potem pač tega ni in še vojska ne more vzet, jebiga...
P.S.: če si hotel poudariti (relativno) nizke plače v Domelu zaradi delavcev kot nesposobnih lastnikov - tuji lastnik bi iste "motorčke" ziher prodajal za par tisoč EUR - ne bi smel omeniti njihove konkurence v vzhodni Aziji, ker njim v Domelu konkurirajo, ne pa žabarom - tvoj desničar Janša je iz naftalina privlekel penzioniranega metuzalema Rupla - zaposlenim v javnem sektorju v različnih agencijah, direktoratih in kaj je še podobnega državnega sranja z visoko (= visoke plače) dodano vrednostjo s sedežom v Ljubljani ...
sporočil: 8.460
Dodana vrednost je 40k na zaposlenega.
Povprecna placa izdatki za delavca pa pod 20k letno, brez delodajalcevih prispevkov.
Tako, da plače glede na branzo niso slabe, niso pa tudi ne vem kaj.
Vir letno poročilo 2019
Povprecna placa izdatki za delavca pa pod 20k letno, brez delodajalcevih prispevkov.
Tako, da plače glede na branzo niso slabe, niso pa tudi ne vem kaj.
Vir letno poročilo 2019
sporočil: 12.861
[najobj]Kot vsak socialist, komunist, levičar, se seveda zatekaš v svet videzov in projekcij, zato je tebi pomemben 70 milijonov, 300 milijonov naprav in imena kot Daimler, Audi, Škoda, čeprav je za Domel najbolj pomemben dobiček v teh poslih oziroma njegova dodana vrednost, ki jo iztrži za vsako vgradno komponento v večje sklope.
> [macon]
> Domel dobi za en motorček par EUR pa nima zveze, če je komponenta v stroju za 1000 EUR ali več tisoč EUR. Dodano vrednost da znamka na ohišju stroja, ne pa Domelov motorček v njem. Konkurenca so jim pa vzhodni Azijci, ki delajo za še nižji bruto.
>
> Nisem sodil o delavskem solastništvu, ker ne vem zadosti o njem, napisal sem, da imajo nizke plače, ker so imeli navadni delavci minimalce, nadrejeni in odgovorni za delovni proces pa pod 1000 EUR. Ampak o tem sem se nazadnje pogovarjal pred par leti in nimam najnovejših podatkov. Ljudje delajo v Domelu, ker nimajo kje drugje delati in je po proizvodnih tovarnah povsod podobno. Tudi v Ljubljani v Stegnah imajo v tovarnah podobne plače, naša noblesa je javni sektor in predvsem od države plačevani družboslovci, ki ne počnejo ničesar eksaktnega.
>
> Kot vsak levičar se zatekaš k čustvom, ko ti odpovedo argumenti in to je pri vas levih običajno, da imate šibke ali nobenih argumentov. To je nalepka "patološko sovražiš", ki si jo vesel nad lastno neumnostjo še ponovil. Patološka je tvoja nesposobnost razumske razprave, ampak, če nečesa ni, potem pač tega ni in še vojska ne more vzet, jebiga...
... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, je moja nesposobnost razumske razprave patološka in se kot vsak levičar zatekam k čustvom, ker je za tebe v članku omenjeni 70 milijonski posel z Daimlerjem zanemarljiv drobiž, ker so za tebe Domelovi poslovni partnerji BMW, Daimler, Audi, VW, Škoda, Renault, PSA šalabajzerske firme in je za tebe v konkurenci vzhodnih Azijcev pisofkejk, da Domelovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu in jih po tvoje socializem z lastništvom - priznaj, ne njihove nizke plače, njihovo lastništvo Domela tebe nervira - delavcev pri tem nič ne ovira ... eh, jebiga ...
P.S.: če si hotel poudariti (relativno) nizke plače v Domelu zaradi delavcev kot nesposobnih lastnikov - tuji lastnik bi iste "motorčke" ziher prodajal za par tisoč EUR - ne bi smel omeniti njihove konkurence v vzhodni Aziji, ker njim v Domelu konkurirajo, ne pa žabarom - tvoj desničar Janša je iz naftalina privlekel penzioniranega metuzalema Rupla - zaposlenim v javnem sektorju v različnih agencijah, direktoratih in kaj je še podobnega državnega sranja z visoko (= visoke plače) dodano vrednostjo s sedežom v Ljubljani ...
Ali kot je napisal PyotrNovak:
"Niso uspesni tisti ki naredijo milijon polizdelkov za DE po par centov, kolega prodaja kitare po 6000$ v US, TO je ta pravo."
Delavsko solastništvo me ne nervira, ker nimam nobenega odnosa do njega. Če se delavcem zaradi njega kaj pozna v denarnici, ga samo podpiram.
Motorčki so nujno majhni in ne pomenijo visoke dodane vrednosti za proizvajalca. Nikoli niso in ne bodo.
sporočil: 8.460
Bolje motorcki in redna plača kot pa nič.
Ne moremo vsi proizvajat nekih unikatnih izdelkov za velik denar.
Z več znanja, kapitala in bolj prozno zakonodajo pa bo tudi dodana vrednost rasla in s tem plače.
Ne moremo vsi proizvajat nekih unikatnih izdelkov za velik denar.
Z več znanja, kapitala in bolj prozno zakonodajo pa bo tudi dodana vrednost rasla in s tem plače.
sporočil: 31.920
[macon]
> [najobj]
> > [macon]
> > Domel dobi za en motorček par EUR pa nima zveze, če je komponenta v stroju za 1000 EUR ali več tisoč EUR. Dodano vrednost da znamka na ohišju stroja, ne pa Domelov motorček v njem. Konkurenca so jim pa vzhodni Azijci, ki delajo za še nižji bruto.
> >
> > Nisem sodil o delavskem solastništvu, ker ne vem zadosti o njem, napisal sem, da imajo nizke plače, ker so imeli navadni delavci minimalce, nadrejeni in odgovorni za delovni proces pa pod 1000 EUR. Ampak o tem sem se nazadnje pogovarjal pred par leti in nimam najnovejših podatkov. Ljudje delajo v Domelu, ker nimajo kje drugje delati in je po proizvodnih tovarnah povsod podobno. Tudi v Ljubljani v Stegnah imajo v tovarnah podobne plače, naša noblesa je javni sektor in predvsem od države plačevani družboslovci, ki ne počnejo ničesar eksaktnega.
> >
> > Kot vsak levičar se zatekaš k čustvom, ko ti odpovedo argumenti in to je pri vas levih običajno, da imate šibke ali nobenih argumentov. To je nalepka "patološko sovražiš", ki si jo vesel nad lastno neumnostjo še ponovil. Patološka je tvoja nesposobnost razumske razprave, ampak, če nečesa ni, potem pač tega ni in še vojska ne more vzet, jebiga...
> ... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, je moja nesposobnost razumske razprave patološka in se kot vsak levičar zatekam k čustvom, ker je za tebe v članku omenjeni 70 milijonski posel z Daimlerjem zanemarljiv drobiž, ker so za tebe Domelovi poslovni partnerji BMW, Daimler, Audi, VW, Škoda, Renault, PSA šalabajzerske firme in je za tebe v konkurenci vzhodnih Azijcev pisofkejk, da Domelovi motorji poganjajo več kot 300 milijonov naprav najvišjega razreda in naprav za široko potrošnjo po vsem svetu in jih po tvoje socializem z lastništvom - priznaj, ne njihove nizke plače, njihovo lastništvo Domela tebe nervira - delavcev pri tem nič ne ovira ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: če si hotel poudariti (relativno) nizke plače v Domelu zaradi delavcev kot nesposobnih lastnikov - tuji lastnik bi iste "motorčke" ziher prodajal za par tisoč EUR - ne bi smel omeniti njihove konkurence v vzhodni Aziji, ker njim v Domelu konkurirajo, ne pa žabarom - tvoj desničar Janša je iz naftalina privlekel penzioniranega metuzalema Rupla - zaposlenim v javnem sektorju v različnih agencijah, direktoratih in kaj je še podobnega državnega sranja z visoko (= visoke plače) dodano vrednostjo s sedežom v Ljubljani ...
Kot vsak socialist, komunist, levičar, se seveda zatekaš v svet videzov in projekcij, zato je tebi pomemben 70 milijonov, 300 milijonov naprav in imena kot Daimler, Audi, Škoda, čeprav je za Domel najbolj pomemben dobiček v teh poslih oziroma njegova dodana vrednost, ki jo iztrži za vsako vgradno komponento v večje sklope.... eh, tako pameten desničar in antikomunist pa ne veš, da so tudi majhni motorčki potrebni in jih nekdo mora delat, ker velikih motorjev v majhne naprave ne moreš vgradit ...
Ali kot je napisal PyotrNovak:
"Niso uspesni tisti ki naredijo milijon polizdelkov za DE po par centov, kolega prodaja kitare po 6000$ v US, TO je ta pravo."
Delavsko solastništvo me ne nervira, ker nimam nobenega odnosa do njega. Če se delavcem zaradi njega kaj pozna v denarnici, ga samo podpiram.
Motorčki so nujno majhni in ne pomenijo visoke dodane vrednosti za proizvajalca. Nikoli niso in ne bodo.
P.S.: PyotrNovak naj komentira šlosarijo, kitare pa naj pusti tistim - BTW, koliko je na svetu kitaristov, ki za svojo kitaro plačajo 6000$ v US in koliko jih "porabijo" na leto - ki jih igrajo, podobno pa velja za tvoje desničarske in antikomunistične komentarje ekonomije ...
sporočil: 5.775
Zanimiv podatek. V enem velikostnem razredu so vsi motorji enaki.
Cenovni razredi se dolocijo s kvaliteto balansiranja, saj vibracije
unicujejo motor. Dobijo od kupca specifikacijo koliko mora bit
balansiran in to je to: planirana zivljenska doba.
sporočil: 5.775
KOLIKO izdelkov pa TI znas naredit ki bodo imeli vhodni material v
stotinah, proizvod pa v tisocih EUR?
Cinicno levo pezde.
Cinicno levo pezde.
sporočil: 8.460
[PyotrNovak]To sedaj govoriš o elektromotorju ali ICE, ali povezavi?
Zanimiv podatek. V enem velikostnem razredu so vsi motorji enaki. Cenovni razredi se dolocijo s kvaliteto balansiranja, saj vibracije unicujejo motor. Dobijo od kupca specifikacijo koliko mora bit balansiran in to je to: planirana zivljenska doba.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 10.06.2021 15:19
[PyotrNovak]... OK, sicer ne vem, kaj ima tvoje vprašanje z Domelom, ampak če že sprašuješ, sicer nikoli nisem naredil takšnih izdelkov, kot jih delaš ti, malo drugačnih pa precej več, kot si ti misliš ...
KOLIKO izdelkov pa TI znas naredit ki bodo imeli vhodni material v stotinah, proizvod pa v tisocih EUR?
Cinicno levo pezde.
P.S.: če je tvoj znanec z izdelavo - njegovo ročno delo je umetnost kot slikarstvo - dragih kitar res našel tržno nišo, je to za njega(!) odlično, ampak niši se reče niša glih zato, ker je ozka in v njej ni dosti prostora za druge ... aja, ker si ti človek od foha, pa zato ziher veš, kakšno nikakršno dodano vrednost imajo šraufi in verjetno tudi veš, da življenja ljudi brez šraufov pravzaprav ni in jih zato nekdo mora delat in jih seveda tudi dela ... evo, naj bo s kitarami in šraufi dovolj ekonomije za danes in da ne pozabim, ne pozabi na apaurin ali kaj podobnega, ko mi boš spet odgovarjal ...
sporočil: 2.857
Zadnja sprememba: Rokc5 10.06.2021 16:48
Mogoče ena konstruktivna kritika PyotrNovaka: Mislim, da namiguje
na to, da slovensko davčno-plačno okolje podjetjem kot je Domel ne
omogoča razvojnega in marketinškega preboja, ki bi jih na dolgi rok
zavaroval pred vzhodnoazijsko konkurenco. Ta konkurenca sicer
ogroža vse ampak Domel-ovi konkurenti iz Zahoda in CEE regije
očitno uspejo hitreje povečevati dodano vrednost in se tako
zaščitijo (povečana prodaja, nove prodajne poti, novi posli
itd.).PyotrNovak želi povedati, da 1.400 Domel-ovih zaposlenih v Sloveniji z dodano vrednostjo 50.000 EUR na dolgi rok ne bo veliko vredno, če Domelu država in družba ne bosta omogočili prestrukturiranja v bolj hi-tech podjetje. V tem primeru bo tudi teh 1.400 zanesljivih služb v Železnikih in Škofji Loki, ki sedaj dajejo lep kruh šlo po gobe. Kot je šla Mura. Zara pač ne.
PyotrNovak ocenjuje, da je pri ocenjevanju naših industrijskih podjetij zato potrebno biti previden in se ne zadovoljiti s trenutnim stanjem, ker stvari hitro lahko gredo ''south''.
sporočil: 5.775
Domel elektromotorji za sesalce, podatek iz prve roke.
Sicer pa so VSE rotacijske naprave obcutljive na vibracije. Lezaji pa na umazanijo, ker "zapojejo" in zaribajo. ZATO imajo ventilatorji na el grelcih nepokrito os, da prej ali slej pride not prah in ribne. Se spara se tako da ni kroglicnih, temvec sintrane puse, natopljene z oljem. Tak mikro lezaj pa v seriji stane nekaj centov, samo kdo bo pa potem prodajal nove? EU se vtika v vse, samo ne v stvari mi bi RES znizale CO2. Verjetno pa pri chinkih se to ne vec in je lezaj kar poceni medenina. Nisem preveril ze dolgo casa, ker nimam vec casa podirat starih stvari.
Sicer pa so VSE rotacijske naprave obcutljive na vibracije. Lezaji pa na umazanijo, ker "zapojejo" in zaribajo. ZATO imajo ventilatorji na el grelcih nepokrito os, da prej ali slej pride not prah in ribne. Se spara se tako da ni kroglicnih, temvec sintrane puse, natopljene z oljem. Tak mikro lezaj pa v seriji stane nekaj centov, samo kdo bo pa potem prodajal nove? EU se vtika v vse, samo ne v stvari mi bi RES znizale CO2. Verjetno pa pri chinkih se to ne vec in je lezaj kar poceni medenina. Nisem preveril ze dolgo casa, ker nimam vec casa podirat starih stvari.
sporočil: 5.775
Zaba je skoraj kuhana. Sem ze veckrat povedal da so danes davki
BRUTALNO visji kot pred 25 leti. Denar leti v zrelo nenasitne
posasti JS, namesto v stroje in znanje.
S pametno davcno politiko se kapital zelo enostavno usmerja: ali v prihodnost ali pa v trenutno zretje s preoblozene mize.
Koliko Slo firm ima kapital in znanje da postavi na noge Industry 4.0? Koliko direktorjev sploh pozna to?
Dok ide ide.........
S pametno davcno politiko se kapital zelo enostavno usmerja: ali v prihodnost ali pa v trenutno zretje s preoblozene mize.
Koliko Slo firm ima kapital in znanje da postavi na noge Industry 4.0? Koliko direktorjev sploh pozna to?
Dok ide ide.........
sporočil: 8.460
Lani sem kupil nove lezaje za brano, zanič je bil le en pa sem
preventivno potlej menjal štiri.
Letos mi je en spet zapel, prejsnji so zdrzali osem let.
Kupil sem pri proizvajalcu brane.
Sedaj ne vem ali imajo slabso robo na lagerju ali pa za prvo vgradnjo dajo boljše.res pa so bili le par eur komad.
Bom probal letos najt kaj boljšega, res pa so kar precej izpostavljeni umazaniji. Bom probal še to kako rešiti.
Lani sem menjal še lezaj na kosilnici v trgovini je bil razpon od 12 kitajc do 50 Skf.
Vzel sem drazjega, ker je veliko dela z razdiranjem.
Lezaj se je res unicil zaradi balansiranja, ko se je v bobnu nabralo dober kg umazanije, ki je ni nihče ocistil.
Sem prvič kaj taksnega izkusil v živo:).
Letos mi je en spet zapel, prejsnji so zdrzali osem let.
Kupil sem pri proizvajalcu brane.
Sedaj ne vem ali imajo slabso robo na lagerju ali pa za prvo vgradnjo dajo boljše.res pa so bili le par eur komad.
Bom probal letos najt kaj boljšega, res pa so kar precej izpostavljeni umazaniji. Bom probal še to kako rešiti.
Lani sem menjal še lezaj na kosilnici v trgovini je bil razpon od 12 kitajc do 50 Skf.
Vzel sem drazjega, ker je veliko dela z razdiranjem.
Lezaj se je res unicil zaradi balansiranja, ko se je v bobnu nabralo dober kg umazanije, ki je ni nihče ocistil.
Sem prvič kaj taksnega izkusil v živo:).
sporočil: 5.775
- Dober - DRAG in ZAPRT! lezaj mora drzat precej dlje kot chink
srot. Ce imas v ohisju prostor lahko das not novega dvorednega
kroglicnega ali pa sodckastega, eno ali dvorednega. Malo nizji
obrati, pa neprimerno mocnejsi. (mozna resitev za tvoj boben) Pa se
prilagajajo se na napako v soosnosti: tudi ce ni vse v osi, pac do
dolocenega kota delajo normalno za nekaj stopinj "postrani". Taka
napaka ti hitro "pozre" lezaje ce je stroj slampast ali pa se je
zaradi preobremnitve spremenila geometrija in s tem pozicija
ohisja. Sparanje na materialu ima veliko ceno.
- Za mazanje uporabis najdrazjo mast, ker je na dolgi rok najcenejsa. Castrol ima posebno mast za pocasne gibe z veliko obremetivijo, recimo sorniki na roki bagra, ker so to najtezji pogoji mazanja. Je tudi odporna na vodo, ki jo ne izpere. Poklices in ti svetujejo.
pa ne skrtarit, ker je par deset Eur se vedno ceneje, kot nedelujoc stroj ki rabi ure popravila.
- Za mazanje uporabis najdrazjo mast, ker je na dolgi rok najcenejsa. Castrol ima posebno mast za pocasne gibe z veliko obremetivijo, recimo sorniki na roki bagra, ker so to najtezji pogoji mazanja. Je tudi odporna na vodo, ki jo ne izpere. Poklices in ti svetujejo.
pa ne skrtarit, ker je par deset Eur se vedno ceneje, kot nedelujoc stroj ki rabi ure popravila.
Strani: 1