Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Temne plati ladjarstva: onesnaženje zraka in davčne sheme
Strani: 1
sporočil: 10.825
Kar drkajte....Saj bo šlo vse v višje cene prevozov, pol bo pa spet
jamer, kwa se je vse tolk podražil...
sporočil: 10.825
[Korazijan]Kontejner 20 Ft je šel iz 800 USD na 6000USD...
Podražilo se je, da ne bi slučajno mešali vzroke in posledice. Glej indeks SCFI
Če bodo šle zahteve še gor, bo temu tudi cena prevoza sledila...
Ga skoraj ni dela in firme, ki nebi imela vsaj del polproizvodov s Kitajske...
sporočil: 10.896
Pravo vprasanje, ki si ga je treba postaviti je: kaj je
alternativa. Koliko letal bi zamenjalo ladje? Saj ne mislimo
tovoriti na Krpanovi kobilici? Ali pac?
sporočil: 2.857
Si predstavljaš kakšno onesnaževanje z metanom bi povzročale
karavane Krpanovih kobilic, ki bi otovorjene potovale iz Kitajske v
Evropo po novi svileni cesti :) Pa vštej še stroške krme, vode,
prenočišč :) Verjetno bi bila končna cena produkta dejansko tako
visoka kot v časih Marca Pola :)
sporočil: 1.167
[0513ANITO]No, če bi znal malo sklepati in razmišljati, potem bi hitro ugotovil, da spoštovanje zahtev po čistejšem gorivu (in plačanih davkih) ne bi prineslo niti približno takšnega povišanja cen transporta, saj delež goriva (oz razlika v stroških) ni tolikšna. Cene poganjajo drugi vzroki.
> [Korazijan]
> Podražilo se je, da ne bi slučajno mešali vzroke in posledice. Glej indeks SCFI
Kontejner 20 Ft je šel iz 800 USD na 6000USD...
Če bodo šle zahteve še gor, bo temu tudi cena prevoza sledila...
Ga skoraj ni dela in firme, ki nebi imela vsaj del polproizvodov s Kitajske...
Ti si verjetno eden izmed teh podjetnikov, ki namesto, da odpadke iz proizvodnje odda v zbirališče (in odvoz plača), zakuri doma na vrtu, a ne? Vse z namenom, da boš lahko strankam ponudil nižjo ceno končnega produkta :)
*ops, se popravljam, ne na domačem vrtu, za Savo.
Strani: 1