Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[#2930515] 24.05.21 16:46
Odgovori   +    9
Kar drkajte....Saj bo šlo vse v višje cene prevozov, pol bo pa spet jamer, kwa se je vse tolk podražil...
anccc sporočil: 115
[#2930523] 24.05.21 17:08
Odgovori   +    9
A res rabmo to Kitajsko krš robo?
Korazijan sporočil: 386
[#2930524] 24.05.21 17:19 · odgovor na: 0513ANITO (#2930515)
Odgovori   +    1
Podražilo se je, da ne bi slučajno mešali vzroke in posledice. Glej indeks SCFI
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2930525] 24.05.21 17:23 · odgovor na: Korazijan (#2930524)
Odgovori   +    4
[Korazijan]
Podražilo se je, da ne bi slučajno mešali vzroke in posledice. Glej indeks SCFI
Kontejner 20 Ft je šel iz 800 USD na 6000USD...

Če bodo šle zahteve še gor, bo temu tudi cena prevoza sledila...

Ga skoraj ni dela in firme, ki nebi imela vsaj del polproizvodov s Kitajske...
FIN-454644 sporočil: 10.896
[#2930526] 24.05.21 17:40 · odgovor na: Korazijan (#2930524)
Odgovori   +    4
Pravo vprasanje, ki si ga je treba postaviti je: kaj je alternativa. Koliko letal bi zamenjalo ladje? Saj ne mislimo tovoriti na Krpanovi kobilici? Ali pac?
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2930536] 24.05.21 18:38 · odgovor na: FIN-454644 (#2930526)
Odgovori   +    7
Si predstavljaš kakšno onesnaževanje z metanom bi povzročale karavane Krpanovih kobilic, ki bi otovorjene potovale iz Kitajske v Evropo po novi svileni cesti :) Pa vštej še stroške krme, vode, prenočišč :) Verjetno bi bila končna cena produkta dejansko tako visoka kot v časih Marca Pola :)
FIN-454644 sporočil: 10.896
[#2930542] 24.05.21 18:57 · odgovor na: Rokc5 (#2930536)
Odgovori   +    4
Pa kje dobiti toliko kobilic in Krpanov? Ni hec.
XDONA1 sporočil: 1.167
[#2930616] 25.05.21 12:22 · odgovor na: 0513ANITO (#2930525)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
> [Korazijan]
> Podražilo se je, da ne bi slučajno mešali vzroke in posledice. Glej indeks SCFI

Kontejner 20 Ft je šel iz 800 USD na 6000USD...

Če bodo šle zahteve še gor, bo temu tudi cena prevoza sledila...

Ga skoraj ni dela in firme, ki nebi imela vsaj del polproizvodov s Kitajske...
No, če bi znal malo sklepati in razmišljati, potem bi hitro ugotovil, da spoštovanje zahtev po čistejšem gorivu (in plačanih davkih) ne bi prineslo niti približno takšnega povišanja cen transporta, saj delež goriva (oz razlika v stroških) ni tolikšna. Cene poganjajo drugi vzroki.

Ti si verjetno eden izmed teh podjetnikov, ki namesto, da odpadke iz proizvodnje odda v zbirališče (in odvoz plača), zakuri doma na vrtu, a ne? Vse z namenom, da boš lahko strankam ponudil nižjo ceno končnega produkta :)
*ops, se popravljam, ne na domačem vrtu, za Savo.

Strani: 1