Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Luka Koper lani z upadom prihodkov in dobička; predlagana dividenda en evro na delnico
Strani: 1
sporočil: 5.626
[perokn]To jst že skoz govorim da je return on invesent 100 letna izguba butli v politiki ki jim gre za provizije
Podjetje ima 30M dobička, in država gre za njih gradit 2tir za 1.5milijarde?
sporočil: 8.271
Ne vem, če je čisto tako!?
Po tej logiki tudi avtocest sploh ne bi rabili!
S provizijami je pa tako: manj ko je transparenten posel, večje so... vsak ima pač svojega dvornega dobavitelja in dobi, ali pa vsaj računa na kakšen posladek od korita .... če je miza polna in dobro založena, vedno kaj ostane. :))
Po tej logiki tudi avtocest sploh ne bi rabili!
S provizijami je pa tako: manj ko je transparenten posel, večje so... vsak ima pač svojega dvornega dobavitelja in dobi, ali pa vsaj računa na kakšen posladek od korita .... če je miza polna in dobro založena, vedno kaj ostane. :))
sporočil: 156
No, tukaj je tudi še SŽ tovorni promet, ki obrne nekje za 200m€
letno s približno 10m€ dobička, da ne govorim o ostalih
prevoznikih. Nenazadnje se bodo skrajšali tudi potovalni časi za
potniške vlake.
Ozkoglednost ti je vrlina.
Ozkoglednost ti je vrlina.
sporočil: 5.626
[Arkab]Kaj ima Slovenija od tega če gre 90% robe drugam ? In okoli že kup konkurence prstanišč pojasni kdaj bomo dobili povrnjeno investicijo ki jo bomo v naprej investirali vsak podjetnik gleda da se to obrne promet ni nobeno merilo
No, tukaj je tudi še SŽ tovorni promet, ki obrne nekje za 200m€ letno s približno 10m€ dobička, da ne govorim o ostalih prevoznikih. Nenazadnje se bodo skrajšali tudi potovalni časi za potniške vlake.
Ozkoglednost ti je vrlina.
sporočil: 8.271
Marsikaj!
Ima delo, koncesije,..... in še kaj! Okno v svet!! To je še vedno naravno najugodnejša transportna pot v vzhodno Evropo...
Infrastruktura je pomembna, tudi za tuja vlaganja.... Vse malenkosti v končni fazi štejejo! Tudi zanesljiva in kvalitetna električna energija, npr. Niso to samo neke nepomembne kaprice....
Ima delo, koncesije,..... in še kaj! Okno v svet!! To je še vedno naravno najugodnejša transportna pot v vzhodno Evropo...
Infrastruktura je pomembna, tudi za tuja vlaganja.... Vse malenkosti v končni fazi štejejo! Tudi zanesljiva in kvalitetna električna energija, npr. Niso to samo neke nepomembne kaprice....
sporočil: 4.311
[slovenecnb1]Mene samo čudi, da pri vsej tej modrosti, ki jo izžareva naš Slovenec kategorije b1 še ni pomislil, zakaj se vse države na svetu tudi "stepejo" za kakšno luko. In zakaj sedržave borijo za svoje prevoznike, če pa vse prepeljejo iz X države v Y državo (recimo danski logist MAERSK). V prevozništvu so denarji na to pozabljaš. In roko na srce, velik del prometa (in prihodkov) na omrežuju AC pobere DARS iz poti v LKP ali iz nje! Na železnici je to recimo 60% vsega tovora.
> [Arkab]
> No, tukaj je tudi še SŽ tovorni promet, ki obrne nekje za 200m€ letno s približno 10m€ dobička, da ne govorim o ostalih prevoznikih. Nenazadnje se bodo skrajšali tudi potovalni časi za potniške vlake.
>
> Ozkoglednost ti je vrlina.
Kaj ima Slovenija od tega če gre 90% robe drugam ? In okoli že kup konkurence prstanišč pojasni kdaj bomo dobili povrnjeno investicijo ki jo bomo v naprej investirali vsak podjetnik gleda da se to obrne promet ni nobeno merilo
Strani: 1