Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2922036] 14.04.21 19:00
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-317028 14.04.2021 19:19
Zakaj niso Egipčani prekop zavarovali s 100 metrsko protivetrno ograjo? Zakaj niso obvestili ladjo, da je v območju nevarnega vetra in naj se ustavi? Zakaj niso čistili dno prekopa? Vse kaže, da se bo Severnoarktiška ruska pot odprla veliko prej od predvidenega. Sicer, če je za nesrečo kriv kapetan ladje, ki se je namesto gledanja naprej po jajcih praskal z zaprtimi očmi ali ga je nekdo drug praskal, naj lastnik plača škodo.

ps. zakaj vsi ladjarji ne tožijo Egipt, ker ni omogočil normalne plovbe v prekopu. Za Egipt je bolje, če umakne zahtevo.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2922090] 14.04.21 22:21 · odgovor na: anon-317028 (#2922036)
Odgovori   +    7
[FIN-311684]
Zakaj niso Egipčani prekop zavarovali s 100 metrsko protivetrno ograjo?

ps. zakaj vsi ladjarji ne tožijo Egipt, ker ni omogočil normalne plovbe v prekopu. Za Egipt je bolje, če umakne zahtevo.
Tu pa malo brcaš v temo. Graditi 100 m visoko protivetrno grajo v dolžini 193 km je enakovredno gradnji Kitajskega zidu.
Zakaj niso obvestili ladjo, da je v območju nevarnega vetra in naj se ustavi?
Kanal ima predpisane vremenske pogoje kdaj se sme pluti. Vprašanje je, ali so ustrezni, vekakor pa nasedle ladje niso tako redke, 2004 nekaj dni, 2017 nekaj ur. ladje plujejo vedno v konvojih in na vsaki ladji je pilot, ki pozna razmere v prekopu.
Zakaj niso čistili dno prekopa?
Odkod ti pa ta podatek. Preko se bolj ali manj redno vzdržuje v kar sodi tudi reno poglabljanje.Zadnjo je bilo leta 2015. profil prekopa je pa uradno že od 2010. Globina je 24 m na širini 121 m, širina na vrhu je 313 m. Ladja ni nasedla v preplitvi vodi, ladja se je postavila povprek v kanalu in se seveda s premcem in krmo zarila v brežino.
Sicer, če je za nesrečo kriv kapetan ladje, ki se je namesto gledanja naprej po jajcih praskal z zaprtimi očmi ali ga je nekdo drug praskal, naj lastnik plača škodo.
Egipčani očevidno smatrajo, da je ladja kriva za nesrečo in hočejo odškodnino. da ne bi kdo mislil, da je pilot odgovoren za ladjo ki jo pilotira:
Legally, the master has full responsibility for the safe navigation of their vessel, even when a pilot is on board, en.wikipedia.org/wik...time_pilot If they have clear grounds that the pilot may jeopardize the safety of navigation, they can relieve the pilot from their duties and ask for another pilot, or, if not required to have a pilot on board, navigate the vessel without one. In every case, during the time passed aboard for operation, the pilot will remain under the master's authority, and always out of the "ship's command chain." The pilot remains aboard as an important and indispensable part of the bridge team.[13] Only in transit of the Panama Canal does the pilot have full responsibility for the navigation of the vessel.[14]
[13]"Proceedings - American Merchant Marine Conference". Propeller Club of the United States. March 12, 1956 – via Google Books.
[14] "Pilotage Law - GARD". www.gard.no.

Strani: 1